تاثیر طراحی وب سایت بر فروش و رونق کسب و کار


فروش شما با استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ رشد چشمگیری خواهد داشت و همه اینها تنها با ساختن پلتفرمی به نام وب سایت امکان پذیر است. پس برای روشن شدن این موضوع تا پایان مقاله همراه ما باشید.

امروزه نیاز به طراحی سایت چیست؟

زمانی بود که فروشگاه با طراحی سایت فروشگاهی مزیت رقابتی برای خود ایجاد کرده است. در آن زمان وب سایت های زیادی وجود نداشت، به همین دلیل ایجاد یک مسیر جدید در اینترنت یک مزیت رقابتی برای کاربران بود، اما امروزه ما بیشتر زندگی خود را به صورت آنلاین و بر روی این بستر می گذرانیم.

وب سایت های مختلفی در اینترنت وجود دارد و اکثر فروشگاه ها و ارائه دهندگان خدمات وب سایت های مخصوص به خود را دارند. بنابراین طراحی وب سایت امروزی برای شما مزیتی ندارد. بلکه لازم است در کنار مدیریت صحیح و اجرای استراتژی های اساسی، فروش خود را افزایش دهید.

طراحی سایت چگونه منجر به فروش بیشتر خواهد شد؟

با ایجاد این وب سایت اعتبار و قابلیت های جدیدی را از جهات مختلف به کسب و کار خود می دهید که در نهایت ممکن است فروش ما را افزایش دهد. بنابراین این موضوع باید از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار گیرد. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

  10 تخفیف سال نو آمازون برای شما: اپل، سنهایزر و موارد دیگر

وب سایت اعتماد مشتریان را ایجاد می کند

ما باید بر اساس آمار حرکت کنیم. 75 درصد از کاربران وب سایت می گویند که وقتی با یک وب سایت مواجه می شوند، اعتبار یک شرکت را بر اساس طراحی آن می سنجند. این عدد اصلا عدد کمی نیست و نباید آن را نادیده گرفت. مشتریان امروزی دوست دارند قبل از خرید حضوری از وب سایت، محصولات مختلف را ببینند.

نظرات سایر کاربران را در مورد خرید خود بخوانید. زمانی که برای شرکت خود یک وب سایت طراحی می کنید، اعتبار خاصی به آن می دهید. اگر دائماً این پلتفرم را به روز کنید و آن را به روز نگه دارید، مشتریان متوجه کسب و کار شما خواهند شد و به عنوان یک پلتفرم قابل اعتماد نگاه می کنند.

ویژگی های بازاریابی جدید برای فروش بیشتر

این وب سایت در بستر جدیدی به نام اینترنت فعالیت می کند. این پلتفرم جدید قطعا امکانات و قابلیت های جدیدی دارد که شما از آن بی خبرید. شما با طراحی وب سایت انحصاری شما می توانید کسب و کار خود را در اینترنت تبلیغ کنید. تبلیغاتی که قبلا برای شما امکان پذیر نبود.

بازاریابی متنوع، بهینه سازی برای دریافت کلیک بیشتر، بنرهای تبلیغاتی، استفاده از قابلیت های گوگل، همکاری با وب سایت های دیگر و … تنها نمونه ای از چنین امکاناتی هستند که شما فقط با آنها دارید. طراحی وب سایت دریافت خواهید کرد

طراحی سایت فروش ویژه

امکان نمایش محصولات و خدمات در پلتفرم جدید

اگر در فضای سنتی کار می کنید، امکانات محدودی برای شما وجود دارد که خدمات یا محصولات خود را به دیگران نشان دهید. هرچه بیشتر و بهتر پیشنهاد دهید، احتمال اینکه بینندگان شما مشتری شما شوند بیشتر می شود. فرض کنید تنها چیزی که می تواند در یک فروشگاه مشتری جذب کند ویترین آن است.

  جدیدترین شارژر بی سیم MagSafe 2-in-1 Belkin، Qi2 را تقویت می کند

مشتریانی که جذب ویترین خواهند شد، همان افرادی هستند که از این خیابان عبور خواهند کرد. در فضای اینترنت شما خیابانی به وسعت ایران و جهان دارید. تحقیقات انجام شده توسط کاربران می تواند آنها را به سمت عرضه مجازی خدمات و محصولات شما هدایت کند و نرخ فروش را افزایش دهد.

کسب و کار شما همیشه فعال نیست، اما سایت در 24 ساعت شبانه روز درآمد کسب می کند!

در یک تجارت سنتی، شما فقط می توانید برای مدت محدودی بفروشید و باید کسب و کار خود را در مقطعی تعطیل کنید. این سایت به شما امکان فروش 24 ساعته را می دهد. پلتفرم آنلاین به شما این امکان را می دهد که حتی در زمان خواب نیز سفارشات مختلفی را ثبت کرده و در کسب و کار خود فروش انجام دهید. هر زمان که بخواهید می توانید درخواست را تکمیل کنید اما مراحل ثبت نام بدون حضور شما انجام می شود.

امکان استفاده از آمارهای مختلف فروش با سایت

اگر با طراحی سایت شرکتی، فروشگاهی، وب سایت شخصی یا هر نوع وب سایت دیگری وارد بستر آنلاین شوید، متوجه می شوید که می توان رفتار و آمار کاربران را به طور دقیق استخراج کرد و از این آمار برای فروش بیشتر کمک گرفت. می توانید شماره تلفن، ایمیل و سایر اطلاعات را از کاربران وب سایت خود دریافت کنید.

سپس این اطلاعات به شما کمک می کند تا کار بهتری را در فرآیند فروش انجام دهید و با استفاده از کمپین ها و تکنیک های خاص، مشتریان قبلی را به مرحله فروش بازگردانید و نیازهای آنها را درک کنید. مطمئنا شما همیشه امکان جذب مشتریان جدید را خواهید داشت.

  آیا شما یک بازیکن مجرد هستید؟ هوش مصنوعی سیما شریک شما خواهد بود!

طراحی سایت یک تجارت پررونق است

چگونه یک وب سایت کاربردی و حرفه ای داشته باشیم؟

تیم ها و گروه های مختلفی می توانند این کار را برای شما انجام دهند اما قطعا یکی از بهترین گزینه ها برای شما سیستم آراز است. سه اصل تلاش، صداقت و تعهد در این گروه باعث شد تا آن را به عنوان بهترین انتخاب برای شما انتخاب کنیم.

نمونه های متعدد، مشاوره رایگان و کیفیت بسیار خوب طراحی سایت از جمله دلایلی است که شما باید پروژه طراحی خود را به تیم متخصص آراز سیستم بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با آنها کافیست به وب سایت این گروه مراجعه کنید.

نتیجه

طراحی وب سایت می تواند امکانات زیادی را برای کسب و کار آجر و ملات شما فراهم کند. با استفاده از اینترنت توانایی های جدیدی به دست خواهید آورد. سئو و تولید محتوا پتانسیل های رشدی هستند که می توانند فروش شما را افزایش دهند. یک وب سایت دارای مزایایی است که در یک تجارت سنتی نمی توانید آنها را بیابید. امکان فروش 24 ساعته، ارائه بهتر و بیشتر کالا و خدمات و ایجاد اعتماد در مشتری تنها گوشه ای از این مزیت هاست.

راسلب مسئولیت: مطالب منتشر شده در دسته گزارش های تبلیغاتی توسط شرکت های خارجی تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا انتشار خبری دارد. این مطلب فقط در حال بازنشر است و شهر الشهزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/pr/49956-website-design-effect-on-sale-and-business-improvement