تصاویر لو رفته از آیفون 16 پرو اپل را مشاهده کنید


جدیدترین تصاویر فاش شده از آیفون 16 پرو نشان می دهد که امسال نباید از تغییرات اساسی در طراحی خوشحال باشیم. تصاویر شایعه شده را در ادامه مشاهده کنید.

طراحی ادعایی آیفون 16 پرو امروز در رندرهای جدید حرامزاده – رذل ارسال شده توسط موبایل 91 نشان داده شد. رندرهای فاش شده، طراحی مشابه آیفون 15 پرو را نشان می‌دهند، با برخی تغییرات جزئی در ظاهر برخی از دکمه‌ها.

دکمه یک عمل کمی گسترش یافته است و اکنون به اندازه یکی از دکمه های تنظیم صدا است، اما کمی پهن تر است تا تشخیص آن آسان تر شود. دکمه کاملا نو یاسر» در سمت چپ دستگاه آنتن قرار دارد mmWave در مدل های قبلی بود. طول آن شبیه به دکمه کناری است، اما کاملاً هم سطح با دستگاه است.

iPhone-16-Pro-render-2.jpg

سایت اینترنتیموبایل 91 قبلا ارسال شده است حرامزاده – رذل جزئیات آیفون 13 پرو و ​​آیفون 14 پرو را فاش کرده بود، اما مشخص شد که طراحی اپل واچ سری 7 نادرست بوده است. این وب سایت همچنین اخیرا رندرهایی را به اشتراک گذاشته است که طراحی آیپد ایر 12.9 اینچی آینده و نسل چهارم آیفون را نشان می دهد. SE او ظاهر می شود.

در ژانویه، MacRumors این اولین نگاه اجمالی به طراحی آیفون 16 پرو بود. در آن عکس ها یک دکمه ضبط در کنار دستگاه وجود داشت که امروزه از طریق فایل لو رفته رندی به طور گسترده تری دیده می شود. موبایل 91 مسلم – قطعی.

همچنین MacRumors بعداً اطلاعاتی به دست آمد که نشان می داد در حالی که اپل این دکمه را طراحی کرده است یک عمل او روش طولانی تری را امتحان کرد، اما از آن زمان این ایده را رها کرد و اکنون منتظر دکمه است یک عمل تقریبا همین ابعاد آیفون 15 پرو او هست

  مایکروسافت قربانی جدید هکرهای روسی شد!

iPhone-16-Pro-render-3.jpg

شایعه شده است که تغییر اصلی طراحی آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس نمایشگرهای بزرگتر است که به ترتیب از 6.1 به 6.3 اینچ و از 6.7 به 6.9 اینچ افزایش می یابد. پس از طراحی مجدد بزرگ با تغییر به قاب تیتانیومی و لبه‌های گردتر در آیفون 15 پرو در سال گذشته، انتظار می‌رود امسال شاهد تغییر کمی در ظاهر دستگاه‌های جدید باشیم.

انتظار می رود سری آیفون 16 اپل در پاییز سال 2013 عرضه شود.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/49940-iphone-16-pro-cad-renders