تریلر جدید Paramount Transformers One Optimus Prime و Megatron را به عنوان دوستان در روزهای بهتر نشان می دهد.


تریلر جدید Paramount Transformers One Optimus Prime و Megatron را به عنوان دوستان در روزهای بهتر نشان می دهد.

منبع تصویر: UIP

پارامونت اولین تریلر این فیلم را منتشر کرد ترانسفورماتور یک، یک فیلم انیمیشن است که به عنوان پیش درآمد سری اصلی عمل می کند. در زیر تماشا کنید:

در تریلری که نشان می‌دهد که فیلم برای بچه‌ها پسندتر است، منشا Optimus Prime و Megatron را می‌بینیم که در آن زمان با نام‌های Orion Pax و D-16 شناخته می‌شدند. حتی دوست هم بودند! بعداً در تریلر، Elita-1 و B-127 (معروف به Bumblebee) را می بینیم و همراه با Optimus و Megatron، گروه چهارگانه در مقابل Quintessons قرار می گیرند.

Transformers One تقریباً همان چیزی است که اکثر طرفداران قبلاً می دانند، در مورد Transformers برده شده به رهبری Optimus و Megatron در شورش علیه بیگانگان Quintessons. اما دیدن آن‌ها در آغاز «جوانانه» غیرقابل تغییرشان است که باعث می‌شود این فیلم را حتما ببینید. حتی انتخاب بازیگران نیز چشمگیر است. با صدای کریس همسورث، برایان تایری هنری و اسکارلت جوهانسون.

منبع تصویر: UIP

همسورث صدای خود را به Optimus Prime جوان وامی دارد، در حالی که هنری نقش D-16 را بازی می کند. صداهای دیگر عبارتند از اسکارلت جوهانسون در نقش الیتا، کیگان-مایکل کی در نقش بامبلبی، جان هام در نقش سنتینل پرایم و لارنس فیشبورن در نقش آلفا تریون. استیو بوشمی نقشی نامعلوم بازی می کند.

Transformers One از اینجا در سینماها اکران می شود 12 سپتامبر، 2024. این بیشتر از چیزی است که به نظر مردم می رسد.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-paramount-new-transformers-one-trailer-optimus-prime-megatron-movie

  رکورد قیمت بیت کوین شکسته شد. پادشاه ارزهای دیجیتال فرار کرده است