بهترین پیشنهادات بازی و خانه هوشمند آرون از IT Show 2024


بهترین پیشنهادات بازی و خانه هوشمند آرون از IT Show 2024

توجه داشته باشید: این ویژگی برای اولین بار در 14 مارس 2024 منتشر شد.

دایرکتوری نمایشگاه فناوری اطلاعات 2024 این هفته پیش روی ما است و در مرکز کنوانسیون Suntec برگزار می شود. مانند تمام نمایشگاه های فناوری، IT Show می تواند برای افراد غیر فنی کمی ترسناک باشد، زیرا فروشندگان بروشورهای محصولات خود را در دستان خود قرار می دهند و میلیاردها مشخصات محصول و قیمت های نمایش داده شده در اطراف آنها را معنا می کنند.

اما نترسید، ما، افراد حاضر در HardwareZone، امروز نمایشگاه را بررسی کردیم و به برخی از بهترین معاملات موجود اشاره کردیم. اگر به دنبال محصولات بازی و خانه هوشمند هستید، این چیزی است که من پیدا کردم.

فراموش نکنید که تمام پوشش های ما در مورد IT Show 2024 را در اینجا بیابید پورتال نمایشگاه فناوری همچنین، جایی که فهرست های جامع بروشور، مقالات جالب، بررسی ها و موارد دیگر را نیز خواهید یافت.

پس لرزه حباب چای کامپیوتر

نام تجاری محلی Aftershock چای حبابی خود را دوست دارد – و بسیاری از ما نیز همینطور. در سالن، شما می توانید سفارش دهید چای حباب دار شخصی شده توسط کامپیوتر از جانب 4854 دلار. فقط عکس ها را اینجا ببینید؛ حتی یک دیوراما چای‌فروشی حباب‌دار و یک فنجان چای حباب‌دار در داخل کیس وجود دارد! این عقل سلیم است اما لطفا سعی نکنید مایع داخل رایانه شخصی را که در داخل رایانه قرار دارد بنوشید استند ماکت. اینها راه حل های با طراوت هستند، بدیهی است که چای شیر نیست.

  اولین معیار برای پردازنده AMD Ryzen 7 8840U؛ 60 درصد سریعتر از 7840U در هوش مصنوعی

پنکه سقفی هوشمند Prism+ Oasis Pro

Prism+، یکی دیگر از برندهای محلی، به عنوان یک شرکت فروش مانیتور و تلویزیون رایانه شخصی شروع به کار کرد، اما این شرکت از آن زمان به محصولات سبک زندگی مانند تهویه مطبوع گسترش یافته است. در IT Show می توانید موارد جدید را ببینید OasisPro – ادامه Oasis اصلی. او در حال حاضر با RGB و همچنین طراحی مدولار. مال خود را انتخاب کنید پایه منشور +.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Oasis Pro، اینجا را کلیک کنید.

نوار نور شیب Philips Hue

شما هرگز نمی توانید از RGB سیر شوید. اگر می خواهید خانه خود را با انواع نورپردازی های RGB تزئین کنید، از غرفه Philips Hue دیدن کنید، جایی که می توانید نورپردازی های RGB فراوانی را نیز پیدا کنید. با این حال، یک تبلیغ توجه من را به خود جلب کرد: Gradient Lightstrip (برای اتمسفر)، که مناسب است 263.20 دلار (UP329 دلار). این نوار نور به شما امکان می دهد آن را در پشت یا کناره های مبلمان خود تراز کنید تا جلوه نورپردازی زیبایی به آن ببخشید.

ربات جاروبرقی Dreame X30 Master

در نمایشگاه فناوری اطلاعات، به راحتی می توان غرق تنوع باورنکردنی برندهای جاروبرقی روبات ها و مدل های آنها شد. اما این Dreame X30 Master بود که توجه من را به خود جلب کرد، البته به دلیل ظاهر منحصربفردتر داک آن، بر خلاف بقیه رقبا که به نظر می رسد از همان کارخانه OEM آمده است. X30 Master دارای چند ویژگی است که من نیز آنها را دوست دارم، مانند ویژگی MobExtend، که در آن ماپ برای تمیز ، گوشه های سخت گسترش می یابد. همچنین عملکرد آب گرم 60 درجه سانتیگراد برای تمیز ، وجود دارد. X30 Master هدف می گیرد 1899 دلار (4699 دلار بالا). آن را بررسی کنید رویای استند.

  معرفی بهترین حافظه SSD برای سیستم‌های گیمینگ و کنسول پلی استیشن 5

دوربین اکشن Insta360 X3

تبلیغ مناسبی برای آن وجود دارد Insta360 X3 در نمایشگاه فناوری اطلاعات – در راه 589 دلار (595 دلار) و همراه با هدایای رایگان با هر خرید. X3 یک دوربین اکشن عالی برای رانندگان و دوچرخه سواران است، زیرا ویدیوهایی را با منظره های پهپاد مانند ضبط می کند. چوب سلفی نامرئی. همچنین دارای سنسور 48 مگاپیکسلی است، بنابراین ویدیوهای شما وضوح و جزئیات بیشتری را حتی در شرایط نور کم (مانند پلاک خودروی متخلف در جلو یا پشت شما) نشان می دهد. X3 را می توان در این آدرس یافت غرفه Insta360.

کابین خلبان شبیه ساز مسابقه سطح بعدی Racing GTtrack

شما نمی توانید لوئیس همیلتون در جایزه بزرگ یا تام کروز در تاپ گان باشید، اما واقعاً دلیلی وجود ندارد که آرزوی شبیه شدن به آنها را نداشته باشید. با کابین خلبان شبیه ساز مسابقه GTtrack، اکنون می توانید نیاز خود را برای ماجراجویی های سرعت ایجاد کنید. GTtrack نه تنها برای شبیه‌سازی‌های مسابقه‌ای ایده‌آل است، بلکه می‌تواند با بسته پروازی مناسب از Next Level Racing به کابین پرواز تبدیل شود. Gtrack در نمایشگاه فناوری اطلاعات در دسترس است 1099 دلار (قیمت معامله) در استند مانسا.

سیستم کارائوکه Jazpiper Pro

آیا شما بلوز تیلور سویفت را احساس می کنید؟ شما هم اکنون می توانید آواز بخوانید و آن را با سبک تکان دهید Jazpiper Pro. موجود در پایه جازپیپرJazpiper Pro یک سیستم کامل KTV با نوار صوتی، ساب ووفر و دو میکروفون است. هزینه آن 539 دلار است (899.90 دلار)، و برای مدیریت کتابخانه آهنگ نیز نیازی به هزینه اشتراک نیست.

اپل ویژن پرو

این یکی نیاز به توضیح نداره اپل در دسترس بودن و قیمت ویژن پرو را برای سنگاپور اعلام نکرده است، اما مردم اعلام کرده اند پایه کاتای الکترونیک بیایید کلاه ایمنی را بفروشیم 6200 دلار. حتی می توانید آن را در غرفه آنها امتحان کنید.

  مانیتور گیمینگ AOC U27G10 با وضوح 4K و نرخ رفرش 160 هرتز معرفی شد.

تجربه عملی ما را اینجا بخوانید.

صندلی Secretlab Titan Evo

تایتان اوو یکی از بهترین صندلی های ارگونومیک موجود در بازار است. Secretlab بسته های زیادی را در نمایشگاه فناوری اطلاعات ارائه می دهد. بهترین بسته، به نظر من، پیشنهاد “صندلی Secretlab + زیرپایی ممتاز” است که تا 340 دلار صرفه جویی کنید. 30 دلار تخفیف اضافی در محل در نمایشگاه وجود دارد. اگر به دنبال صندلی Secretlab هستید، اکنون زمان خوبی است که مانند هر صندلی دیگری یکی را تهیه کنید.

بررسی Secretlab Titan Evo ما را بخوانید.

درباره زیرپایی Secretlab Premium بیشتر بدانید.

Lenovo Legion Go Gaming Handheld

اگر در مقابل بازی دستی Legion Go مقاومت کرده اید، باید به خودتان تبریک بگویید. در پایه آتریکسلنوو مدل پایه را به فروش می رساند 899 دلار. برای شیرین ، معامله، Atrix همچنین پیشنهاد می دهد بازگشت نقدی 100 دلاری (شرایط و مقررات اعمال می شود) به علاوه هدایای رایگان اضافی نکته پاداش: «بهترین قیمت» را از فروشنده بخواهید.

بررسی Legion Go ما را بخوانید.

دستی بازی نینتندو سوییچ

آنجا در چلنجر ایستاده (سطح 3)نینتندو سوییچ به فروش می رسد 389 دلار (479 دلار – 499 دلار) برای این مدل‌ها: OLED Neon، OLED White و OLED Mario Red Edition. برای پول من، نسخه قرمز ماریو اگر به دنبال ارتقاء از سوییچ اصلی به مدل جدیدتر OLED هستید یا به عنوان کلکسیونر ماریو، یک خرید عالی است.

Challenger همچنین بازی Switch را ارائه می دهد همه 1-2 سوئیچ به علاوه یک کیف حمل و محافظ صفحه به ارزش 69.80 دلار با هر خرید Nintendo Switch (تا زمانی که موجودی تمام می شود).

بیشتر بدانید:

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-top-gaming-and-smart-home-deals-it-show-2024