تمامی مشخصات گوشی مقرون به صرفه Google Pixel 8a در یک فایل PDF فاش شده است


اخیرا فایل PDF سایت های شبکه اجتماعی (توئیتر سابق) تمامی اطلاعات و مشخصات فنی گوشی را منتشر کردند پیکسل 8a گوگل را افشا می کند. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز و تراشه است. کشش G3 و 8 گیگ رم LPDDR5x خواهد آورد

گوگل معمولا سعی می کند اطلاعات مربوط به محصولات آینده خود را محرمانه نگه دارد. با این حال، بخش بزرگی از اطلاعات مربوط به تلفن است پیکسل 8a شاید این در این رویداد باشد کنفرانس Google I/O 2024 معرفی شده و تاکنون در فضای مجازی فاش شده است.

تمامی مشخصات گوشی Google Pixel 8a

اکنون به نظر می رسد که یک افشاگر در رسانه های اجتماعی PDF برگه مشخصات گوشی Google Pixel به اشتراک گذاشته شده است ساعت 8 به علاقه مندان ارائه می شود.

مشخصات فنی گوشی Google Pixel 8a

بر اساس این فایل، گوشی جدید گوگل دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز و حداکثر روشنایی 2000 نیت خواهد بود. این صفحه نمایش توسط Corning Gorilla Glass 3 حفاظت شده

برای گزارش دادن گیزموچیناقلب تپنده گوشی گوگل پیکسل 8a تراشه کشش G3 خواهد بود، هرچند شایعاتی در این رابطه وجود دارد SOC آنها گزارش دادند که سرعت آن در مقایسه با پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو پایین است.

تمامی مشخصات گوشی Google Pixel 8a

در قسمت حافظه شاهد استفاده از 8 گیگابایت رم هستیم LPDDR5x و حافظه ذخیره سازی 256 گیگابایت UFS 3.1 ما هستیم.

انتظار می رود که این در بخش نرم افزار گوشی باشد پیکسل 8a مجموعه ای از ویژگی های جدید مانند لمس جادویی، بهترین مشت جادویی، لحن واقعی و اینجور چیزا بیار مهمتر از همه، این گوشی قرار است به مدت 7 سال به روز رسانی نرم افزاری را دریافت کند.

  این ویژگی محبوب ویندوز 30 سال است که در حالت بتا قرار دارد

تمامی مشخصات گوشی Google Pixel 8a

برای تامین انرژی این گوشی جدید، گوگل به باتری 4492 میلی آمپر ساعتی روی آورد که می تواند 27 وات را به صورت سیمی و بی سیم شارژ کند. چه پشتیبانی می کند. برخی از بخش‌های امنیتی نیز شاهد استفاده از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و پشتیبانی از قفل چهره هستند.صورت باز) خواهد بود

در این رابطه بخوانید:

– برای خرید گوشی Google Pixel 8a پول بیشتری اختصاص دهید
– اولین تصاویر از گوگل پیکسل 8a ارزان قیمت را اینجا ببینید

در نهایت به پیکربندی دوربین این گوشی می رسیم که قابل مقایسه است پیکسل 7a تغییر نکرد. گوشی پیکسل ساعت 8 این همان پیکربندی دوگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی (احتمالاً ساخت سامسونگ) و سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض (احتمالاً ساخت سونی) است. هر دو دوربین از لرزشگیر اپتیکال پشتیبانی می کنند. همچنین یک سنسور 13 مگاپیکسلی در جلو به عنوان دوربین سلفی وجود دارد.

اطلاعات ثبت شده در فایل مذکور حاکی از آن است که گوشی پیکسل 8a با قیمت 549 یورو برای بازار اروپا عرضه می شود.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/50681-full-google-pixel-8a-specs-revealed