تلگرام به هر یک از کاربران خود یک منشی مخفی خصوصی می دهد!


پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام، رسما اعلام کرد که اولین سری از ویژگی های اکانت تجاری تلگرام در این هفته راه اندازی می شود. تلگرام تجاری در دسترس کاربران است. یکی از ویژگی های این اکانت یک چت ربات اختصاصی هوش مصنوعی به نام Secret Secreter است که می تواند پاسخ های مورد نظر کاربران را بر اساس سؤالاتشان ارائه دهد.

به گفته بسیاری از کاربران، تلگرام پیشرفته ترین و یکپارچه ترین پیام رسان در بین تمامی رقبا است و قابلیت های ارتباطی متعدد آن را به انتخاب اول میلیون ها کاربر تبدیل کرده است. اما نکته ای که شاید کمتر مورد توجه توسعه دهندگان این پیام رسان قرار گرفته باشد، امکانات آن برای کسب و کارها است. رقیب شماره یک تلگرام، واتس اپ، خیلی خوب عمل کرده است.

عملکردهای اساسی اپلیکیشن تلگرام بیزینس

در این زمینه پاول دوروف، بنیانگذار و مدیر عامل تلگرام امروز سخنرانی کرد کانال شخصی شما پیام رسان در این پیام اعلام کرد که برنامه های گسترده ای برای توسعه قابلیت های تلگرام برای کسب و کارها دارد. دوروف در کانال خود گفت:

این هفته اولین دسته از ویژگی های تلگرام برای کسب و کار را راه اندازی کردیم. کاربران هم اکنون می توانند حساب های شخصی تلگرام خود را به حساب های تجاری تبدیل کنند. در نتیجه، آنها می توانند مکان (کار) و ساعات کاری را به بخش نمایه خود اضافه کنند، چت ها را با برچسب های رنگی سازماندهی کنند، و از پیام های خوش آمد/خارج و میانبرهای خودکار برای پاسخ های سریع استفاده کنند.
این تازه شروع کار است؛ در این ماه امکانات بیشتری برای کسب و کار تلگرام معرفی خواهیم کرد. یکی از این ویژگی ها نحوه تعامل افراد با چت بات ها را تغییر می دهد. اکانت های تجاری تلگرام می توانند به طور یکپارچه چت بات ها را به عنوان یک منشی مخفی اضافه کنند تا به همه یا برخی از چت های شما پاسخ دهد. به لطف هوش مصنوعی، این ربات‌های گفتگو می‌توانند اتوماسیون خدمات مشتری را به سطح جدیدی ارتقا دهند.

Android API ویژگی های جدید اواخر این ماه در دسترس توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت و همه آنها رایگان هستند. با ما بمان؛ در این فصل رویدادهای هیجان انگیزتری برای شرکت ها و توسعه دهندگان به تلگرام خواهد آمد.

چت بات تلگرام می تواند یک منشی عالی برای کسب و کار شما باشد

  Audio-Technica یک آمپلی فایر هدفون 113888 دلاری ساخت و من آن را شنیدم

بر اساس این بیانیه، کاربران از این پس می توانند حساب های شخصی خود در تلگرام را به اکانت تجاری تبدیل کنند و در اواخر این ماه ویژگی های بیشتری در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. حساب های تجاری تلگرام به طور یکپارچه چت ربات های هوش مصنوعی را به عنوان متصدیان نامرئی ادغام می کنند و به همه پیام های مشتریان یا محتوای انتخاب شده از آنها پاسخ می دهند. ظاهرا API این ربات رایگان جدید نیز اواخر این ماه برای توسعه دهندگان منتشر خواهد شد.

تلگرام از این چت بات به عنوان یک ویژگی انقلابی و نوآورانه یاد می کند که قرار است تجربه کاربری را به سطح جدیدی برساند و بازار پیام رسانی را تغییر دهد. دوروف و تیم تحت مدیریت او امیدوارند که از طریق این چت بات بتوانند نیازها و انتظارات کاربران خود را برآورده کنند و با رقبای خود مانند واتس اپ، سیگنال، اینستاگرام و غیره رقابت کنند.

پیام رسان تلگرام در حال حاضر بیش از 800 میلیون کاربر فعال دارد و در بیش از 200 کشور جهان از آن استفاده می شود. تلگرام یک شرکت مستقل و غیرانتفاعی است و هیچگونه تبلیغات و هزینه ای برای کاربران خود دریافت نمی کند و منبع درآمد آن از حساب های پریمیوم، پشتیبانی و کمک های مالی کاربران و سرمایه گذاران برای ادامه فعالیت بهره می برد.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/software/49915-telegram-business-new-ai-bot