بررسی سرورهای HP Gen9 توسط سرور Vulcan


سرورها HP Gen 9 بخشی از سرورهای نسل نهم HP که در سال 2014 منتشر شد. این سرورها برای ارائه عملکرد بالا، قابلیت اطمینان و امنیت برای طیف گسترده ای از حجم کاری و برنامه های کاربردی طراحی شده اند..

برخی از ویژگی های اصلی سرورها HP Gen 9

پشتیبانی از آخرین پردازنده ها Intel Xeon E5-2600 v3 که حداکثر 18 هسته در هر پردازنده و حداکثر 45 مگابایت کش را ارائه می دهد.

با پشتیبانی از حافظه، ظرفیت و عملکرد حافظه را افزایش دهید DDR4 و در برخی مدل ها تا 3 ترابایت رم.

گزینه های ذخیره سازی پیشرفته، با پشتیبانی از هارد دیسکرادیسک های سنتی و هارد (ssd)علاوه بر گزینه هایی برای افزایش حافظه داخلی و حافظه خارجی.

قابلیت های شبکه پیشرفته، با پشتیبانی از 10 گزینه شبکهگیگابایت و 40گیگابایت، همچنین سوئیچ های شبکه همگرا (CNA) برای بهبود عملکرد شبکه.

ویژگی های امنیتی پیشرفته مانند بوت امن، اعتبارسنجی زمان اجرا و پشتیبانی از رمزگذاری.

سرورها HP Gen 9 آنها همچنین دارای ویژگی های مدیریتی پیشرفته برای ساده سازی مدیریت سرور و نظارت هستند، مانند یک پلت فرم مدیریت iLO4 که قابلیت های مدیریت و نظارت سرور از راه دور را فراهم می کند.

  افشای تمامی مشخصات و استانداردهای نسل چهاردهم پردازنده های غیر K اینتل

اگر بیشتر با سرورهای نسل می خواهید Gen9 با اچ پی آشنا شوید و با مدل های قدرتمند آن آشنا شوید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. تری کی سرور بخر HP مواجه خواهید شد.

hp-server-1.jpg

مدل های مختلف سرور HP Gen 9

برخی از مدل های سرور در این سری HP Gen 9 آن شامل Proliant DL160، DL180، DL360، DL380، DL580 و میلی لیتر 350 ما هستیم. این سرورها برای پاسخگویی به انواع نیازهای کسب و کار، از مشاغل کوچک گرفته تا شرکت های بزرگ طراحی شده اند.

به طور کلی سرورها HP Gen 9 این برنامه طیف وسیعی از ویژگی‌ها و قابلیت‌ها را برای برآوردن نیازهای بارهای کاری و برنامه‌های مدرن به کسب‌وکارها ارائه می‌کند، در حالی که ویژگی‌های امنیتی و مدیریتی پیشرفته‌تری را برای محافظت در برابر تهدیدات احتمالی و بهبود کارایی عملیاتی ارائه می‌دهد..

نحوه انتخاب سرور HP Gen 9

هنگام انتخاب سرور HP Gen 9عوامل زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که مدل مناسبی را برای نیازهای خاص خود انتخاب می کنید. در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید برای انتخاب بهتر دنبال کنید:

نیازهای کسب و کار خود را تعیین کنید: نیازهای تجاری خاص خود را تعیین کنید، مانند حجم کاری و برنامه هایی که برای پشتیبانی از سرور نیاز دارید.

الزامات ذخیره سازی: الزامات ذخیره سازی شامل مقدار داده هایی است که باید ذخیره و به آنها دسترسی داشت. به دنبال سرورهایی با گزینه های ذخیره سازی انعطاف پذیر، مانند هارد دیسک باشید ساس یا ساتا و هارد دیسک ها (ssd) و همچنین از گسترش فضای ذخیره سازی پشتیبانی می کند.

  کروم بوک های جدید گوگل پلاس با مشخصات و عملکرد عالی دریافت می کنند

بررسی برخی از سرورهای نسل نهم ،

سرور Rackmount HP DL360 Gen9 E5-2699v3 2P 64GB-R 8SFF

به عنوان یک خدمتکار کوچک HP Proliant DL380 نسل نهم این یک سرور HP با 1U بالا است HP Proliant DL360 نسل نهم سرور Rackmount برای مشاغلی با فضای محدود و محاسبات فشرده ایده آل است.

این سرور از هارد دیسک ساس و به سرعت 12گیگابایت بر ثانیه پشتیبانی می کند. برای پاسخگویی به نیازهای هر محیطی، از یک شرکت بزرگ گرفته تا دفاتر یا شعب، سازگار شده است.

قابلیت اطمینان، سرویس و در دسترس بودن مداوم را فراهم می کند. که به شما گارانتی جامع می دهد.

  • شفا دهنده: Intel® Xeon® E5-2699v3 دو مورد
  • رم: 4 x 16 گیگابایت 2133P
  • رید:HP P440ar 4 گیگابایت رم
  • هفتا 2x SSD SAMSUNG 500GB SATA جدید: SSD
  • هفتا: 1x HHD HP 1.TB 12GB 10K جدید
  • منبع تغذیه: 2x HP 500W Note

سرور Rackmount HP DL380 Gen9 E5-2650v4 24SFF

یک سرور قدرتمند و کارآمد از HP می تواند انتخاب خوبی برای شرکت ها و مشاغل کوچک در زمینه آموزش، مجازی سازی، مراکز داده و صنایع مخابراتی باشد.

طراحی سرور ویژه سرور HP DL380 G9 هزینه ها را کاهش می دهد و از آخرین پردازنده های اینتل پشتیبانی می کند E5-2600 v4 راندمان را 21 درصد افزایش می دهد. این سرور دارای دو پردازنده می باشد سرور Intel Xeon E5 2650 v4 تا 44 مرکز پردازش را به طور همزمان مدیریت می کند.

سرور HP DL380G9 دارای 24 اسلات رم با حداکثر فرکانس 2400 می باشدمگاهرتز از طریق سه کانال تبادل به هر پردازنده متصل می شود. تبادل اطلاعات بر اساس CPU و RAM ECC پیشرفته که میزان خطا را تا حد زیادی کاهش می دهد. این سرور اچ پی قابلیت پشتیبانی از هارد دیسک را دارد ساس و به سرعت 12گیگابایت بر ثانیه و حافظه های پر سرعت NVMe او هست.

  مک بوک ایر 13 اینچی اپل با بررسی تراشه M3: هنوز بهترین مک بوک برای اکثر مردم است

قیمت و خرید سرور Rackmount HP DL380 Gen9 24SFF

از جمله سرورهای موجود در بازار سرور اچ پی HP Proliant DL380 نسل نهم به لطف ویژگی های خاص و منحصر به فرد، توانست فروش بیشتری نسبت به مدل های قدیمی داشته باشد.

با تمام این توضیحات برای خرید سرور اچ پی > خرید سرور DL380G9 ما قطعات یدکی را با بهترین قیمت و گارانتی معتبر به وب سایت Vulcan Server به نشانی ارائه می دهیم www.volkanserver.com به یا با شماره مراجعه کنید 09123170753 برقراری ارتباط. تیم فروش سرور ولکان دارای دانش فنی بالا و سالها تجربه در زمینه خرید و فروش تجهیزات سرور می باشد ،مشاوره و راهنمایی های لازم را به کاربران ارائه خواهد کرد.

راسلب مسئولیت: مطالب منتشر شده در دسته گزارش های تبلیغاتی توسط شرکت های خارجی تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا انتشار خبری دارد. این مطلب فقط در حال بازنشر است و شهر الشهزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/pr/50413-review-of-hp-gen9-servers