بهترین هدفون بی سیم ANC که می توانید همین الان بخرید

بهترین هدفون بی سیم ANC که می توانید همین الان بخرید

بهترین هدفون بی سیم ANC که می توانید همین الان بخرید

توجه: این ویژگی برای اولین بار در 1 دسامبر 2022 منتشر شد. در 7 ژوئن 2024 با توصیه‌های جدید به‌روزرسانی و بازنشر شد.

حذف نویز فعال؟  بیش از گوش؟  ما آنها را به اینجا رساندیم.  عکس از Minh Pham در Unsplash.

ارزش صدای موسیقی کمتر از صدای سکوت نیست. اما با وجود پر سر و صدا و بی پروایی جزیره نشینان ما، هر دوی آنها در سنگاپور تجملات نادری هستند.

این تا زمانی است که روی یک جفت سرمایه گذاری کنید هدفون توانایی کاری را داشتن حذف فعال نویز (ANC).

هدفون‌های ANC برای کاربرانی هستند که می‌خواهند کمترین مصالحه را داشته باشند، حجم و حجم بالایی را بپذیرند و صدای بیشتری را از بین ببرند، پروفایل صوتی قوی‌تری داشته باشند و عمر باتری بیشتری نسبت به همتایان هدفون بی‌سیم واقعی خود داشته باشند.

با این همه گزینه برای انتخاب، کدام یک واقعا ارزش پول شما را دارند؟ هدف این راهنمای خرید همین است.

سر و صدا بس است بیایید ببینیم در لیست خرید چه چیزی وجود دارد.

Sonos Ace – جدیدترین بچه در بلوک

سونوس آس

Ace نه تنها جدیدترین هدفون بی‌سیم رده بالایی است که وارد بازار شده است، بلکه اولین هدفون Sonos است. طراحی ساده اما جذاب است. آنها همچنین ظاهر و احساس گران قیمتی دارند. تنها مشکل ما این است که فشرده‌تر جمع نمی‌شود. ANC محکم است، اما حالت شفافیت بهترین است زیرا بسیار طبیعی به نظر می رسد. به عنوان یک محصول Sonos، Ace خوب به نظر می رسد. امضای صدا عمدتاً خنثی است اما با افزایش قابل توجهی در بیس برای هیجان انگیز نگه داشتن چیزها. عمر باتری 30 ساعت با ANC روشن است. به طور کلی، این اولین تلاش قوی از Sonos است

  Casetify با Doraemon همکاری می کند و جذابیت های خوش شانسی و محافظت از AirPods را به ارمغان می آورد

Sonos Ace است 699 دلار سنگاپور می توانید آن را در Shopee، Lazada، Amazon و فروشگاه آنلاین TC Acoustic پیدا کنید.

پوشش ما از Sonos Ace را اینجا بخوانید.

Sony WH-1000XM5 – بهترین حذف نویز فعال (ANC).

سونی WH-1000XM5

طراحی مشکوک به کنار، … سونی WH-1000XM5 هدفون ها بعد از اینکه با آنها دویدیم تقریباً عالی هستند. در مقایسه با مدل قبلی خود با اندکی افزایش قیمت همراه است، اما در ازای آن مقدار بیشتری دریافت می کنید.

WH-1000XM5 دارای دو پردازنده حذف نویز است (رقبا معمولاً فقط یکی را ارائه می دهند) و NC همیشه به طور خودکار در دسترس است. تراشه اضافی نه تنها قابلیت‌های لغو کلی را بهبود می‌بخشد، بلکه مدیریت صدای فراگیر را نیز بهبود می‌بخشد. در دنیای واقعی، به طرز وحشتناکی خوب است. از این که چقدر نویز می تواند از بین برود، شوکه خواهید شد.

هشت میکروفون (قبلاً دوتایی) برای بهبود نویز و دریافت صدا وجود دارد و درایورهای 30 میلی‌متری برای کاهش اعوجاج در موسیقی طراحی شده‌اند. سونی انتخاب XM5 را برای شما بسیار آسان کرده است، اگر کسی هستید که نمی‌توانید ANC یا کیفیت صدا را به خطر بیندازید.

Sony WH-1000XM5 دارای لیست قیمت است 569 دلار سنگاپورمی توانید آن را در فروشگاه آنلاین سونی، آمازون سنگاپور، iShopChangi، Lazada و Shopee پیدا کنید.

بررسی کامل ما را اینجا ببینید.

Sennheiser Accentum Plus – بهترین عمر باتری با روشن بودن ANC

Sennheiser Accentum Plus

یکی از نگرانی‌های موجود در مورد دستگاه‌های بی‌سیم، طول عمر و زمان اجرا آن‌ها در صورت عدم اتصال است. در این لیست، هیولای باتری ما چیزی جز این است Sennheiser Accentum Plus، که در 50 ساعت با یک بار شارژ از تجربه ما. علاوه بر این، عمر باتری با فعال بودن قابلیت حذف نویز فعال (ANC) به دست می آید.

اگر به کیفیت صدا علاقه مند هستید، Sennheiser Accentum Plus نیز این نیاز را با مدیریت غنی و واضح سازها و آواز برآورده می کند. کیفیت صدا در حد سری Momentum این برند نیست، اما می‌توانید بدون شارژ ، این هدفون مستقیماً به نیویورک، سنگاپور و برگردید، و این در حالی است که سر و صدای سفر کاهش می‌یابد. اگر می‌خواهید نگاه دقیق‌تری داشته باشید، همه جزئیات را در بررسی خود داریم.

  اطلاعات جدیدی درباره معماری پردازنده Intel Arrow Lake و Lunar Lake فاش شد

هدفون Sennheiser Accentum Plus در رنگ های سیاه و سفید عرضه می شود و اکنون در وب سایت موجود است 349 دلار سنگاپور از این خرده فروشان:

فناوری EAH-A800 – بهترین کیفیت صدا

فناوری EAH-A800

Technics، نام تجاری Hi-Fi پاناسونیک، دارای هدفون ANC است که برای علاقه مندان به صدا به شکل فناوری EAH-A800. در یافته‌های ما، درایورها با تنظیم متعادل، قادر هستند و از کدک‌های بی‌سیم با وضوح بالا مانند LDAC پشتیبانی می‌کنند.

همچنین به آن کمک می کند که دارای قابلیت های ANC کاربردی و عمر باتری پیشرو تا 50 ساعت باشد – و این با روشن بودن ANC است. چیزی که آن را برای علاقمندان صوتی دلپذیرتر می‌کند، میزان سفارشی‌سازی صوتی است که از برنامه همراه آن دریافت می‌کنید و پیام‌های صوتی قابل شنیدن که به تجربه کلی کاربر می‌افزایند.

فن آوری ها EAH-A800 در خرده فروشی است 499 دلار سنگاپورمی توانید آن را در Lazada و Shopee پیدا کنید.

بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

4. Apple AirPods Max – بهترین برای کاربران اپل

هدفون Apple AirPods Max

با وجود قدیمی تر بودن از بسیاری از گزینه های موجود در این لیست، هدفون Apple AirPods Max آنها هنوز هم یکی از کارآمدترین هدفون‌های ANC بی‌سیمی هستند که می‌توانید پیدا کنید – و اگر بومی اکوسیستم اپل باشید، این موضوع حتی صادق‌تر است.

به خاطر اوست قابلیت تعویض خودکار که به طور یکپارچه بین iPad، Mac، Macbook و iPhone جابه‌جا می‌شود. این “Multipoint” اپل روی استروئیدها است، به همین دلیل است که آنها بهترین هدفون ANC برای کاربران اپل در سراسر دستگاه ها هستند.

از منظر سخت افزاری، AirPods Max به طور کامل به درایورهای 40 میلی متری، 9 میکروفون، 9 سنسور و دو تراشه پردازش صوتی H1 مجهز شده است. همچنین شیک است و بر خلاف بسیاری از گزینه‌های جایگزین که بر مواد پلاستیکی سبک‌تر اما ارزان‌تر متکی هستند، ساخت و ساز باکیفیت دارد.

  Logitech G Yeti Orb: میکروفونی با شکل عجیب اما محکم که کیف پول هم مناسب است

برتری هدفون چیزی است که کاربران را وادار به تحمل کیف حمل به سبک سوتین دارد: حتی امروزه عملکرد ANC آن هنوز یکی از بهترین های موجود در بازار است و صدای فضایی با ردیابی سر پویا را برای توده ها به ارمغان می آورد. اگر به آگاهی محیطی نیز اهمیت می دهید، حتی سه حالت ANC (روشن، خاموش و شفاف) ارائه می دهد.

اگرچه قیمت راه‌اندازی آن‌ها 849 دلار سنگاپور بود، اما سن قیمت اپل ایرپاد مکس را به 849 دلار سنگاپور کاهش داده است. 799 دلار سنگاپور در فروشگاه رسمی اپل. اما قدیمی ها به قول خودشان از بین رفته است.

همچنین می توانید آن را در Lazada، Shopee و Amazon پیدا کنید.

بررسی Apple AirPods Max ما را اینجا بخوانید.

Focal Bathys – بهترین برای گوش دادن با سیم و بی سیم

مسیرهای کانونی

اولین هدفون ANC بی سیم Focal مسیرهای کانونی. چیزی که اولین چیزی نیست، تمرکز این برند بر روی محصولات صوتی با کیفیت و سطح بالا است.

طراحی هدفون 40 میلی متری ترکیبی از قاب آلومینیومی، یقه منیزیمی و چرم طبیعی برای پد گوش و هدبند است. صرفه جویی می کند USB-C سیمی گوش دادن مناسب برند صوتی دوست (24 بیت/192 کیلوهرتز) و پشتیبانی از کدک های صوتی با کیفیت بالا مانند AptX و AptX Adaptive است.

با بلوتوث 5.1 و ANC فعال است، این جفت سنگین همچنان 30 ساعت پخش موسیقی را ارائه می دهد. در مجموع، برای تحت تاثیر قرار دادن طراحی شده است. شاید دوستان شما، اما شما قبل از هر چیز.

Rounded پشتیبانی برای است 3.5 میلی متر صدا، آن را به یک انتخاب همه جانبه برای گوش دادن با کیفیت بالا تبدیل می کند، بدون توجه به اینکه کدام حالت سیمی یا بی سیم را انتخاب می کنید.

خرده فروشی فوکال حمام در 1199 دلار سنگاپور از طریق خرده‌فروش رسمی سنگاپور، Zeppelin & Co.

پوشش ما را اینجا بخوانید.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-best-wireless-anc-headphones-singapore-buying-guide-price-specs