بررسی Honor Magic V2: تکان دادن صحنه تاشو به سبک کتاب


ارائه، طراحی، رابط کاربری

Honor Magic V2.

با کمی ماژیک تا بزنید

اگر ما را خوانده اید به Magic V2 احترام بگذاریدپوشش خبری از اینجا و مقاله کاربردی ما در اینجا راه اندازی شود، تعجب آور نخواهد بود اگر ما فوق العاده تحت تأثیر گوشی تاشو به سبک کتاب باشیم.

Honor Magic V2 از نظر فنی یک گوشی هوشمند است که در سال 2023 عرضه می شود، اما محدود به بازار چین است. راه اندازی جهانی (و سنگاپور) کمی دیرتر، در سه ماهه اول 2024 بود، بنابراین اکنون در حال بررسی آن هستیم.

این ممکن است باریک ترین گوشی هوشمند تاشو جهان باشد 9.9 میلی متر ضخیم هنگام تا شدن، و 4.7 میلی متر آشکار شد، اما Honor Magic V2 در مورد سخت افزار هیچ سازشی نمی کند. داخل می آید a Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 پردازنده مرتبط با 16 گیگابایت LPDDR5X رم و 512 گیگابایت UFS4.0 ذخیره سازی.

صفحه نمایش داخلی Magic V2 یکی از بزرگترین صفحه نمایش های موجود است.

نمایشگرهای داخلی و خارجی نیز از بزرگترین نمایشگرهای شهر هستند. مجیک وی 2 دارای صفحه نمایش داخلی 7.92 اینچی و صفحه نمایش خارجی 6.43 اینچی است که هر دو از نمایشگر LTPO OLED می تواند تا نرخ نوسازی 120 هرتز. Honor آنها را با حداکثر نرخ روشنایی تا جفت کرده است 1600 نیت برای صفحه نمایش داخلی و 2500 نیت برای صفحه نمایش خارجی، علاوه بر پشتیبانی از HDR10+.

برای تکمیل همه این موارد، صفحه خارجی توسط صفحه محافظت می شود شیشه نانو کریستالی 2.0کدومشون 10 برابر بیشتر از گوشی قبلی خود در برابر سقوط مقاوم است.

لولای تاشو اکنون با یک ماده فولادی جدید ساخته شده است که شرکت ادعا می کند 25٪ نازک تر و 20٪ قوی تر از فولاد مورد استفاده در Honor Magic Vs قدیمی است، در حالی که پوشش لولا اکنون از آلیاژ تیتانیوم استفاده می کند. همچنین یک ساختار پشتیبانی بازطراحی شده وجود دارد که همه با هم ترکیب شده اند تا اطمینان حاصل شود که Magic V2 می تواند مقاومت کند بیش از 400000 برابر در طول زندگی اش اگر 100 بار در روز به رختخواب بروید، این حدود 10 سال است.

  مشخصات Redmi K80 فاش شد قدرتمندترین گوشی میان رده جهان با نسل چهارم تراشه اسنپدراگون 8

برآمدگی دوربین نسبتاً کوچک است.

برآمدگی دوربین عقب دارای یک آرایه دوربین سه گانه است که دارای یک 50 مگاپیکسل اصلی دوربین، الف 50 مگاپیکسل فوق عریض دوربین و الف لنز 20 مگاپیکسلی تله فوتو دوربین با زوم اپتیکال 2.5 برابر. آمار فقط یک طرف ماجرا را به شما می گوید، اما مقاله برداشت های ما را قبلاً بررسی کنید، جایی که ما تلفن را کاملاً شایسته یافتیم.

پس چرا ما تحت تاثیر Honor Magic V2 هستیم؟ آیا واقعاً تجربه نهایی تلفن تاشو را ارائه می دهد؟ یا هنوز راهی برای درست ، تاشوها وجود دارد؟



















به Magic V2 احترام بگذارید


به Magic V2 احترام بگذارید
SRP را راه اندازی کنید
سیستم عامل
  • اندروید 13 با MagicOS 7.2
پردازنده
  • Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2
حافظه داخلی
نمایش دادن
  • صفحه نمایش اصلی: 7.93 اینچ / LTPO OLED / 2344 x 2156 پیکسل / نرخ تجدید پویا تا 120 هرتز
  • صفحه نمایش پوششی: 6.43 اینچ / LTPO OLED / 2376 x 1060 پیکسل / نرخ تجدید پویا تا 120 هرتز
دوربین
  • بازگشت:
  • دوربین اصلی 50 مگاپیکسل، f/1.9، OIS
  • دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی، f/2.0
  • لنز تله فوتو اپتیکال 20 مگاپیکسلی، f/2.4، OIS
  • در مقابل:
  • دوربین عریض 16 مگاپیکسلی (f/2.2)
قابلیت اتصال
  • Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6e/7، دو باند، Wi-Fi Direct، بلوتوث 5.3، GPS، GLONASS، BDS، GALILEO، QZSS
نوع ذخیره سازی
  • حافظه داخلی 512 گیگابایت
  • Nano-SIM و eSIM / دو سیم کارت (Nano-SIM، dual standby)
باتری
  • 5000 میلی آمپر ساعت
  • شارژ سریع سیمی 66 واتی
ابعاد
  • نسخه شیشه ای تا شده: 156.7 میلی متر x 74.0 میلی متر x 10.1 میلی متر
  • نسخه شیشه باز: 156.7 mm x 74.0 mm x 4.8 mm
  • نسخه PU تا شده: 156.7 میلی متر x 74.0 میلی متر x 9.9 میلی متر
  • نسخه PU باز شده: 156.7 mm x 74.0 mm x 4.7 mm
وزن
  • نسخه شیشه ای: 237 گرم
  • نسخه اتحادیه اروپا: 231 گرم

باریک ترین گوشی تاشو به سبک کتابی جهان

Honor Magic V2.

به سختی می توان گفت که در حال حاضر یک گوشی تاشو با طراحی بهتر از Honor Magic V2 در بازار وجود دارد. حتی اگر از این واقعیت که گوشی باریک‌ترین و باریک‌ترین سبک کتاب تاشو است، نگاه کنید، باز هم رنگ بنفش زیبایی دارد، با پشت شیشه‌ای مات کمی درخشان که بلافاصله چشم‌ها را به خود جلب می‌کند. شیشه عقب عاری از اثر انگشت چرب یا ایرادات ناخوشایند باقی می ماند.

  هشدار معامله: نسخه CNY

پوشش لولای تیتانیومی با رنگ مطابقت دارد، در حالی که لبه های گوشی منحنی و براق هستند. رنگ بنفش انتخاب شده اثر انگشت را به خوبی پنهان می کند و لبه های گرد گوشی باعث می شود در دست گرفتن و استفاده راحت باشد. یک دکمه پاور نازک به عنوان حسگر اثرانگشت در کناره، همراه با دکمه تنظیم صدا عمل می کند. در پایین یک وجود دارد USB Type-C 3.1 پورت، با شیار سینی دو سیم کارت و گریل بلندگو.

این یک طراحی ساده است، اما به Honor کمک می کند تا وزن خود را حفظ کند 237 گرم برای نسخه پشت شیشه ای، و فقط 231 گرم اگر روکش عقب سیاه PU را انتخاب کنید.

به دکمه باریک پاور/خواننده اثر انگشت توجه کنید.

با این حال، حسگر اثر انگشت آنقدر نازک است که در اولین تلاش نمی توان اثر انگشت من را خواند. من همچنین هنگام بررسی OPPO Find N3 متوجه این مشکل شدم. راه حل این است که انگشت یکسان را دو بار ثبت کنید، با تمرکز بر بررسی لبه های بیرونی. این به بهبود دقت سنسور کمک می کند. البته تشخیص چهره نیز یک جایگزین است.

به لطف ساختار پشتیبانی بازطراحی شده، آنر ادعا می کند که عمق علائم تا شدن روی صفحه نمایش داخلی نسبت به نسخه قبلی خود 47 درصد کاهش یافته است.

اگرچه من یک Honor Magic Vs در دسترس ندارم تا بتوانم مقایسه کنم، اما خوشبختانه OPPO Find N3 را دارم، که من را با توجه به اینکه چین داخلی آن غیرقابل توجه است، شگفت زده کرد.

از چپ به راست: OPPO Find N3، Honor Magic V2.

از چپ به راست: OPPO Find N3، Honor Magic V2.

در کنار هم، چین Honor Magic V2 بیشتر از Find N3 قابل مشاهده است. چین Magic V2 زمانی که از جلو یا بغل نگاه کنید عمیق تر است. هنگامی که صفحه نمایش به طور فعال استفاده می شود، کمتر قابل توجه است، اگرچه وقتی انگشت خود را روی وسط قرار می دهید، هنوز هم می توانید چین خوردگی را احساس کنید.

  اولین فروشگاه غیر اپلیکیشن برای iOS رسما راه اندازی شد

با این حال، برخلاف رقبای خود از اوپو و سامسونگ، Honor Magic V2 هیچ رتبه بندی مقاومتی در برابر آب به طور رسمی آزمایش نشده استکه در صورت نیاز به بیمه اسپلش می تواند مشکل ساز باشد.

پشتیبانی کامل از خدمات Google Mobile این قرارداد را امضا می کند

Honor یک برند گوشی چینی است و Magic V2 روی پوسته MagicOS 7.2 Honor (بر اساس اندروید 13) اجرا می شود. خوشبختانه، بر خلاف هواوی، از مجموعه کامل خدمات موبایل گوگل پشتیبانی می کند.

پس از راه‌اندازی تلفن، پوشه‌ای از برنامه‌های Google از جمله Gmail، Maps، YouTube، Drive، YT Music و غیره برای راحتی شما از قبل نصب شده است.

طرفداران سرسخت هواوی MagicOS را می شناسند زیرا رابط کاربری آن بسیار شبیه رابط کاربری گوشی هواوی است. به هر حال، آنها در یک نقطه قبل از اینکه راه خود را بروند، همان شرکت بودند.

برخی از ویژگی های QOL جالب Honor Magic V2 پوشه های بزرگ شده ای است که به شما امکان می دهد به طور همزمان به برنامه ها دسترسی داشته باشید و حداکثر سه پنجره را به طور همزمان در صفحه داخلی بزرگ نمایش دهید.

رابط کلی سریع و پاسخگو است، بدون تاخیر یا لکنت هنگام راه اندازی، بستن یا استفاده از برنامه ها.

به دنبال لینک قیمت و خرید هستید؟ Honor Magic V2 در رنگ‌های مشکی، بنفش و مشکی PU Vegan Leather موجود است 1999 دلار سنگاپور. گوشی را می توان از StarHub، بهترین دنکی، چلنجر، دادگاه ها، شهر را ببر، شوپی و خرده فروشان مجاز Honorبا هر خرید واجد شرایط دریافت Honor Watch GS3 رایگان (به ارزش 299 دلار سنگاپور)

بیایید به جنبه های عملکرد در صفحات بعدی برویم تا بهتر بفهمیم که چرا مقاومت در برابر این تلفن تاشو دشوار است.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/review-honor-magic-v2-review-best-foldable-phone-singapore-features-price