بررسی Persona 3 Reload (PS5): بازسازی عالی یک RPG کلاسیک


بررسی Persona 3 Reload (PS5): بازسازی عالی یک RPG کلاسیک

Persona 3 Reload بازسازی پلی استیشن 2 کلاسیک سال 2006 است که مدت هاست توسط طرفداران درخواست شده است. این بازی با تعویض موتور گرافیکی خود با Unreal Engine 4، زیبایی‌شناسی ظریف و ظریفی را به کار می‌گیرد که یادآور آخرین جانشین آن، Persona 5 است، و به شخصیت‌ها و تنظیمات آشنای ما زندگی جدید و بصری به روز می‌دهد. طراحی مجدد کاراکتر یک لمس مدرن را به ارمغان می‌آورد و محیط‌ها پویایی و وضوح را ارائه می‌دهند که اکنون فقط در کنسول‌های مدرن امکان‌پذیر است. با این حال، همه چیز در این طراحی مجدد درخشان عالی نیست. برخی از مکان‌ها، از جمله فضاهای مهم مانند اتاق خوابگاه شما – مرکزی برای استراتژی‌های پیش از تارتار یا رفاقت عصرانه – فاقد عمق و پویایی هستند و در مقایسه با تجسم اصلی خود، پس‌زمینه‌ای تا حدودی توخالی و غیرعادی ارائه می‌دهند.

با وجود تلاش‌های بازی برای حفظ موسیقی محبوب بازی، پویایی شخصیت‌ها و مکانیک‌های گیم‌پلی. اصلی که اکنون در مناطق خاصی اصلاح شده است، وقتی در سالن‌های دبیرستان گکوکان یا مرکز خرید ایواتودای پرسه می‌زنید، این احساس خالی گسترش می‌یابد.

با این حال، تصور اولیه از فقدان عمق در روایت بصری بازی به تدریج کمتر قابل توجه می شود و با کاوش عمیق تر در دنیای بازی، با ساختار بازی ترکیب می شود. بارگذاری مجدد ممکن است برخی از ویژگی های موجود در را حذف کند FES یا قابل حمل نسخه‌های اصلی، اما با ارائه یک روایت منسجم غنی‌شده توسط شخصیت‌هایی که به آن‌ها احترام گذاشته‌ایم، که اکنون با طراحی‌های بهبودیافته و اجرای صدای عالی (برای هر دو زبان انگلیسی و ژاپنی) احیا شده‌اند، جبران می‌کند. علیرغم برخی امتیازات هنری در انتقال به Unreal Engine، هسته Persona 3 مانند دو دهه پیش تأثیرگذار باقی مانده است.

  Klipsch سری Music City را با سه بلندگوی قابل حمل جدید راه اندازی کرد

قابل ذکر است، بازی با دقت حول حساسیت‌های مدرن تکامل می‌یابد، و شخصیت‌هایی مانند Junpei Iori را به طرز ماهرانه‌ای تغییر می‌دهد تا ویژگی‌های مشکوک قبلی را کاهش دهد. با این حال، از طریق معرفی صحنه‌های جدید و گسترش ارتباطات اجتماعی است که Persona 3 Reload واقعاً خود را ارتقا می‌دهد و روایت تاریک و در عین حال امیدوارکننده‌اش را با عمق و ظرافت بیشتری نسبت به قبل می‌پیوندد.

بخش اعظم گیم پلی بازی به درگیری با سایه ها در محدوده تارتاروس اختصاص دارد، برج معمایی که منحصراً در طول ساعت تاریکی تحقق می یابد. Persona 3 که به دلیل سختی کار و خزیدن تا حدی یکنواخت در سیاهچال شناخته می شود، شهرت خود را دارد، اما Reload به طور مستقیم به این انتقادات رسیدگی می کند. در سیستم جنگی بازسازی شده است که بازسازی واقعاً می درخشد.

توسعه دهنده Atlus گیم پلی اصلی و جذابیت آشنا را حفظ کرد. بازیکنان گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی را فرماندهی می‌کنند که هرکدام قادر به احضار شخصیت‌های قدرتمند با وابستگی‌های عنصری مشخص هستند و برای پیمایش توالی‌های مبارزه استراتژیک ضروری هستند، به لطف معرفی Theurgy پویایی جدیدی به نبردها تزریق می کند.

Theurgy پس از برآورده ، معیارهای خاص مانند فرود ضربه‌های مهم یا بهبود هم تیمی‌ها فعال می‌شود و امکان حملات قدرتمند یا جادوهای مفید را فراهم می‌کند که در صورت اعمال استراتژیک می‌توانند جریان نبرد را تغییر دهند.

استعداد بصری همراه با هر حمله، با انیمیشن‌های متناسب با شخصیت‌ها، نمایشی است. به عنوان مثال، میتسورو به زیبایی در سراسر میدان می‌چرخد، حملات یخی او به یک ژست نمایشی بر فراز تخت یخبندان ختم می‌شود و دشمنان شکست‌خورده‌اش را طعنه می‌زند. یوکاری، به نوبه خود، قبل از اجرای یک شوت نهایی بزرگ با انرژی متمرکز، یک رگبار از تیرها را پرتاب می کند. بازی دارای تعداد زیادی از این حرکات منحصر به فرد است که بازیکنان می توانند با کاوش در گزینه های تلفیقی اتاق مخملی یا درگیر شدن در جنبه های اجتماعی بازی، مانند قرار ملاقات با الیزابت در دنیای انسان، آنها را بهبود بخشند.

  اپل از Apple Pencil ارزان‌تر با پورت USB-C مخفی خبر داد

متأسفانه، درست مانند نسخه اصلی، Tartarus در Reload طرح و طراحی تکراری خود را حفظ کرده است. علیرغم معرفی عناصر محیطی تخریب پذیر که جوایزی را به همراه دارند، روال جسارت از طبقه ای به طبقه دیگر در جستجوی خروجی ها و تله پورت ها همچنان ادامه دارد – بسیار شبیه به یک جشن مخوف. با این حال، بارگذاری مجدد، کاوش را با گفتگوهای مکرر بین شخصیت ها و استراتژی های جدید برای طفره رفتن از حریفان غنی می کند. با این حال، درد شکست یا کسالت از پیمودن گام‌های خود پس از شکست همچنان یک نقطه دردناک است و لذت را از بین می‌برد. این بازی برای افراد بی حوصله نیست

به طور خلاصه، Persona 3 Reload یک بازسازی عالی از یک کلاسیک قدیمی برای دوران مدرن است. این دقیقاً یک «بازسازی» در همان قالب Final Fantasy VII: Remake و دنباله‌ی بعدی Rebirth نیست، جایی که از داستان و گیم‌پلی اصلی منحرف می‌شود. در هسته خود، Reload هنوز هم تقریباً همان کلاسیکی است که همه ما در سال 2006 بازی کردیم و دوستش داشتیم، با این تفاوت که روایت آن اکنون واضح تر است، مبارزات ارزشمندتر است، و به لطف این بازی، نمایانگر جهان بازی واضح تر از همیشه است. تصاویری جدید و بهبود گیم پلی

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/review-persona-3-reload-ps5-review-great-remake-classic-rpg