بررسی عملکرد BYD Seal: یک سدان خانوادگی برقی


بررسی عملکرد BYD Seal: یک سدان خانوادگی برقی

سدان الکتریکی جدید BYD Seal در سه نوع موجود است.  نسخه ای که من آزمایش کردم، نسخه برتر پرفورمنس بود که بیش از 500 ، بخار قدرت دارد.

فقط کافی است یک دقیقه در کنار جاده بمانید تا بدانید که سدان ها دیگر مانند گذشته فروش ندارند. اکنون SUV ها غالب هستند، به همین دلیل است که اولین حمله جدی BYD به بازار ما با Atto 3، یک SUV جمع و جور بود. با این حال، هیچ محدوده خودرویی بدون یک سدان خانوادگی پیشرفته کامل نمی شود و بنابراین آخرین پیشنهاد BYD نیز چنین است مهر جدید، سدانی که بدون شک بزرگترین رقیب تسلا مدل 3 است.

نسخه TL;DR:

عملکرد بسیار سریع، شگفت آور راحت و نسبتاً مقرون به صرفه، BYD Seal Performance یک گزینه جذاب برای خانواده هایی است که می خواهند کمی ادویه در ماشین خود داشته باشند.

@hwztech یک تور سریع از نسخه جدید BYD Seal Performance. منتظر بررسی کامل ما باشید! #hwz #پارد #bydseal عملکرد #bydseal #مهر #ev ♬ SOL SAN JUAN – Nomade & Lola


Seal در اینجا در سه نوع ارائه می شود: پویا، پرمیوم و عملکرد. هر سه تا حد زیادی ویژگی های مشابهی دارند و تفاوت اصلی آنها ظرفیت باتری و پیشرانه آنهاست. در اینجا یک جدول مفید است که تفاوت های آنها را خلاصه می کند.







مدل قدرت ظرفیت باتری محدوده ادعا شده زمان بندی 0-100 کیلومتر در ساعت قیمت شروع
پویا 201 ، بخار / 310 نانومتر 61.4 کیلووات ساعت 460 کیلومتر 7.5 ثانیه 185888 دلار سنگاپور
نخست 313 ، بخار / 360 نانومتر 82.5 کیلووات ساعت 570 کیلومتر 5.9 ثانیه 194888 دلار سنگاپور
کارایی 523 ، بخار / 670 نانومتر 82.5 کیلووات ساعت 520 کیلومتر 3.8 ثانیه 226888 دلار سنگاپور

با این می توانید بگویید که این نوع Performance است "3.8S" نشان روی صندوق عقب  به دیگران می گوید چقدر طول می کشد تا از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت بروند.

واحدی که من در حال آزمایش آن هستم، نسخه پرچمدار Performance است. نسخه Performance به دو موتور در محورهای جلو و عقب مجهز شده است که با هم تقریباً توسعه می یابند 523 ، بخار و 670 نیوتن متر گشتاور. بیایید صادق باشیم، یکی از دلایلی که ممکن است شما یک Seal Performance را بخواهید، سرعت و مقرون به صرفه بودن آن است. این باید یکی از، اگر نگوییم مقرون به صرفه ترین خودروهای جدید در فروش، با بیش از 500 ، بخار قدرت است. این یک پیشنهاد بسیار قانع کننده برای خوانندگانی است که از ماشین های سریع قدردانی می کنند.

  لیست سریع ترین گوشی های اندرویدی ماه مارس 2024 اعلام شد. اسنپدراگون 8 نسل 3 در بنچمارک های AnTuTu شروع قدرتمندی دارد

با اینکه بیش از دو تن وزن دارد، شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت تنها در 3.8 ثانیه صورت می گیرد. و مطمئناً به همین سرعت است. مانند اکثر خودروهای الکتریکی با ، بخار و گشتاور بالا، Seal Performance سریع احساس می شود. هر کسی که تازه وارد وسایل نقلیه الکتریکی با کارایی بالا شده است، تجربه ای خیره کننده خواهد داشت.

سرنشینان عقب فضای پای زیادی دارند.

خوشبختانه، این فقط یک هیولای خط مستقیم نیست. این یک ماشین اسپورت حکاکی دره نیست، اما با دقت کافی هدایت می‌شود تا به شما اعتماد به نفس کافی برای افزایش سرعت در پیچ‌ها بدهد و به اندازه‌ای درگیر است که احساس کنید در حال هدایت چیزی هستید. چیزی کمی خاص. حرکت سیستم تعلیق غافلگیر کننده است و امکان چرخش قابل توجه بدنه در پیچ ها را فراهم می کند، اما همچنین به این معنی است که به خوبی عیوب جاده را خیس می کند. به طور کلی، من فکر می‌کنم که برای جاده‌های ما بسیار مناسب است و اگر با آن در جاده‌های ما رانندگی کنید، اگر بتوانید با برد متوسط ​​آن زندگی کنید، یک رزمناو برای مسافت طولانی توانمند خواهد بود.

حتی اگر نسخه Performance بیشتر باشد باتری 82.56 کیلووات ساعت، محدوده آن بطور قطع متوسط ​​بود. من بیش از 360 کیلومتر را در طول مدت زمانی که با این وسیله نقلیه داشتم طی کردم و رایانه داخلی میانگین مصرف انرژی آن را در حدود 20 کیلووات ساعت در 100 کیلومتر اندازه گیری کرد. این بدان معناست که برد عملی آن در حدود 350 کیلومتر است.. من فکر می کنم بخشی از مشکل سقف شیشه ای وسیع آن است که در روزهای آفتابی گرمای زیادی را وارد می کند. این بدان معنی بود که من باید AC را افزایش می دادم که همیشه بر برد آن تأثیر می گذاشت. اگر تسلی است، Seal از شارژ سریع تا 150 کیلو وات DC پشتیبانی می کند. این بدان معناست که اگر یک شارژر به اندازه کافی قدرتمند پیدا کنید، می توانید آن را از 30٪ تا 80٪ در حدود 30 دقیقه شارژ کنید.

Seal Performance ممکن است باتری بزرگی داشته باشد، اما مصرف نسبتاً بالای آن به این معنی است که برد آن در دنیای واقعی احتمالاً فقط حدود 350 کیلومتر است.

استایل، مانند اکثر خودروهای دیگر BYD، کاملاً عمومی است. اگرچه می توان گفت که به دلیل دماغه نوک تیز و نمای شیب دارش کاملاً شیک به نظر می رسد. یکی از چیزهای عجیب و غریب در مورد Seal، چراغ‌های روز موج دار آن است که در سپر جلو قرار گرفته است. به طور کلی، من فکر می کنم Seal بسیار خوب به نظر می رسد، اما همچنین می توانم ببینم که چرا برخی ممکن است بگویند خسته کننده به نظر می رسد. این کمکی نمی کند که فقط در چهار رنگ – خاکستری آتلانتیس، آبی قطبی، سفید شفق قطبی و مشکی Cosmo – و همه آنها نسبتاً بی صدا هستند. من فکر می کنم اگر در سایه روشن قرمز قرار بگیرد، تهدیدآمیز به نظر می رسد.

  StarHub به 99٪ پوشش 5G در سنگاپور دست می یابد

Seal یک خودروی نسبتاً بزرگ است – تقریباً به اندازه یک BMW سری 3 یا تویوتا کمری – بنابراین فضای داخلی فراوان است. فضای پای عقب، به ویژه، سخاوتمندانه است و مشکلی ایجاد نخواهد کرد، مگر اینکه ارتفاع سرنشینان شما بسیار بالاتر از حد متوسط ​​باشد. فضای داخلی نیز تا به حال زیباترین خودروی BYD است که من تاکنون رانندگی کرده‌ام و به سبک معمولی‌تر است. اولین چیزی که بیشتر مردم متوجه خواهند شد این استصفحه نمایش اطلاعات سرگرمی چرخان با امضا. اکنون حتی بزرگتر است و 15.6 اینچ اندازه دارد. خوشبختانه، خوشه ابزار Seal نیز بزرگتر است و اکنون 10.25 اینچ اندازه دارد. این بسیار خواناتر از صفحه نمایش های کوچک 5 اینچی Atto 3 و Dolphin است.

صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی ممکن است بزرگ باشد، اما رابط کاربری بصری نیست و نیاز به تمرین کمی دارد.

سیستم اطلاعات-سرگرمی از اندروید پشتیبانی می‌شود و بصری‌ترین سیستم نیست. حتی در حال حاضر، پس از سوار شدن بر Atto 3 و Dolphin، هنوز استفاده از آن را بی جهت پیچیده و خسته کننده می دانم. حتی ساده ترین عملیات روزانه، مانند تنظیم تهویه مطبوع، به ضربه های بسیار زیادی روی صفحه نیاز دارد. خوشبختانه، دارندگان می توانند برای ناوبری و سرگرمی به Android Auto و Apple CarPlay اعتماد کنند. نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که اولی به صورت بی سیم کار می کند اما دومی به کابل USB-C نیاز دارد.

یکی از زمینه‌هایی که BYD همیشه به خوبی انجام می‌دهد ایمنی است و Seal دارای ویژگی‌های زیادی است که شما را از تصادف جلوگیری می‌کند. این خودرو علاوه بر دوربین‌های معمولی 360 درجه، هشدارهای نقاط کور و سنسورهای پارک، دارای کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد پیش‌بینی‌کننده، ترمز اضطراری خودکار و حتی بیشتر است. ویژگی‌های ایمنی می‌توانند کمی خیلی سریع مداخله کنند. یک روز در حالی که من از یک تقاطع بیرون می آمدم، ماشینی خیلی نزدیک شد و سیستم های ایمنی فوراً هشدار دادند و ترمزها را قفل کردند، حتی با وجود اینکه ما در خطر تعویض رنگ نبودیم. این کاملاً من را شگفت زده کرد و کمی نگران کننده بود. اما پیشگیری بهتر از درمان است، درست است؟

  هیچ چیز 2a گزینه بسیار جذاب و ارزانی خواهد بود. فقط 400 دلار

استایل ذهنی است، اما فکر می‌کنم اکثر مردم موافق هستند که Seal از مدل 3 جالب‌تر به نظر می‌رسد.

مقایسه بین Seal و مدل 3 که اخیراً به روز شده است، ناگزیر خواهد بود. از آنجایی که تنها چند ساعت پشت فرمان تسلا بوده‌ایم، نمی‌توان نتیجه‌گیری قطعی کرد، اما می‌توان یک مورد قوی برای تسلا ایجاد کرد که دارای ویژگی‌های غنی‌تر از این دو است. و از خاطرات مبهم رانندگی ام، فکر می کنم در جاده ها نیز ساکت تر است. مطمئنا سیستم صوتی بهتر و برد بیشتری دارد. در سوی دیگر، هر کسی که تسلا را انتخاب می کند باید بر ویژگی های مختلف آن غلبه کندمانند عدم وجود نقاط لمس فیزیکی در کابین و رانندگی با تک پدال.

شگفت‌انگیزترین چیز در مورد تجربه من با عملکرد Seal این است که چند بار کلیدهای آن را برداشتم، نه به این دلیل که جایی برای رفتن داشتم، بلکه به این دلیل که می‌خواستم آن را رانندگی کنم. این اغلب اتفاق نمی افتد، به خصوص در مورد وسایل نقلیه الکتریکی. آخرین وسیله نقلیه الکتریکی که این حس را در من ایجاد کرد، آئودی RS e-tron GT استثنایی بود. هر خودرویی با عملکرد بالا باید جذاب و جذاب به نظر برسد عملکرد Seal قطعا چیز خاصی دارد. و این بیش از آن چیزی است که می توانم بگویم برای اکثر ماشین هایی که من رانندگی کرده ام.

Seal یک ماشین بسیار بزرگ است.  ابعاد آن تقریبا 1.9 متر عرض و 20 سانتی متر کمتر در 5 متر طول دارد.





خوب
  • عملکرد بالستیک
  • رسیدگی شایسته
  • رانندگی راحت
  • فضای داخلی جادار
  • بسیاری از ویژگی ها
  • قیمت جذاب

بد
  • سبک عمومی
  • سیستم اطلاعات سرگرمی شهودی نیست
  • اپل کارپلی سیمی
  • استقلال متوسط ​​با وجود باتری بزرگ

قیمت و در دسترس بودن

عملکرد مهر و موم BYD در حال حاضر با قیمت های شروع در دسترس است 226888 دلار سنگاپور. انواع ارزان‌تر Dynamic و Premium شروع می‌شوند 185888 دلار سنگاپور و 194888 دلار سنگاپور به ترتیب. قیمت ها در زمان انتشار صحیح است. برای اطلاعات بیشتر، به وب سایت BYD مراجعه کنید.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-byd-seal-performance-electric-family-saloon-singapore-price-specs-buy