تست عملکرد تسلا مدل 3: بیش از سرعت محض

تست عملکرد تسلا مدل 3: بیش از سرعت محض

تست عملکرد تسلا مدل 3: بیش از سرعت محض

توجه: این ویژگی برای اولین بار در 3 می 2024 منتشر شد.

Model 3 Performance جدیدترین و سریعترین مدل 3 تسلا است.

اکنون مشخص شده است که هر خودروی الکتریکی عملکرد سریعی دارد، به خصوص خودرویی که توسط تسلا ساخته شده است. اما سرعت اعتیاد آور است، بنابراین وقتی این فرصت را پیدا کردم که آن را امتحان کنم عملکرد جدید تسلا مدل 3 یک ساعتی گرفتمش.

این یک ماجرای دویدن و اسلحه بود، بنابراین پس از گرفتن سریع عکس و فیلم، مسیری آرام را پیدا کردم تا ببینم آیا به نظر می‌رسد مدل 3 جدید سریع‌تر از نسخه دوربردی که قبلاً آزمایش کرده بودم، عمل می‌کند یا خیر. من کردم.

@hwztech گشتی سریع از عملکرد تسلا مدل 3 جدید. #hwz #hwzsg #tesla #model3performance #ev ♬ Soul Catcher – MikhailovMusic


بیایید چند عدد را جمع بندی کنیم. تسلا ادعا می کند که این نسخه جدید مدل 3 تنها در 3.1 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد. این سرعت از اکثر پورشه 911 بیشتر است. قدرت اکنون 620 ، بخار است (طبق آمارهای مالیات جاده که اتفاقاً 6698 دلار سنگاپور بسیار زیاد است) و برد WLTP ادعا شده 528 کیلومتر است.. من می توانم وحشیانه قدرت را تأیید کنم. وقتی پدال گاز را فشار می دهید، عملکرد مدل 3 ظاهر می شود. این قابل توجه است، اما این توصیف را می توان برای هر خودروی برقی با عملکرد بالا دیگری اعمال کرد.

قدرت و سرعت تنها بخشی از معادله عملکرد هستند. برای اینکه مالکان بتوانند از تمام این غرغرها استفاده کامل کنند، مدل 3 Performance همچنین دارای مجموعه ای از پیشرفت ها و تغییرات سخت افزاری است، از جمله 10 میلی متر ارتفاع سواری کمتر به لطف سیستم تعلیق فعال بهبود یافتهچرخ‌های 20 اینچی بزرگ‌تر برای قرار دادن ترمزهای بزرگ‌تر، صندلی‌های اسپرت حمایت‌کننده‌تر، و مجموعه‌ای از چرخ‌های پلکانی متشکل از چرخ‌های 20 اینچی، 235 بخش جلو و 275 بخش عقب با لاستیک‌های Pirelli P Zero 4 تسلا.

  شایعات Nintendo Switch 2 به بازه زمانی و مشخصات ادعایی می پردازند

قدرت بدون کنترل چیزی نیست، بنابراین تغییرات بزرگی در سیستم تعلیق، ترمزها و چرخ ها وجود دارد.

بهبودهای نرم افزاری نیز وجود دارد که مهمترین آنها این است حالت آهنگ V3یک ویژگی سرگرمی اطلاعاتی که به شما امکان می دهد پیشرانه، کمک پایداری (کنترل کشش)، میرایی و حتی میزان ترمز احیا کننده را کالیبره کنید. همچنین به شما امکان می دهد باتری ها، موتورها و دمای ترمز خودرو را کنترل کنید – که باید در مسیر مفید باشد.

از آنجایی که من فقط یک ساعت با مدل 3 Performance کار کرده ام، سخت است بگوییم که آیا این تغییرات تفاوت قابل توجهی در نحوه کارکرد آن ایجاد کرده است یا خیر. با این حال، بزرگترین نکات من این بود که فرمان سبک و دقیق بود و نحوه کار با آن بسیار خوب بود. حرکات بدن به خوبی کنترل می‌شد، حتی وقتی چند چرخش سریع انجام می‌دادم، اما سواری خیلی بدتر نمی‌شد. هرگز نمی دانستم که چرخ های بزرگتر و سیستم تعلیق سفت تری دارد.

Track Mode V3 به کاربران این امکان را می‌دهد تا نحوه عملکرد درایو مدل 3 را تغییر دهند و تنظیم کنند.

بقیه خودرو مدل استاندارد 3 Long Range است. مانند آن خودرو، مدل پرفورمنس دارای شیشه‌های دو جداره برای بهبود عایق صدا است سیستم صوتی ویبره متشکل از 17 بلندگو. بنابراین، با وجود نشان «عملکرد»، این خودرو کاملاً راحت و متمدن است.

من به زمان بیشتری با ماشین نیاز دارم تا به قضاوت قطعی تری برسم، اما اولین برداشت من تا حد زیادی مثبت است. بله، ویژگی‌های مختلف تسلا باقی می‌مانند (شما می‌توانید در مورد آنها در تست درایو قبلی مدل 3 به‌روزرسانی شده بیشتر بخوانید) و من فکر می‌کنم اکثر مردم برای کنار آمدن با آنها به زمان نیاز دارند. اما این پرفورمنس ادیشن عمدتاً یک خودروی سریع مضحک است و نسبت به مدل‌های دیفرانسیل عقب کندتر یا مدل‌های دوربرد راحت‌تر و ظریف‌تر نیست. به عبارت دیگر، این مدل 3 برای افراد ثروتمندی است که خواهان بهترین مدل ممکن تسلا هستند.

  X Fold3 Pro تاشو جدید ویوو اسنپدراگون 8 نسل 3، شارژ 100 واتی و موارد دیگر را در بدنه‌ای باریک دارد.

در دسترس بودن و قیمت

عملکرد مدل 3 در سری پیشرو است.

تسلا مدل 3 پرفورمنس هم اکنون با قیمت های شروع در دسترس است 145829 دلار سنگاپور بدون احتساب تجهیزات تحت مالکیت احتمالی. اگر قیمت COE را در زمان انتشار در نظر بگیرید، هزینه اجرای مدل 3 تقریباً خواهد بود. 248000 دلار سنگاپور. می توانید در وب سایت تسلا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

توجه: قیمت ها در زمان انتشار صحیح است.

موارد زیر را بخوانید: برداشت‌های تست درایو از تسلا مدل 3 به‌روزرسانی شده (هایلند).

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-tesla-model-3-performance-drive-singapore-price-specs