بررسی Razer Fujin Pro: یک صندلی بازی عالی با کیفیت ارگونومیک


بررسی Razer Fujin Pro: یک صندلی بازی عالی با کیفیت ارگونومیک

Razer Fujin Pro بدون شک بهترین صندلی بازی سال 2023 تاکنون است.

THE Razer Fujin Pro، علیرغم آنچه ممکن است فکر کنید یا استدلال کنید، صندلی بازی معمولی نیست که گیمرها ممکن است در ذهن داشته باشند. در واقع، این صندلی به لطف طراحی کم‌توجهی که دارد، ممکن است حتی در یک دفتر شرکتی نامناسب به نظر برسد. اما اجازه ندهید این شما را گول بزند: این صندلی به همان اندازه که برای گیمرها مناسب است، برای کارمندان اداری است، اگر مایل به پرداخت مبلغ هنگفت هستید. 1499 دلار سنگاپور برای آن

می‌توانید فوجین پرو را مستقیماً از اینجا بگیرید وب سایت ریزر و اگر قیمت باعث می‌شود شما اخم کنید، استاندارد وجود دارد غیر حرفه ای ریزر فوجینیک نسخه با امکانات کمتر، موجود در 939 دلار سنگاپور. در این جایگزین قاب آلیاژ آلومینیومی و پشتی سر مشبک وجود ندارد که هر دو در نسخه Pro گنجانده شده اند و واقعاً از نظر راحتی تفاوت ایجاد می کنند.

فوجین پرو در جایی که به همان اندازه در خانه در یک دفتر کار حرفه ای شیک یا یک اتاق بازی پر جنب و جوش است، به تعادل کمیاب دست می یابد.

اگرچه در بخش ظاهر به قلمرو هرمان میلر نزدیک‌تر است، اما قیمت فوجین پرو هنوز به طور قابل توجهی پایین‌تر از آخرین مدل Herman Miller Aeron (معمولاً 2000 دلار سنگاپور) است. اما لازم به یادآوری است که Aeron بسیار بیشتر از یک صندلی است. این یک بیانیه است و بالاتر از همه، همراه با تضمین برتر است. بنابراین اگر مایلید حتی بیشتر هزینه کنید، Aeron ممکن است پادشاه بی‌منظور صندلی‌های ارگونومیک باشد. با این حال، برای کسانی که با قیمت Aeron مخالف هستند، Fujin Pro یک جایگزین کمی کاربرپسندتر، البته کمتر معتبر (بله، برای بهتر یا بدتر) ارائه می دهد.

Razer Fujin Pro در میان صندلی‌های گیمینگ امروزی متمایز است، اما نه آنطور که شما انتظار دارید. ارجاعات بازی او تا حدی نامرئی هستند. مگر اینکه به‌طور خاص به دنبال آن‌ها باشید، ممکن است برند محتاطانه Razer را که به توری در قسمت جلو دوخته شده و لوگوی کوچک در قسمت پایین پشتی پشتی سر را از دست بدهید. اکنون، به‌عنوان کسی که بیشتر روز خود را روی صندلی می‌گذراند، چه در بازی یا مرور مقالات فنی، نمی‌توانم کلاه خود را به Razer برای این رویکرد کم‌کلید نسپارم.

  طبق گزارش‌ها، اپل با کاهش تقاضا به طور قابل توجهی فراتر از انتظارات، عرضه هدست‌های ویژن پرو را کاهش می‌دهد.

یک دکمه در پشت به شما امکان می دهد تکیه گاه کمر را تنظیم کنید.

تقریباً می توانید تکیه گاه کمری دوتایی به شکل کلیه را در پشت تور ببینید - همچنین ارتفاع آن قابل تنظیم است.

اما اجازه ندهیم ظاهر متواضع آن ما را فریب دهد. Razer Fujin Pro ممکن است فاقد پیتزای بصری باشد که فریاد می زند “به من نگاه کن”، اما با کیفیت ساختی که چیزی کمتر از چشمگیر است، آن را جبران می کند. ستون فقرات صندلی محکم است قاب آلیاژ آلومینیوم قابلیت پشتیبانی تا 136 کیلوگرماما ستاره واقعی اینجاست مواد مش. این مش است که دوام و راحتی را با هم ترکیب می‌کند و یک صندلی قابل تنفس و حمایتی را فراهم می‌کند که باعث می‌شود بازی‌های ماراتن یا جلسات طولانی نوشتن (مثل من، اِه) برای شما کمتر کار سختی باشد.

یکی از ویژگی های مورد علاقه من که شایسته ذکر ویژه است، این است پشتی سر مشبک. قابل تنظیم است که برای استراحت سریع سر یا گردن ایده آل است. مایل ها جلوتر از بالش های سر Secretlab روی آن است تایتان اوو صندلی ها و حتی آنهایی که از Razer هستند ایسکور. برای مقایسه مستقیم، متوجه شدم که راحت‌تر از گردن من مناسب است هینومی X1 (شما میتوانید بازبینی من را در اینجا مطالعه کنید). آن را با یک تکیه گاه کمری که با وزن شما سازگار است و به جلو و عقب حرکت می کند، ترکیب کنید و دستور العملی برای شادی ارگونومیک، به ویژه برای کسانی که کمر ضعیفی دارند، دارید.

این یک محصول بسیار شیک است و جدای از لوگوی کوچک در پشت، تقریبا غیرممکن است که بگوییم Fujin Pro یک محصول Razer است.

یکی از ویژگی های مورد علاقه من، تنظیم رو به جلو و عقب صندلی است که به کاربران گزینه های بیشتری برای یافتن بهترین موقعیت صندلی خود می دهد.

صحبت از پشتیبانی کمری، فوجین پرو واقعا در این بخش می درخشد. این صندلی دارای یک سیستم تنظیم دوگانه برای راحتی کمر است: یک دکمه برای شدت و یک لغزنده برای تنظیم ارتفاع. علاوه بر این، صندلی صندلی را می‌توان بلند یا جمع کرد تا کاربران با قدها و طول‌های پاهای مختلف را در خود جای دهد، و من متوجه شدم که این باعث بهبود راحتی کمر می‌شود. از زمانی که استفاده از فوجین پرو را شروع کردم، وضعیت بدنم بهبود یافته و درد مزاحم ناشی از نشستن طولانی مدت کاهش یافته است.

  به جای آیفون 20 میلیون تومانی، این گوشی ها را بخرید!

برای کسانی که دوست دارند به عقب خم شوند، Razer Fujin Pro ممکن است در ابتدا ناامید کننده به نظر برسد زیرا مانند بسیاری از همتایان خود در موقعیتی تقریباً صاف قرار نمی گیرد. با این حال، من رویکرد او را عملی تر می دانم. فقدان اهرم شیب به این معنی است که صندلی به وزن بدن شما متکی است تا تا 130 درجه به عقب متمایل شود.

همانطور که Fujin Pro خوب ساخته شده است (یا حداقل به نظر می رسد)، Razer فقط یک سال ضمانت برای مش و دسته بازو ارائه می دهد.  این یک نکته منفی بزرگ برای من است.

چیزی برای شکایت از چرخ‌های ارائه شده با صندلی وجود ندارد.

آخرین اما نه کم اهمیت ترین، دسته دسته. اینها از فوم نرم ساخته شده اند و دارای تنظیمات معمولی هستند – همانطور که از هر صندلی بازی مدرن امروزی انتظار دارید – تنظیم ارتفاع و فاصله. منظورم این است که من واقعاً در اینجا چیز زیادی برای گفتن ندارم، جز اینکه آنها آنطور که باید کار می کنند و برای مدت طولانی به راحتی به بازوها استراحت می دهند. تنها شکایت من در اینجا این است که دسته‌های بازو امکان تنظیمات جانبی محدود را دارند. بنابراین برای افراد لاغر/لاغر مانند من، ای کاش Razer اجازه می داد که آنها را به داخل نزدیکتر کنند. با این حال، این بیشتر یک عقیده است و لزوماً یک معامله شکن نیست.

اکنون بزرگترین ناراحتی من در مورد فوجین پرو است. این صندلی با وجود ظاهر و ویژگی های سطح بالای خود، در یک نکته مهم کوتاهی می کند: گارانتی آن. برای صندلی که فریاد «لوکس» می‌زند، الف یک سال ضمانت روی بالشتک‌های مشبک و دسته‌های بازو صراحتاً ناامیدکننده است، به‌ویژه با توجه به اینکه برخی از مارک‌ها مانند هرمان میلر (هرچند که ناعادلانه به نظر می‌رسد) ضمانت‌های یک دهه را ارائه می‌کنند. خود قاب به مدت پنج سال پوشانده شده است، اما با توجه به برچسب ممتاز صندلی، فکر کردم که Razer می‌توانست برای مشتریانش بهتر عمل کند. این یک قمار است – به نظر می رسد صندلی برای دوام ساخته شده است، و من شک دارم که توری آن به زودی بشکند، اما این خطری است که ممکن است برای همه مناسب نباشد.

  Poco M6 سطح پایه دارای دوربین 108 مگاپیکسلی و باتری 5030 میلی آمپر ساعتی با قیمت 199 دلار سنگاپور است.

تکیه گاه سر عالی به دلیل اینکه تنها بخشی از صندلی است که قابل جابجایی است متمایز است.

من با سهم من از صندلی های بازی مواجه شده ام. باید بگویم که Razer Fujin Pro به تعادل کمیاب دست می یابد. جای خود را در یک دفتر حرفه ای و زیبا و همچنین در یک اتاق بازی پویا پیدا می کند.

اما مشکل اینجاست. این صندلی، علیرغم ظاهر شیک و ساختار محکمی که دارد، دارای گارانتی است که رک و پوست کنده، چیزهای زیادی را باقی می گذارد. این کمی ناامید کننده است، به خصوص با توجه به مواد درجه یک و پایداری سنگی که ارائه می دهد. اکنون، فیل در اتاق – قیمت. سفت است، بدون شکر. با این حال، با وجود این و مشکل گارانتی، من تمایل دارم Fujin Pro را توصیه کنم. برای کسانی که به قیمت آن اهمیتی نمی دهند، این صندلی یک انتخاب محکم است.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/review-razer-fujin-pro-review-great-gaming-chair-ergonomic-goodness