تصاویر واضح و پر جنب و جوش را با نمایشگرهای Coolermaster تجربه کنید


نمایشگرهای کولر مستر یکی از بهترین محصولات این برند محسوب می شوند که با گارانتی شرکت دایموند رایان ایرانیان در ایران به فروش می رسند.

یک شرکت یک رئیس فوق العاده تر به عنوان تولید کننده محصولات رایانه های شخصی حرفه ای و گیمینگ، مانیتورهای فول فرمت خود را در فضای کاربری حرفه ای و گیمینگ عرضه کرده است.

نمایشگرهای Cooler Master می توانند به طور کامل نیازهای کاربران را چه در بخش تجارت، طراحی یا بازی برآورده کنند. Coolermaster همه چیزهایی است که یک کاربر حرفه ای و گیمر به آن نیاز دارد.

کامل یک صفحهمی توانید Coolermaster را با قیمتی مناسب و تنوع زیاد با ضمانت رسمی 36 ماهه خریداری کنید. الماس رایان ایرانی در بازار ایران تهیه کنید.

صفحه نمایش کولر مستر با پنل های جدید

پانل های مدرن و جدید Cooler Master در انواع IPSاین فوق العاده سریع است سرعت بالا محدوده بین مدل ها نقطه کوانتومیتخته های 10 بیتی، ویرجینیا، اهوا، و IPS آنها با تاخیر حداقل نیم تا 1 میلی ثانیه ارائه می شوند

شدت نور برای همه انواع پانل ها مناسب است، علاوه بر نور پس زمینه پیشرفته برای این نوع مینی ال ای دی که باعث پخش یکنواخت و کاهش لکه های تیره روی صفحه می شود که از دیگر ویژگی های خاص پنل های حرفه ای کولر مستر می باشد.

  سرفیس پرو 10 و سرفیس لپ تاپ 6 رونمایی شدند. اولین کامپیوترهای مجهز به هوش مصنوعی مایکروسافت

تفاوت در اندازه و وضوح صفحه نمایش

Coolermaster نمایشگرهای خود را از 24 اینچ تا 32 اینچ ارائه می دهد. در دسته بندی آفیس، مانیتورهای 24 و 27 اینچی با پایه قابل تنظیم انتخابی ایده آل برای سیستم های اداری هستند. اندازه گیری دقیق 24 اینچ HD کامل بهترین کیفیت را برای استفاده اداری و کار حرفه ای با میز ارائه می دهد. تصمیم استاد کولر 2 کیلو و 4K برای صفحه نمایش 27 و 32 اینچی آن.

نرخ تازه سازی بالا

وجود نرخ تازه سازی 100 هرتز یا بالاتر در مانیتورهای Coolermaster باعث افزایش کیفیت پخش و کاهش خستگی چشم در طول کار طولانی مدت با مانیتور می شود. نرخ رفرش بالا در بازی همچنین فریم های بیشتری را در حین بازی در اختیار بازیکن قرار می دهد.

DCI-P3 بالای 90%

Coolermaster-mo-2.jpg

استاندارد DCI-P3 این فضای رنگی استاندارد ایجاد شده توسط سینماگران و مهندسان پخش را بیان می کند و در نمایشگرهای Coolermaster بیش از 90 درصد بالاتر است. نمایشگرهایی که می توانند بیش از 90 درصد طیف رنگی این استاندارد را پوشش دهند، قابلیت نمایش رنگ های زنده و اشباع بیشتر را دارند. این استاندارد در مقایسه با sRGB انعطاف پذیری بیشتری دارد و کیفیت بالای پنل های مورد استفاده در نمایشگرهای Coolermaster را بیان می کند.

پشتیبانی می کند همگام سازی تطبیقی

نمایشگرهای Cooler Master مجهز به این سیستم هستند همگام سازی تطبیقی این به این معنی است که با هر دو استاندارد همگام سازی رایگان و جی سینک این حالت را در همان زمان پشتیبانی می کند همگام سازی رایگان حق بیمه پشتیبانی کامل دارد. دو تکنیک همگام سازی آزاد و جی سینک به خصوص برای مانیتورهای بازی، پخش مداوم تصاویر بازی را در حین بازی تضمین می کند. این فناوری‌ها در نمایشگرهای بسیار سازگار Coolermaster استفاده می‌شوند تا یک تجربه بازی روان را ارائه دهند.

  اپل قرارداد بلندمدتی با Arm برای فناوری تراشه امضا کرد

مراقبت از چشم رنگ استاد

تمامی مانیتورهای کولر مستر مجهز به سیستم محافظت از چشم هستند نور آبی کم و همچنین بدون سوسو زدن مجهز بودن. با تشکر از وضعیت نور آبی کم نور آبی که برای چشم مضر است کمتر از صفحه نمایش ساطع می شود. همچنین مشاهده نور پنل نور پس زمینه بدون پلک زدن به آرامش و عدم خستگی چشم در دراز مدت کمک می کند. این فناوری در سطوح قابل تنظیم توسط کاربر ارائه می شود و حداکثر مراقبت از چشم را در حین کار با مانیتور تضمین می کند.

Cooler Master برای گیمرها

Coolermaster-mo-3.jpg

برای گیمرها، Coolmaster پروفایل های پیش فرض مناسب برای ژانرهای مختلف بازی مانند تیراندازی اول شخص را ارائه می دهد. فریم در ثانیه و بازی های استراتژی مانند rts و MOBA داد. با انتخاب نمایه مناسب برای نوع بازی مورد علاقه خود، بازیکن می تواند تمامی ویژگی های پخش تصویر را بر اساس بازی مورد علاقه خود تنظیم کند. آماده شده بر این اساس تنظیم کنید.

صفحه نمایش ها اتصال اصلی

کولر مستر سعی کرده است مانیتورهای خود را با انواع اتصالات متصل کند HDMI 2.1 و DP 2 همچنین برای مدل های پردازش طوفان کولر مستر با کلید KVM عرضه شده است. با تشکر از سوئیچ KVM بدون اتصال و جدا ، ماوس و کیبورد، با اتصال آنها به مانیتور، تنها با یک کلید می توانید دو دستگاه را روی مانیتور با ماوس و کیبورد سوئیچ کرده و از آن استفاده کنید.

راسلب مسئولیت: مطالب منتشر شده در دسته گزارش های تبلیغاتی توسط شرکت های خارجی تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا انتشار خبری دارد. این مطلب فقط در حال بازنشر است و شهر الشهزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

  DreameBot X30 Ultra رویایی برای صاحبان تنبلی است که تمیز ، را دوست ندارند

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/pr/49459-watching-images-with-coolermaster-monitors