تست مرسدس بنز EQS SUV: یک قلعه الکتریکی روی چرخ ها


تست مرسدس بنز EQS SUV: یک قلعه الکتریکی روی چرخ ها

EQS SUV پرچمدار SUV الکتریکی مرسدس بنز است.

استفاده مرسدس بنز از برق فوق العاده سریع بوده است. تنها در عرض پنج سال از زمانی که اولین خودروی EQ از خط تولید خارج شد، مرسدس اکنون طیف کاملی از SUV های الکتریکی را از EQA “کامپکت” تا SUV EQS پرچمدار غول پیکر ارائه می دهد. با داشتن سه ردیف صندلی و صندوق عقب جادار، ظاهراً این مدل SUV ایده‌آل برای خانواده‌های بزرگ و ثروتمندی است که آماده انتقال به خودروهای الکتریکی هستند.

نسخه TL;DR:

EQS SUV ترسناک، جادار و مملو از فناوری، بهترین شاسی بلند الکتریکی برای خانواده های پرجمعیت با جیب های عمیق است.

@hwztech برای بررسی اجمالی مرسدس بنز EQS SUV با ما همراه باشید. #hwz #hwzsg #مرسدس #eqssuv #ev ♬ Soleils – استودیوی رسمی صدا


اولین چیزی که در مورد EQS SUV متوجه خواهید شد اندازه آن است.. با بیش از پنج متر طول و تقریبا دو متر عرض، خودروهای کمی می توانند از نظر اندازه با آن رقابت کنند. حتی از شاسی بلندهای بسیار بزرگی مانند بنتلی بنتاگیا و آئودی Q8 بزرگتر است. و بر خلاف برخی از SUV های بسته بندی ضعیف که از بیرون بزرگ به نظر می رسند و در واقع در داخل کاملاً تنگ هستند، EQS SUV به همان اندازه در پشت درها غاردار است.

خانواده های پرجمعیت خوشحال خواهند شد که بدانند SUV EQS دارای سه ردیف صندلی و دو سانروف است. ردیف دوم با خوشحالی سه بزرگسال با فضای پای کافی را در خود جای می‌دهد، و اگر دو ردیف اول با هم همکاری کنند و صندلی‌هایشان را جلو ببرند، می‌توانید تقریباً بزرگسالان را به ردیف آخر فشار دهید. با این حال، بهتر است ردیف آخر را برای کودکان رزرو کنید.

  راهنمای خرید پاوربانک خوب بهترین پاور بانک در بازار ایران

با طول تقریبا 5.2 متر، تعداد کمی از خودروها از SUV EQS بلندتر هستند.  همچنین برای قرار گرفتن در بیشتر پارکینگ ها مشکل خواهد بود.

خوشبختانه، فضای صندوق عقب، حتی با ردیف سوم بلندتر، بسیار سخاوتمندانه است و برای خواربارفروشی ها و حتی استراحت های کوتاه کافی است. ردیف سوم صندلی ها را تا کنید و حجم صندوق عقب به 800 لیتر افزایش می یابد. ردیف دوم را به سمت پایین تا بزنید و تا بالا ادامه دهید حجم عظیم 2000 لیتر. اگر چیزی که می خواهید حرکت دهید در این ماشین جا نمی شود، باید با یک کامیون تماس بگیرید.

موقعیت رانندگی با شکوه و ضد آب است. شما در بلندی می نشینید و بر همه کاربران دیگر جاده می نشینید. علاوه بر این، صندلی ها بسیار راحت هستند زیرا نه تنها تهویه می شوند، بلکه عملکرد ماساژ نیز دارند. همراه با سواری آن، که دارای ویژگی های فرش جادویی است، و عایق صوتی عالی آن، سفرهای طولانی در هوای گرم مشکلی نخواهد داشت.

فضای صندوق عقب، حتی با ردیف سوم صندلی ها، بسیار مناسب است.  چمدان های کوچک به راحتی جا می شوند.

با سیستم تعلیق بادی تطبیقی، EQS SUV در حل مشکلات جاده بسیار خوب است. در واقع، گاهی اوقات می تواند کمی بیش از حد نرم به نظر برسد که خود را در حرکات بیش از حد بدن نشان می دهد. خوشبختانه، با تغییر حالت اسپرت و محکم ، سیستم تعلیق، می توان این مشکل را کاهش داد. با این حال، جایی که آبروی کمتری دارد، در سرعت های پایین است. در سرعت های پارک، میزان حرکت بدن هنگام عبور از دست اندازهای برجسته گاهی اوقات می تواند نگران کننده باشد.

SUV EQS علیرغم ردپای عظیم خود، به طرز شگفت انگیزی چابک است. من نمی گویم که مانند یک کوپه اسپرت کوچک کنترل می شود، اما در زمینه خودرویی که کمی کمتر از سه تن وزن دارد، به طرز قابل توجهی چابک و مانور پذیر است. دلیل اصلی آن این است که فرمان چرخ عقب دارداین بدان معناست که شعاع گردش آن بیشتر از یک کلاس A نیست.

  گوگل وجود Pixel 8a را با حذف یک ویژگی بتا اندروید تایید می کند

من 450 کیلومتر را طی کردم و میانگین مصرف انرژی 22 کیلووات ساعت در 100 کیلومتر را مدیریت کردم.

تنها یک نوع از EQS SUV در اینجا موجود است و آن EQS 450 4Matic است. این بدان معناست که دارای چهار چرخ محرک و دو موتور است قدرت ترکیبی 355 ، بخار و گشتاور 800 نیوتن متر. این آخرین عدد است که بیشتر با آن آشنا هستید. هر بار که روی پدال گاز می روید، به حرکت خود ادامه می دهد. و با توجه به وزن آن فقط 200 کیلوگرم کمتر از سه تن این قابل توجه است.

شاسی بلند EQS برد مناسبی را ارائه می دهد، عمدتاً به این دلیل که باتری آن بزرگ است – 108.4 کیلووات ساعت. در یک آخر هفته 450 کیلومتر را با یک میانگین مصرف انرژی 22 کیلووات ساعت در 100 کیلومتر. بر اساس این اعداد، اکثر مالکان باید بتوانند با شارژ کامل حدود 250 تا 300 مایل را طی کنند. این برای خودرویی با انبوهی از فناوری‌های تخلیه باتری قابل قبول است.

Hyperscreen (نمایشگر برای مسافر) در محدوده AMG استاندارد است اما در محدوده Electric Art اختیاری است.  طبق لیست قیمت، این گزینه 49300 دلار سنگاپور است.

وقتی صحبت از فناوری به میان می آید، شاسی بلند EQS مملو از آن است. مانند تمام بنزهای مدرن، کابین EQS SUV ترکیبی عالی از صفحه نمایش با وضوح بالا و نورهای محیطی است. خودروی آزمایشی با هایپراسکرین عرضه شد، که یک صفحه نمایش کامل اضافی برای سرنشین جلو فراهم می کند و این توهم را ایجاد می کند که کل داشبورد پر از صفحه نمایش است. اگرچه کاربرد این صفحه نمایش اضافی کاملاً محدود است، اما باید اعتراف کنم که بسیار چشمگیر است. طیف گسترده ای از ویژگی های ایمنی مانند دوربین های سه بعدی، سنسورهای جلو و عقب، کروز کنترل تطبیقی، کمک های نقاط کور و غیره همگی به صورت استاندارد ارائه می شوند.

  طبق گزارش ها، پروژه موتور جستجوی خود اپل در حال جمع شدن است

استایل یک چیز ذهنی است، اما من فکر می‌کنم اکثر افراد موافق هستند که EQS SUV ظاهری زیبا دارد. مطمئنا جز مرسدس با هیچ چیز دیگری اشتباه نمی شود و ظاهرش هوای وقار دارد.

اگر جیب‌های عمیقی دارید و برای جابه‌جایی افراد و چیزهای زیادی به یک SUV الکتریکی بزرگ نیاز دارید، شاسی‌بلند EQS مناسب است.

صادقانه بگویم، شاسی بلند EQS هیچ رقیب مستقیمی در بازار ما ندارد. iX BMW و Q8 e-tron آئودی هر دو کوچکتر و ارزانتر هستند. بنابراین اگر به یک ماشین جابجایی بزرگ فقط برقی نیاز دارید، این تنها گزینه شماست. اما یک لحظه فکر نکنید که در حال حل شدن هستید، واقعیت این است که این یک SUV بزرگ بسیار توانا است. و به‌عنوان کسی که قبلاً ادعا می‌کرد از خودروهای شاسی بلند خوشم نمی‌آید، من واقعاً از آخر هفته‌ام با این یکی لذت بردم. حدس می‌زنم این بهترین پاداشی است که می‌توانم به او بدهم.





خوب
  • فضای زیادی برای مسافران و بار
  • رزمناو بسیار راحت
  • عمر باتری مناسب به لطف یک باتری بزرگ
  • بسیاری از فناوری ها و ویژگی ها
  • با وجود وزن، احساس سریعی دارد

بد
  • ممکن است پارک ، سخت باشد
  • رانندگی با سرعت پایین فاقد آرامش است
  • مصرف برق فقط متوسط ​​است
  • یک باتری بزرگ با شارژرهای ضعیف تر شارژ می شود
  • عزیز

در دسترس بودن و قیمت

مرسدس بنز EQS SUV اکنون در دو سطح تریم الکتریکی و AMG Line موجود است. خط AMG مجهزتر است و شامل برخی تغییرات بیرونی، رینگ های آلیاژی AMG، سیستم صدای فراگیر 3 بعدی Hyperscreen و Burmester و بسیاری موارد دیگر می شود. شروع قیمت ها از 596888 دلار سنگاپور.

قیمت ها در زمان انتشار صحیح است و به دلیل نوسان قیمت COE ممکن است تغییر کند. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید وب سایت مرسدس بنز.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-mercedes-benz-eqs-suv-review-electric-car-singapore-price