بررسی Mercedes-AMG SL55 4Matic+: تعریف مجدد کانورتیبل پرچمدار مرسدس
توجه داشته باشید: این ویژگی برای اولین بار در 8 سپتامبر 2023 منتشر شد.
برای اکثر مردم، بزرگترین مشکل نسل گذشته SL ظاهر آن بود. SL قرار است پرچمدار کانورتیبل مرسدس بنز باشد، اما مدل قدیمی شبیه آن نبود. فاقد پرخاشگری و ظرافت اجداد خود بود و بعضی اوقات آن را برای SLK می گرفتند. خوشبختانه آخرین نسخه SL این مشکل را برطرف کرده است.
نسخه TL;DR:
زیبا، سریع و صداهای مناسب V8 را ایجاد می کند. اگر جیب های عمیقی برای آن دارید، کانورتیبل های کمی به عنوان جذاب و کاریزماتیک وجود دارند.
آنها می گویند زیبایی در چشم بیننده است، اما اکثر افرادی که SL را نشان دادم می گفتند که این یک ناک اوت است، چه با بالا یا پایین. کاپوت بلند، بینی تیز، ، و شانههای پهن، و وضعیت خودروی اسپرت کلاسیک مطمئناً به این امر کمک میکنند. در Sun Yellow هم خوب به نظر می رسد.
@hwztech با ما همراه باشید تا نگاهی به مرسدس-AMG SL55 بیاندازیم و سقف آن را نصب کنیم! بررسی کامل اینجا: #hwz #hwztech #مرسدس #امگ #sl55 #carsoftiktok #sgmercedes #amgv8 #ماشین کانورتیبل ♬ زیبایی شناسی – تولان کیم
SL جدید با کد R232 تغییرات زیادی را به همراه دارد. اکنون یک است محصول کامل AMG و در واقع ارتباط نزدیکی با AMG GT جدید. و بر خلاف پیشینیان خود، دارای چهار چرخ متحرک و صندلی های عقب برای عملی بودن بیشتر است. و برای صرفه جویی در وزن، مرسدس بنز به سقف برزنتی بازگشت. واضح است که مرسدس به طور کامل به این فکر کرده است که SL چیست و چه چیزی را برای این برند نشان می دهد.
سه نوع در هنگام راه اندازی ارائه خواهد شد، که با شروع SL43، سپس SL55 و SL63. مدل پایه SL43 دارای همان واحد 4 سیلندر توربوشارژر است که نیروگاه هاچ بک A45 را تامین می کند، در حالی که SL55 و SL63 از واحدهای 4.0 لیتری توئین توربو V8 AMG استفاده می کنند. در حال حاضر، تنها SL43 و SL55 در سنگاپور در دسترس خواهند بود، و مدلی که من در حال آزمایش آن هستم، دومی قدرتمندتر است.
زیر کاپوت بلند SL55 یک 4 لیتری توئین توربو V8 با قدرت 469 ، بخار و گشتاور 700 نیوتن متر. با وجود اینکه چنین ارقامی دیگر خبرساز نیستند، نمی توان منکر کارآمدی این واحد شد. و به لطف سیستم چهار چرخ متحرک، SL55 مانند تعداد کمی از افراد دیگر در جاده سوار می شود و رانندگی می کند. سرعت آن ممکن است برای برانگیختن ترس یا تعجب کامل کافی نباشد، اما هنوز هم یک چیز بسیار سریع است. تنها شکایت من این است که گیربکس 9 سرعته اتوماتیک گاهی اوقات در تعویض دنده مردد است، به خصوص در حالت دستی. با این حال، در حالت خودکار، به نظر میرسد که او به طور غریزی میداند که کدام تجهیزات را انتخاب کند، بنابراین بهتر است به او اجازه دهید خودش از آن مراقبت کند.
طرفداران قدیمی AMG می دانند که نویز چقدر برای یک ماشین AMG مهم است و خوشبختانه، SL55 هنوز هم تمام صداهای مناسب AMG V8 را منتشر می کند، حتی اگر تا حدودی خفه شده باشد و برخی نادرست ها در بلندگوها وجود داشته باشد. مقررات سختتر آلایندگی به این معنی است که صدای آن به اندازه یک C63 اولیه نخواهد بود، اما همچنان با یک «ووفل» V8 خوب شروع به کار میکند و غرغر میکند، ترقه میخورد و تا 7000 دور در دقیقه میچرخد. و از آنجایی که SL است، می توانید سقف را پایین بیاورید تا واضح تر آن را بشنوید.
به عنوان پرچمدار کانورتیبل مرسدس، SL وظیفه غیر قابل رغبتی را بر عهده دارد که طیف وسیعی از خریداران را جذب کند. باید اسپرت باشد تا برای جوانان ثروتمند جذاب باشد، اما همچنین باید اصلاح شود، همانطور که مالکان قدیمی مرسدس از هر خودرویی که نشان سه ستاره روی کاپوت را دارد انتظار دارند. و او تمام این کارها را به خوبی انجام می دهد.
اولین چیزی که در مورد SL55 متوجه خواهید شد این است که چقدر محکم است. مردم آفلترباخ به وضوح انتظار دارند که SL بیشتر رقیب 911 کابریولت باشد تا مثلاً Continental GTC. حتی با وجود اینکه شاسی روی نرمترین حالت خود تنظیم شده است، SL55 به خوبی از پس ضربهها بر نمیآید. این به هیچ وجه تکان دهنده یا ناراحت کننده نیست، اما مشتریانی که انتظار سواری راحت تری دارند ممکن است ناامید شوند.
نکته مثبت این است که احساس استحکام در سراسر خودرو وجود دارد. حتی با بالا پایین، من نمی دانستم که دارم ماشینی را می رانم که چرخ های جلو و عقب آن فقط با کف به هم وصل می شوند.. و با فرمان دقیق و سطوح کشش فوقالعاده – به لطف سیستم چهار چرخ محرک – رانندگی سریع را به یک چیز نسبتاً لذتبخش تبدیل میکند.
او با سطوح غیرمنتظره ای از هوشیاری و چابکی جهت را تغییر می دهد. به سختی می توان گفت که چه مقدار از این به دلیل فرمان چرخ های عقب است، زیرا شعاع چرخش آن بسیار گسترده است (من این را با انجام یک دور چرخشی به سختی متوجه شدم)، اما SL هرگز دست و پا گیر نیست، حتی در جاده های نسبتاً پر پیچ و خم و وقتی به اوج میرسید و از گوشهای خارج میشوید، واقعاً احساس میکنید که ماشین به دور شما میچرخد.
این در زمینه خودرویی که فاصله چندانی با دو تن ندارد، تعجب آور است. جرم خود را به خوبی پنهان می کند، اما تعلیق بسیار هوشمندانه ای می تواند انجام دهد. وزن آن هر بار که مجبور به توقف آن شوید خود را نشان می دهد. در چنین مواقعی، میزان فشاری که برای کاهش سرعت باید روی ترمزها وارد کنید، می تواند کمی هشدار دهنده باشد. اما هی، این خودرویی است که تقریباً به اندازه یک کلاس S وزن دارد.
کابین برای هر کسی که در یک خودروی نسبتاً جدید مرسدس بنز بوده است آشنا خواهد بود. فرمان پره های تقسیم شده همچنان گیج کننده است و در جلوی آن یک صفحه نمایش بزرگ 11.9 اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی و کنترل های تهویه مطبوع شما غالب است. به نظر می رسد یک تبلت غول پیکر به داشبورد متصل شده است، اما حداقل زاویه شیب قابل تنظیم است و سیستم، به طور کلی، به اندازه کافی پاسخگو و بصری است.
برخی از صندلیهای عقب شکایت دارند، زیرا کوچک هستند و فقط برای قرار دادن وسایل خرید یا کودکان کوچک مناسب هستند. با توجه به اینکه صندوق عقب آن بسیار کوچک است، فکر می کنم هر چیزی که کاربردی را اضافه کند باید مورد استقبال قرار گیرد. و صحبت از صندلی ها شد، صندلی های راننده و سرنشین جلو فوق العاده هستند. آنها راحت هستند، پایین مینشینند و تکیهگاه زیادی را ارائه میکنند، اما تکیهگاههای جانبی بسته به نحوه قرارگیری بازوها میتوانند در فرمان اختلال ایجاد کنند.
برچسب قیمت کمی بیش از یک میلیون دلار مشکل ساز است زیرا اگر با این نوع بودجه خرید می کنید، هیچ کمبودی در گزینه ها وجود ندارد. اما تغییر موقعیت مرسدس SL را باید یک موفقیت در نظر گرفت. این دستگاه به نرمی مدل های قبلی خود نیست، اما ماشینی توانمندتر است، به نظر می رسد بسیار زیباتر است، و مقاومت در برابر جذابیت های V8 فریبنده آن سخت است.
خوب |
|
---|---|
بد |
|
قیمت و در دسترس بودن
مرسدس AMG SL55 4Matic+ Roadster هماکنون در دسترس است و قیمتها از آن شروع میشود 1,011,888 دلار سنگاپور.
توجه داشته باشید: قیمت ها در زمان انتشار صحیح است.
منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-mercedes-amg-sl55-4matic-review-singapore-price-specs