بررسی مانیتور بازی Tecgear Prime PF270G: ارزش باورنکردنی برای پول


بررسی مانیتور بازی Tecgear Prime PF270G: ارزش باورنکردنی برای پول

توجه داشته باشید: این بررسی برای اولین بار در 12 ژوئن 2023 منتشر شد.

منبع تصویر: Tecgear

گیمرهای جریان اصلی را راضی کنید

Tecgear با مانیتور بازی Tecgear Prime PF270G به شدت به دنبال کیف پول شما می رود. به قیمت یک خوشمزه 209 دلار سنگاپوراین صفحه نمایش 27 اینچی با صفحه نمایش IPS 1920 در 1080 پیکسل و تا نرخ تازه سازی 165 هرتز. در حالی که این مشخصات به دور از پیشرفته بودن هستند، اما دقیقا همان چیزی است که اکثریت قریب به اتفاق گیمرها در یک مانیتور بازی به دنبال آن هستند.

خارج از خواستارترین علاقه مندان، اکثر مردم از نرخ تازه سازی صاف 165 هرتز بسیار راضی خواهند بود. در عین حال، وضوح متوسط ​​1080p به این معنی است که اکثر سیستم ها مشکلی در حفظ محدوده بالاتر این نرخ تازه سازی نخواهند داشت، به خصوص زمانی که به آن مربوط می شود. به عناوین کم تقاضای ورزش های الکترونیکی مانند League of Legends، Valorant یا Overwatch 2 – به شرطی که به یک کارت گرافیک میان رده مجهز باشد.

با قیمتی که دارد، Tecgear Prime PF270G کیفیت تصویر عالی را ارائه می دهد. پوشش براق آن به وضوح و کنتراست تصویر کمک می کند و رنگ ها روشن و زنده هستند. مانیتور نیز پوشش می دهد 100٪ فضای رنگی sRGB از آزمایشات ماهمانطور که Tecgear ادعا می کند. صفحه نمایش لزوماً روشن ترین نیست، با روشنایی اندازه گیری شده فقط زیر 200 نیت در 100٪، اما من هرگز احساس نکردم که خیلی کم است. همانطور که گفته شد، احتمالاً نباید نور مستقیم بالای مانیتور داشته باشید، و پوشش براق به این معنی است که انعکاس ها در هنگام مشاهده صفحه نمایش در زاویه یک مشکل بزرگ هستند.

  گوگل جستجو را به اندازه کشیدن یک دایره آسان می کند!

با این حال، پنل IPS به این معنی است که هرگز واقعاً به سیاهی عمیق و جوهری نمایشگر OLED نزدیک نمی شود. در حالی که این مشکلی نیست زیرا صفحه نمایش در محدوده بودجه قرار دارد، اما به همراستایی با انتظارات کمک می کند زیرا نمایشگرهای OLED اکنون در قیمت های گسترده تر و تجهیزات فنی از لپ تاپ گرفته تا تلویزیون به وضوح بیشتری وجود دارند.

به طور کلی، تجزیه و تحلیل توسط Datacolor’s SpyderX Elite عملکرد بسیار قابل احترامی را نشان داد، به ویژه در مورد سطح رنگ و کنتراست.

در مورد تاری حرکت، صفحه نمایش درجاتی از شبح را نشان می دهد، اما هیچ چیز خیلی فاحشی نیست. نرخ نوسازی 165 هرتزی از نظر وضوح حرکت کاملاً قابل مقایسه با مانیتورهای 240 هرتز نیست، اما برای اکثر افراد بیش از اندازه کافی است. شما نباید چیزی برای نگرانی پیدا کنید، حتی اگر تیراندازی سریع بازی کنید که نیاز به ردیابی دقیق دارد. در اینجا مطالب بیشتری برای توضیح اینکه چرا نمایشگرهای 240 هرتزی برای همه مناسب نیستند، آورده شده است.

با استفاده از DSLR ما برای گرفتن عکس فوری از آزمایش Blur Buster UFO در عمل.

گفته می شود، قیمت جذاب به این معنی است که چیزی باید ارائه شود. قاب ها و پنل نازک به مانیتور ظاهری فوق العاده براق و مدرن می بخشد، اما کیفیت ساخت آن نسبتاً ضعیف است. پلاستیک روی پنل پشتی می ترکد و پایه یک قطعه فلزی نازک است که هیچ تنظیمی را ارائه نمی دهد. پایه غیر قابل توجه و نقاط نصب به این معنی است که صفحه نمایش نیز تکان می خورد که دقیقاً اعتماد به نفس را القا نمی کند.

  طرح اصلی کولر آبی ژاپنی Scythe GT360 را اینجا ببینید

پایه به معنای واقعی کلمه بزرگترین نقطه ضعف مانیتور است. این کار کل ساخت و نصب را ارزان می‌کند و باعث می‌شود که چند مرحله اضافی را فقط برای تنظیم همه چیز طی کنید. به جای یک مکانیسم راحت تر برای اتصال، باید دو پیچ را ببندید، یکی به پشت مانیتور و دیگری به پایه پایه. پیچ ها نیز کاملاً در عمق براکت قرار می گیرند، به این معنی که پیچاندن آنها به درستی ساده ترین کار نیست. روند مونتاژ من را به یاد نمایشگرهای قدیمی مدرسه از سال ها پیش می اندازد، زمانی که نصب پیچی معمول بود.

تنها نکته مثبت این غرفه، ردپای بسیار فشرده آن است. اگرچه ستون مرکزی که صفحه نمایش را نگه می دارد، میله ای بسیار نازک و غیر الهام بخش است، اما این بدان معناست که نمایشگر برای قرار گرفتن روی میزهای بسیار کم عمق بسیار قابل قبول است.

منبع تصویر: Tecgear

خوشبختانه، مانیتور دارای پایه VESA 100 x 100 میلی‌متری است، بنابراین می‌توانید پایه را برای بازوی مانیتور انتخابی خود رها کنید و از طیف وسیعی از تنظیماتی که ارائه می‌کند لذت ببرید. یک بازوی مانیتور تقریباً برای خرید این نمایشگر خاص ضروری است، به خصوص اگر نیاز به تغییر موقعیت صفحه نمایش داشته باشید تا تابش خیره کننده ناخواسته را که ممکن است قصد نداشته باشید از طریق موقعیت یابی هوشمند اجتناب کنید، صاف کنید.

کنترل های OSD نیز فوق العاده دشوار هستند. پنج دکمه در پشت صفحه نمایش وجود دارد که به شما امکان می دهد روشنایی، ورودی نمایشگر، منوی OSD، روشنایی و غیره را تغییر دهید. یک جوی استیک برای ناوبری به شدت کم است و به راحتی می توان دکمه اشتباه را فشار داد و ورودی های نمایشگر را تغییر داد یا به سادگی مانیتور را به طور تصادفی خاموش کرد.

  برای نصب به روز رسانی های ویندوز 11 ممکن است نیازی به راه اندازی مجدد سیستم خود نداشته باشید

منبع تصویر: Tecgear

ورودی های صفحه نمایش نسبتاً محدود هستند، با یک رابط HDMI 1.4 و DisplayPort 1.2. با این حال، برای اکثر افرادی که فقط به دنبال گزینه ای مناسب برای بودجه هستند، باید کافی باشد.

نتیجه

Tecgear Prime PF270G یک گزینه عالی برای هر کسی است که پول زیادی برای خرج ، روی مانیتور ندارد. با نرخ تازه سازی 165 هرتز پاسخگو و کنتراست عالی که تصاویری پر جنب و جوش را ارائه می دهد، همه جعبه های مناسب را از نظر موارد ضروری مشخص می کند. حاشیه‌های نازک آن نیز ظاهر خوبی به آن می‌دهد، به خصوص اگر آن را روی یک بازوی مانیتور اختصاصی قرار دهید.

دارد 209 دلار سنگاپور، ارزش باورنکردنی را ارائه می دهد و از نظر کیفیت تصویر با پانل IPS بسیار بالاتر از وزن خود است. اگر می توانید از پشتیبانی و عدم امکان تنظیم آن چشم پوشی کنید، این صفحه باید شما را کاملاً راضی کند.

برای علاقه مندان، می توانید یکی را در این آدرس خریداری کنید فروشگاه Techbyte Lazada و یا به وب سایت Tecgear به طور مستقیم.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/review-tecgear-prime-pf270g-gaming-monitor-review