به نظر میرسد گروه اصلی افرادی که هدستهای اپل ویژن پرو خود را باز میگردانند، یوتیوبرها هستند.
هدست ویژن پرو اپل مدتی است که وارد بازار شده است، و در حالی که اجماع عمومی تا کنون بسیار امیدوارکننده بوده است، اما هنوز کامل نیست.
و از آنجایی که بیش از دو هفته از انتشار آن می گذرد، این بدان معناست که ما شاهد بازگشت خریداران اولیه هستیم.
اگر نمی دانستید، اپل می داند یک سیاست بازگشت سخاوتمندانه که به مشتریان اجازه می دهد هر محصولی را که از آن راضی نیستند ظرف 14 روز پس از خرید برگردانند.
با این حال، به نظر می رسد شواهد حکایتی از AppleInsider که با منابعی در زنجیره خرده فروشی اپل صحبت می کند، نشان می دهد که نرخ بازگشت ویژن پرو هیچ تفاوتی با سایر محصولات اپل ندارد. به عبارت دیگر، ما شاهد افزایش غیرعادی بازدهی برای Vision Pro نیستیم.
یکی از کارمندان ارشد خرده فروشی اپل گفت:
ما در چند روز چند نسخه داشتیم که خارج از محدوده معمول نسخه های جدید در سراسر منطقه نیست.
منبع دیگری در Apple Retail گفت:
ما یک چک لیست داریم که باید هنگام بازگشت از آن پیروی کنیم تا مطمئن شویم همه قطعات وجود دارد، بسته بندی سالم است و از این قبیل چیزها. فکر کنم این هفته دوبار استفاده کردم.
در مورد مشتریانی که کلاه ایمنی ویژن پرو خود را پس دادند، بسیاری از آنها به سادگی نتوانستند بر “ناسازگاری بیولوژیکی” با کلاه ایمنی غلبه کنند. این به معنای مدیریت ناراحتی (به دلیل تمرکز وزن در جلو) و بیماری حرکت است.
گروه دیگری از مشتریانی که هدست های ویژن پرو خود را پس می دهند یوتیوبرها هستند.. این افراد با استفاده از سیاست بازگشت اپل، اغلب دستگاه های اپل را برای تولید محتوا خریداری می کنند و سپس قبل از پایان مهلت دو هفته ای آن ها را برمی گردانند.
یک کارگر خرده فروشی گفت:
تا اینجا فقط یوتیوبرهای لعنتی هستند.
منبع دیگری گفت:
اوه بله، این بچه ها، بله. هر محصول، هر زمان.
با این حال، هنوز زود است زیرا 16 فوریه اولین روز مهلت دو هفته ای بود. با این حال، این روایت مبنی بر اینکه سیل مشتریانی که هدستهای ویژن پرو خود را باز میگردانند، تا حد زیادی بیاساس به نظر میرسد.
منبع: AppleInsider
منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-apple-vision-pro-headset-return-rates-low-mostly-youtubers