بررسی Razer Iskur V2: از هر نظر بهتر از صندلی بازی اصلی به جز قیمت


بررسی Razer Iskur V2: از هر نظر بهتر از صندلی بازی اصلی به جز قیمت

Iskur V2 از هر نظر بهتر از Iskur اصلی است، اما قیمت بسیار بالایی دارد.

من امید زیادی به Iskur V2 صندلی بازی، که Razer ادعا می کند نسبت به مدل قبلی خود – اصلی – پیشرفت های قابل توجهی داشته است ایسکور در اواخر سال 2020 راه اندازی شد. Iskur V2، روی کاغذ، همه جعبه ها را برای چیزی که به نظر یک ارتقاء رویایی به نظر می رسید، علامت زد: مواد با کیفیت بالاتر، طراحی شیک تر، و سیستم پشتیبانی کمری که نوید تطبیق پذیری بی نظیر را می داد. من اولین Iskur را دوست داشتم و برای مدتی همراه وفادار من بود، بنابراین انتظار من برای V2 بسیار واقعی بود. هر مشکلی که در تکرار اول با آن روبرو شده بودم به نظر می رسید با دقت حل شده است.

با این حال، واقعیت واقعاً انتظارات من را برآورده نکرد. با وجود ارتقاء، تنظیمات و آنچه که من فقط می توانم آن را به عنوان جادوگری مهندسی توصیف کنم، Iskur V2 جهشی را در راحتی که آرزویش را داشتم ارائه نکرد. با کمال تعجب، هفته‌های اخیر شاهد افزایش جزئی در کمردرد بوده‌ایم که کاملاً در تضاد با راحتی یکپارچه قبلی است. اگر بررسی های صندلی من را دنبال کرده باشید، می دانید که من یک مشکل مزمن نسبتاً جدی کمر دارم. این ناراحتی این سوال را ایجاد می کند: آیا فقط عادت ، به طراحی جدید است یا اینکه Razer با طراحی اثبات شده کمی بیش از حد به مشکل خورده است؟

ویژگی جدید پشتیبانی 6 بعدی کمری منحصر به فرد Iskur V2 است.

یک دکمه در هر طرف به شما امکان می دهد تا پایه قوس را که بیشتر مناسب شماست، شماره گیری کنید.

خرده فروشی در 949 دلار سنگاپور در وب سایت RazerIskur V2 انتخابی را ارائه می دهد دو روکش چرمی و یک گزینه پارچه. Razer نوع چرمی مشکی را برای من ارسال کرد که با دوخت سبز امضای Razer مزین شده است. اگرچه به آن “چرم” می گویند، اما باید توجه داشت که در واقع یک است چرم مصنوعی EPU با کیفیت بالا، بهبود قابل توجهی نسبت به چرم PVC Iskur V1. با وجود این پیشرفت‌ها، این ماده لزوماً لوکس‌تر یا برتر از لمس احساس نمی‌شود. با این حال، دوام یکی از نقاط قوت خط تولید Razer است و امیدوارم V2 نیز مانند نسل قبلی خود در آزمون زمان بایستد.

  اولین قدم برای ساخت پردازنده های تراهرتز با استفاده از نیمه هادی های گرافن برداشته شده است! (او تماشا میکند)

از نظر بصری، V2 در کنار ساخت خود دستخوش تعمیرات اساسی شده است، و زیبایی ظاهری تهاجمی و مسابقه‌ای الهام‌گرفته از سطل را کنار گذاشته تا ظاهری ظریف‌تر و سازگارتر داشته باشد. قوس‌های شانه‌های عریض‌تر و پایه صندلی عریض‌تر نشان‌دهنده انحراف از تکیه‌گاه‌های محدود مدل قبلی است که طیف وسیع‌تری از موقعیت‌های صندلی از جمله بلندترین را در خود جای می‌دهد.توانایی قدردانی برای نشستن به صورت ضربدری. بالشتک اصلی نازک تر، اگرچه در ابتدا منبع ناراحتی برای اولین بار بود، اما به لطف مموری فوم به تدریج با شکل من سازگار شد. با این حال، گمان می‌کنم که این سازگاری ممکن است به مشکلات کمر من نیز کمک کند. باید اضافه کنم که وضعیت من کمی شدید است و Iskur V2 ممکن است برای اکثر شما راحت تر باشد.

Iskur V2 همان دسته های 4 بعدی را حفظ می کند.

شاید تنها ناراحتی من بالش تکیه گاه سر واقعاً

Razer همچنین قابلیت تکیه دادن صندلی را بهبود بخشیده است و آن را گسترش داده است 152 درجه، به کاربران این امکان را می دهد که آن را در یک زاویه تقریباً صاف کج کنند. این برای کسانی از شما که دوست دارند یک یا دو دوز روی صندلی خود داشته باشند بسیار مناسب است. اگرچه من به ندرت در اتاقم به خواب می روم، زاویه افزایش یافته تجربه نشستن همه کاره تری را فراهم می کند. بازگشت از دسته های 4 بعدی امتیازی برای تنظیمات ارگونومیک دقیق است که به راحتی با طیف گسترده ای از فعالیت ها، از تایپ ، گرفته تا بازی، سازگار می شود.

قطعه مقاومت Iskur V2 بدون شک آن است سیستم کمری پیشرفته. یک تکامل قابل توجه از رویکرد ساده V1، پشتیبانی 6 بعدی کمری جدید اجازه می دهد تا برای تناسب شخصی تر، با تنظیمات موجود برای عمق، ارتفاع، و حتی چرخش جانبی. این سیستم که در طراحی خود نوآورانه است، امکان پشتیبانی قابل تنظیم را فراهم می کند که با شما حرکت می کند و سطح یکنواختی از راحتی را در وضعیت ها و فعالیت های مختلف فراهم می کند. در مقابل، پشتیبانی کمری V1 قدیمی، حفظ انحنای پشتی تیز بدون فشار دادن آنها به سمت لبه صندلی را برای کاربران دشوار می کرد. سیستم پشتیبانی کمری V2 به طور موثر این مشکل را حل می کند.

  نسل بعدی Watch GT 4 هوآوی در دسترس است و با گوشی های اندروید و آیفون کار می کند

RGB در اینجا گنجانده نشده است.

از نظر فنی، Iskur V2 بدون شک بهتر از V1 است. با این حال، با وجود تمام برتری های فنی و پیشرفت های ارگونومیک، Iskur V2 لزوما راحت تر از V1 یا حتی صندلی Razer با گزینه مشبک نیست. فوجین پرو. به نظر من مشکل در طراحی تکیه گاه کمر است. به جای اینکه به کاربران (یا حداقل من) اجازه دهیم تا راحتی ساده و شهودی (مانند Secretlab بسیار خوب) بدست آورند. Titan Evo Lite)، باید تنظیمات تکیه گاه کمر را از طریق آزمون و خطا به هم بزنید و پتانسیل راحتی کامل آن را باز کنید.

به طور خلاصه، من Iskur V2 را به دلیل پشتیبانی نوآورانه و بهبود یافته کمر و طراحی ساختاری کلی آن دوست دارم. اما برای 949 دلار سنگاپورفکر می‌کنم صندلی‌های مناسب‌تری در این رنج قیمت وجود دارد که راحتی فوری و ساده‌ای را از جعبه ارائه می‌دهد.

همچنین می‌توانید بررسی‌های اخیر ما درباره صندلی بازی/ارگو را بررسی کنید:

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/review-razer-iskur-v2-review-lumbar-support