بررسی ROG Falchion RX Low Profile: صفحه کلید فوق العاده ای که به همان اندازه که کار می کند خوب به نظر می رسد


بررسی ROG Falchion RX Low Profile: صفحه کلید فوق العاده ای که به همان اندازه که کار می کند خوب به نظر می رسد

صفحه کلید ROG Falchion RX Low Profile یکی از بهترین صفحه کلیدهای بی سیم است که ما آزمایش کرده ایم.

جمهوری گیمرها (ROG) Falchion RX کم مشخصات یک صفحه کلید بازی جالب است. اگرچه این بخشی از خط بازی ROG زیر نام تجاری ایسوس است، اما ویژگی‌های زیادی وجود دارد که باید عموم غیربازی‌کننده‌ها را ترغیب کند تا این شگفتی کوچک را در نظر بگیرند. بیایید نگاه دقیق تری بیندازیم.

این دستگاه دارای کلیدهای چاپی دوگانه است تا کاربران ویندوز و مک را در خود جای دهد.

برخلاف بسیاری از کیبوردهای بازی با کیفیت مشکی یا تیره، ROG یک گزینه را انتخاب کرده است قاب نقره ای و سفید طراوت، مدرن است و به عنوان یک قطعه مرکزی روی میز شما عالی به نظر می رسد – به خصوص وقتی که اینطور باشد RGB روشن است. اگر ظاهر معمولی تری را ترجیح می دهید یک نسخه مشکی نیز وجود دارد، اما به نظر نمی رسد که ایسوس این مدل را در سنگاپور عرضه کرده باشد.

این فقط ظاهر نبود که مرا تحت تأثیر قرار داد. من حدود سه هفته است که از صفحه کلید استفاده می کنم، هم برای بازی رایانه شخصی و هم برای کار با بهره وری معمولی (از جمله نوشتن این بررسی)، و از اینکه چقدر خوب است شگفت زده شده ام. محکم و محکم نمد Falchion RX. هیچ انعطاف قابل توجهی از عرشه وجود ندارد، که برای یک صفحه کلید کم مشخصات با این اندازه بسیار نادر است – تا حدی به لطف صفحه فلزی بالایی آن که با علامت “جمهوری گیمرها” حکاکی شده است تا کمی سبک به آن اضافه شود. این همچنین کمی وزن و سنگینی به آن می‌دهد، که از قضا برای یک کیبورد قابل حمل ممکن است برای برخی نامطلوب به نظر برسد، اما من فکر می‌کردم که به Falchion RX حس برتری می‌دهد.

با ابعاد 306 x 110 x 26.5 میلی متر و وزن 590 گرم، صفحه کلید کوچک اما محکم است.

ROG ادعا می کند که فناوری بی سیم SpeedNova تا 430 ساعت استفاده را فراهم می کند.  بیش از سه هفته است که از آن استفاده می کنیم و هنوز آن را شارژ نکرده ایم.

کنترل اسلاید لمسی چند منظوره را می توان از طریق Armory Crate سفارشی کرد.

چرخاندن صفحه‌کلید روی سطح زیرین آن برآمدگی نشان می‌دهد. این شبیه به سال گذشته قابل تنظیم عالی است ROG Azoth صفحه کلید بازی – دی‌ان‌ای طراحی برند ROG اکنون در اکثر جدیدترین محصولات آن ثابت است. همچنین دو عدد قابل تنظیم وجود دارد پاهای دو سطحی که انعطاف‌پذیری ارگونومیکی را برای مچ دست شما فراهم می‌کند، و برای کسانی که زاویه تایپ بالا را برای تایپ راحت ترجیح می‌دهند، در صورتی که شیب طبیعی کار نمی‌کند، مناسب است.

  محدودیت های جدید توسط دولت چین برای وبلاگ نویسان. شما باید احراز هویت شوید

از نظر طراحی، من فکر می کنم Falchion RX 65٪ مشخصات پایین چیدمان یک سازش خوب بین فرم و عملکرد است، به خصوص برای کسانی که فضای میز محدودی دارند یا کسانی که سبک کاری ترکیبی دارند و فقط می خواهند از یک صفحه کلید منفرد و خوب استفاده کنند. با حذف ردیف عملکرد، بیشتر خوشه ناوبری و صفحه شماره، کلیدهای ضروری را در یک بسته فشرده به کاربران می دهد.

شاید یکی از کاربر محورترین ویژگی های صفحه کلید و یکی از ویژگی هایی که مربوط به بازی نیست، کلیدهای دوبل چاپ شده برای جا دادن هر دو کاربران ویندوز و مک. نمی‌دانم کیبورد گیمینگ دیگری مانند این وجود دارد یا خیر، اما من آن را دوست دارم. کاربران مک زیادی در آنجا وجود دارند و Falchion RX کیلومترها جلوتر از Apple Magic Keyboard است. همانطور که در بررسی های خود درباره Resident Evil Village و Death Stranding برای Mac اشاره کردم، بازی های مک نیز در حال افزایش است. شاید ROG درست اینجاست.

صفحه کلید دارای پایه های قابل تنظیم دو سطحی است.

این فراگیری در بازار صفحه کلید بازی نادر است، و ROG Falchion RX Low Profile را به گزینه ای برجسته برای کسانی که بین سیستم عامل ها حرکت می کنند تبدیل می کند. این یک جزئیات کوچک است، اما در منظره ای که تطبیق پذیری می تواند یک عامل تعیین کننده باشد، تصمیم ایسوس برای گنجاندن این ویژگی یک نشانه ستودنی برای ترجیحات کاربر است.

ویژگی های کیفیت زندگی عالی دیگری نیز وجود دارد، مانند گنجاندن a پوشش صفحه کلید. این وسیله جانبی عاقلانه ای برای یک صفحه کلید بازی قابل حمل است که از آسیب دیدن کلیدها در حین حمل و نقل جلوگیری می کند، اما همچنین به عنوان یک پوشش (محافظت از صفحه کلید در برابر گرد و غبار) و یک پایه ضد لغزش برای صفحه کلید دسکتاپ شما عمل می کند. این یک طراحی بسیار متفکرانه از طرف ROG است، اگر ممکن است بگویم.

  گوگل در MWC 2024 9 ویژگی جدید اندروید را معرفی کرد

و پس از آن نیز واقعا جالب وجود دارد نوار لغزنده چند منظوره در لبه بالایی آن، یک راه حل مدرن برای دکمه های سنتی یا کلیدهای رسانه ای اختصاصی که فضای بیشتری را روی صفحه کلید می گیرند. این نوار لغزنده را می توان برای تنظیم صدا، تغییر شدت نور پس زمینه RGB صفحه کلید و کنترل پخش رسانه سفارشی کرد. ادغام آن به قدری یکپارچه است و موقعیت آن به قدری نامشخص است که من حتی بار اول متوجه آن نشدم.

کاوش بیشتر جزئیات متفکرانه دیگری را نشان می دهد. به عنوان یک صفحه کلید بازی بی سیم، Falchion RX دارای مجموعه ای قوی از ویژگی های اتصال است، از Omni-USB گیرنده بی سیم با قابلیت بلوتوث. فرآیند اتصال از طریق هر مسیر فوق‌العاده ساده است و می‌توانم بدون مشکل بین دستگاه‌های ویندوز و مک جابجا شوم. این سهولت انتقال توسط یک سوئیچ فیزیکی در پشت صفحه کلید کمک می کند که به شما امکان می دهد به سرعت بین اتصالات بلوتوث و گیرنده بی سیم سوئیچ کنید. شارژ صفحه کلید با پورت USB-C آن آسان شده است، که می تواند Falchion RX را به یک صفحه کلید سیمی تبدیل کند، اگر به اتصال بی سیم برای بازی اعتماد ندارید.

کاور همچنین به عنوان یک پایه ضد لغزش برای صفحه کلید عمل می کند.

Falchion RX در دسترس است RX با مشخصات کم قرمز یا آبی سوئیچ ها، و واحد بررسی من با قبلی ارائه شد. این یک ترجیح شخصی است، اما من همیشه کلیدهای کم مشخصات را که با کلیدهای خطی و سبک Red جفت شده اند، دوست داشته ام، بنابراین این ترکیب در دستگاه من برای من فوق العاده عمل می کند. THE سفر کلید فقط 2.8 میلی متر است و با الف نقطه فعال فقط 1 میلی متر و مطالبه گر 45 گرم قدرت (در مورد آن اینجا بخوانیداین سوئیچ ها برای کسانی طراحی شده اند که از تایپ سریع و روان لذت می برند.

RX Low Profile Reds هنگام تایپ ، و حتی در طول جلسات بازی من، عالی، نرم و بی‌صدا بود Helldiverse 2. دلیل بسیار خوبی پشت تجربه من وجود دارد: این سوئیچ ها دارای ساقه های روغن کاری شده، تثبیت کننده ها و فنرهایی هستند که احساس کلیک نرم تری را ارائه می دهند و صداهای جهش فنر را حذف می کنند. همچنین لایه های متعددی از فوم خاموش کننده صدا در داخل Falchion RX وجود دارد که به ماهیت مخفیانه صفحه کلید کمک می کند.

  هر آنچه باید در مورد ساعت تابستانی یا حالت حفظ نور خورشید DST بدانید

صفحه کلید ROG Falchion RX Low Profile با قیمت 289 دلار، یک لپ تاپ گیمینگ قابل حمل همه کاره است.

اکنون می توانید بگویید که من واقعاً تحت تأثیر صفحه کلید ROG Falchion RX Low Profile هستم و واقعاً هستم. بسیاری از تولیدکنندگان صفحه کلید به سرعت زمان پاسخگویی یا سوئیچ های استفاده شده در صفحه کلید خود را نشان می دهند، اما Falchion RX اولین باری است که پس از مدت ها صفحه کلیدی متفکر و با طراحی خوب برای کاربران مدرن می بینم. این صفحه‌کلید واقعاً در زمینه شلوغ صفحه‌کلیدهای بازی کم‌حجم، نه تنها از نظر زیبایی‌شناسی، بلکه در عملکرد و کارایی‌اش نیز متمایز است.

از سوئیچ های از پیش روغن کاری شده تا یک نوار لغزنده چند منظوره ابتکاری، صفحه کلید در میان نوآوری های صفحه کلید کم مشخصات، نادر است. و پیاده‌سازی RGB احتمالاً یکی از زیباترین مواردی است که روی هر کیبوردی دیده‌ام، که به خوبی در برابر سطوح سفید و نقره‌ای خودنمایی می‌کند. همانطور که گفته شد، شکل کوچکتر، در حالی که بسیار قابل حمل است، می تواند کمی به آن عادت کند، همانطور که برای من انجام داد.

سپس این سؤال مطرح می شود 289 دلار قیمتی که برای هر کیبوردی مقدار کمی نیست. اما من فکر می کنم صفحه کلید ROG Falchion RX Low Profile هر کیبوردی نیست. این یک صفحه کلید پر از ویژگی است که به همان اندازه زیبا و کاربردی است – البته در شکل کوچک و قابل حمل – و من نمی توانم آن را به اندازه کافی توصیه کنم.

صفحه کلید بازی بی سیم ROG Falchion RX Low Profile از اینجا برای خرید در دسترس است.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/review-rog-falchion-rx-low-profile-wireless-gaming-keyboard-review