تبلت جدید Huawei MatePad 11.5 اینچی PaperMatte Edition در سنگاپور معرفی شد.


تبلت جدید Huawei MatePad 11.5 اینچی PaperMatte Edition در سنگاپور معرفی شد.

Huawei MatePad 11.5 اینچی PaperMatte Edition.  منبع: هواوی

اگر می خواهید یک دستگاه کاغذ مانند برای یادداشت برداری داشته باشید، اما یک دستگاه یادداشت برداری خالص مانند ReMarkable 2، جدیدترین محصول هواوی، نمی خواهید. MatePad 11.5 اینچی PaperMatte Edition می تواند پاسخ باشد

MatePad 11.5 اینچی PaperMatte Edition برای اولین بار در بارسلون اسپانیا در سپتامبر 2023 معرفی شد و تبلتی است که از فناوری اچینگ ضد تابش در سطح نانو استفاده می کند تا تا 97 درصد تداخل نور محیطی را از بین ببرد و تابش نور را حتی در شرایط روشن کاهش دهد.

Huawei MatePad 11.5 اینچی PaperMatte Edition.  منبع: هواوی

شیشه نمایشگر 2200 در 1440 نیز در لمس نرم است. هواوی ادعا می کند که سطح لمسی پاسخگوتر است نرخ تازه سازی تا 120 هرتز و یک سطح تماس کوچکتر برای ثبت پاسخ ها. علاوه بر این، یک پارچه پولیش دو طرفه به همراه دستگاه تعبیه شده است که گفته می شود خراش های جزئی را از بین می برد.

اجرا بر روی a پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 1تبلت فقط در یک پیکربندی موجود است، با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی. برخی از لوازم جانبی را می توان با تبلت MatePad 11.5 اینچی PaperMatte Edition مرتبط کرد، اما واضح ترین آن ها Huawei M-Pencil (نسل دوم) است.

این تبلت دارای لرزش‌های میکرو و جلوه‌های صوتی برای تقلید دقیق‌تر از تجربه نوشتن بر روی کاغذ است، و M-Pencil (نسل دوم) 4096 سطح حسگر فشار این را افزایش می‌دهد و در عین حال قابلیت پشتیبانی از قلم را در سراسر سیستم ارائه می‌کند.

  بازی Final Fantasy 7 Ever Crisis مورد نیاز است و سیستم پیشنهادی انتخاب شده است (تماشا کنید)

Huawei MatePad 11.5 اینچی PaperMatte Edition.  منبع: هواوی

این تبلت که بر روی HarmonyOS 3.1 اجرا می شود، دارای ویژگی هایی نیز می باشد یادداشت های هوآوی این برنامه خود توسعه یافته می تواند مطالب را در قالب های مختلف وارد کند، دست خط را به متن تبدیل کند، حاشیه نویسی کند، صدا را هنگام دست نویسی ضبط کند و موارد دیگر.

با یک باتری 7700 میلی آمپریگفته می شود MatePad 11.5 اینچی PaperMatte Edition قادر است 10.5 ساعت پخش ویدیوی متوالی را دوام بیاورد، بنابراین برای یک روز کامل یادداشت برداری و کار کافی است.

با وجود قیمت 500 یورویی در اروپا در هنگام عرضه، ما این تبلت را فقط به قیمت دریافت می کنیم 598 دلار سنگاپور اینجا در سنگاپور که به نفع ماست. پیش‌سفارش‌ها هم‌اکنون در دسترس هستند و این تبلت به‌طور رسمی از تاریخ عرضه خواهد شد 3 مارس 2024 از جانب.

کوپن های 20 دلار سنگاپور زود هنگام در دسترس هستند لازاده و شوپیو خرید با یک قلم M-Pencil (نسل دوم) رایگان و صفحه کلید هوشمند هوآوی انجام می شود.

Huawei MatePad 11.5 اینچی PaperMatte Edition.  منبع: هواوی

تبلت Huawei MatePad 11.5 اینچی PaperMatte Edition در این آدرس موجود است لازاده، شوپی و فروشگاه های تجربه هوآوی.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-huaweis-matepad-115-inch-papermatte-tablet-singapore-price-specs