بهترین معاملات کنسول های بازی که می توانید اکنون بخرید: پلی استیشن، ایکس باکس، ریزر و موارد دیگر

بهترین معاملات کنسول های بازی که می توانید اکنون بخرید: پلی استیشن، ایکس باکس، ریزر و موارد دیگر

بهترین معاملات کنسول های بازی که می توانید اکنون بخرید: پلی استیشن، ایکس باکس، ریزر و موارد دیگر

آیا به دنبال ارتقاء تنظیمات بازی خود با یک کنسول بازی جدید و جذاب هستید؟

چه به دنبال جایگزینی کنسول‌هایی باشید که در طول زمان کمی معیوب شده‌اند، یا شاید بخواهید گزینه‌های بیشتری را به ترکیب خود اضافه کنید، ما برخی از بهترین معاملات کنسول‌های بازی موجود در حال حاضر را پیدا کرده‌ایم.

برای نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و موارد دیگر ایده‌آل است، برای یافتن آنچه به دنبالش هستید، به آن پیمایش کنید – و از شبکه بازی بعدی خود با یک کنسول کاملاً جدید که در دستان شما احساس خوبی دارد، لذت ببرید.

موارد زیر را بخوانید:

بهترین معاملات برای کنسول های بازی

سوییچ Pro Controller

17.50 دلار 31.90 دلار 45 درصد تخفیف

کاملاً با Nintendo Switch سازگار است، زمان خوبی است که این کنترلر بی سیم Switch Pro مقرون به صرفه را با 45 درصد تخفیف خریداری کنید. این سبک وزن، راحت و مناسب برای بازی شما است، اما آن را فقط از ما نگیرید – نظرات دیگر کاربران را نیز بررسی کنید.

  تست عملکرد تسلا مدل 3: بیش از سرعت محض

هم اکنون در Lazada خرید کنید

کنترلر سیمی Turtle Beach Recon

برای سری Xbox طراحی شده است تجربه خود را با چهار ایستگاه از پیش تنظیم اکولایزر و دو دکمه برگشت سریع با عملکرد سفارشی کنید. (در اینجا نسخه سفید با 43٪ تخفیف نیز ارائه شده است.)

اکنون در آمازون خرید کنید

کنترلر بی سیم ماریو پاپ برای نینتندو سوییچ

با این کنترلر بی‌سیم با تم سوپر ماریو، کنترل‌کننده‌های همیشگی Nintendo Switch خود را عوض کنید و بازی‌های سرگرم‌کننده انجام دهید.

اکنون در آمازون خرید کنید

کنترلر بازی سیمی Turtle Beach Recon Cloud

109.90 دلار 174.90 دلار 37 درصد تخفیف

از بازی بی‌سیم در دستگاه‌های Android 8.0 و بالاتر و رایانه‌های شخصی ویندوز و بازی با سیم در سری Xbox لذت ببرید. همچنین دارای یک گیره تلفن قابل تنظیم و جداشدنی است تا بتوانید تلفن همراه خود را سوار کنید و دارای عمر باتری تا 30 ساعت است.

اکنون در رابینسونز خرید کنید

کنترلر دستی Turtle Beach Atom برای آیفون

119.90 دلار 174.90 دلار 31 درصد تخفیف

به طور خاص برای بازی های ابری همهجانبه در مدل های آیفون 14، 13، 12 و 11 (و اکثر آیفون ها در قاب های متناسب) طراحی شده است، می توانید به راحتی با این کنترلر قابل حمل آیفون خود را به یک کنترلر قابل حمل شیک تبدیل کنید.

اکنون در رابینسونز خرید کنید

نیروی محرکه لاجیتک G29

با چرخ مسابقه Logitech G29 Driving Force واقعیت بازی های مسابقه ای خود را در PS4 تقویت کنید. این دارای یک مکانیسم بازخورد نیروی موتور دوگانه است که به شما امکان می دهد هر لغزش لاستیک و تغییر زمین را در بازی احساس کنید. چرخ مسابقه نیز با چرم دست دوز پیچیده شده است تا حس فراگیر در دست گرفتن فرمان ماشین واقعی را برای شما فراهم کند. واحد پدال کف که همراه با چرخ عرضه می‌شود، نه تنها پدال‌های دریچه گاز، ترمز و کلاچ یک خودروی واقعی را تقلید می‌کند، بلکه به شما کمک می‌کند تا موقعیت بدنه رانندگی واقعی و راحت را حفظ کنید.

  بررسی Sony LinkBuds: این هدفون با ظاهر عجیب تنها یک هدف را دنبال می کند

اکنون در آمازون خرید کنید

گیم پد بی سیم لاجیتک F710

با موتورهای بازخورد لرزشی دوگانه در گیم پد بی سیم Logitech F710 در بازی های خود غرق شوید و هر تصادف و انفجاری را احساس کنید.

اکنون خرید کنید

کنترلر Gammeefy Wireless Switch Pro

این کنترلر طراحی جالبی دارد و نه رنگ نور LED را برای انتخاب ارائه می دهد که شامل هشت رنگ و یک LED رنگین کمانی می شود. بهترین گزینه برای استفاده با نینتندو سوییچ، همچنین با iOS، اندروید و رایانه شخصی سازگار است.

اکنون در آمازون خرید کنید

کنسول بازی Machenike G3

29.90 دلار 39.90 دلار 25 درصد تخفیف

با امتیاز 4.9 ستاره توسط بیش از 222 مشتری راضی در Lazada، کنترلر بازی Machenike G3 یک گزینه خوب و مقرون به صرفه است که اگر به دنبال تعادل خوبی بین قیمت و عملکرد هستید – همانطور که توسط یک منتقد در Lazada به اشتراک گذاشته شده است.

هم اکنون در Lazada خرید کنید

کنترلر بی سیم ایکس باکس

این کنترلر بی‌سیم Xbox به رنگ Robot White به لطف ظاهر شیک و دستگیره‌های بافت دار روی ماشه‌ها، ضربه گیرها و قاب پشتی که به شما امکان می‌دهد به راحتی در هدف بمانید، می‌تواند همراه بعدی شما در بازی باشد.

اکنون در آمازون خرید کنید

کنترلر بازی قابل حمل Razer Kishi V2 برای اندروید

به دنبال راهی برای پخش کامل بازی های رایانه شخصی، ایکس باکس و پلی استیشن مستقیماً روی تلفن خود با پشتیبانی از بزرگترین برنامه های پخش بازی هستید؟ این ممکن است همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید. ادامه مطلب

  Anker تأیید می کند که دستگاه های جدید Qi2 MagGo می توانند آیفون را به صورت بی سیم با 15 وات شارژ کنند

اکنون در آمازون خرید کنید

کنترلر سیمی برای Xbox 360/PC/Android

26.90 دلار 88.00 دلار 69 درصد تخفیف

آیا عاشق شارژ مجدد کنترلرهای بی سیم خود نیستید؟ در عوض از یک کنترلر سیمی استفاده کنید، مخصوصاً با این دستگاه های همه کاره با 69 درصد تخفیف.

اکنون در Shopee خرید کنید

تخفیف های بیشتر آمازون می خواهید؟ بازدید کنید کوپن HWZ برای دریافت کدهای تبلیغاتی و پیشنهادات منحصر به فرد.

یادداشت سردبیر و سلب مسئولیت: معاملات یک تایید یا توصیه محصول از سوی تیم تحریریه نیست. در عوض، اقلام ذکر شده بر اساس فاکتور تازگی و میزان تخفیفی که از قیمت‌های خرده‌فروشی استانداردشان در زمان انتشار ارائه می‌شود، خود را به عنوان یک معامله خوب معرفی می‌کنند. لطفاً توجه داشته باشید که اگر به دلیل اشتباهاتی که از طرف ما وجود دارد نتوانید از یک پیشنهاد لیست شده اطمینان حاصل کنید یا زمانی که پیشنهادات تا زمانی که آنها را بررسی می کنید منقضی شوند، ما به هیچ وجه مسئولیتی نداریم.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-best-game-controller-deals-singapore