تمامی مشخصات گوشی پرچمدار موتورولا اج 50 اولترا فاش شده است. چیپست اسنپدراگون و دوربین 50 مگاپیکسلی


طبق آنچه اخیرا فاش شده است، موتورولا قصد دارد در آینده نزدیک از گوشی پرچمدار جدید خود با نام Edge 50 Ultra رونمایی کند. این گوشی نسل سوم از چیپست اسنپدراگون 8، 12 گیگابایت رم و آرایه دوربین سه گانه بهره می برد. در ادامه این خبر از شهر سخت افزار به بررسی مشخصات لو رفته گوشی موتورولا اج 50 اولترا می پردازیم.

همانطور که می دانید، موتورولا به تازگی گوشی هوشمند Edge 50 Pro را روانه بازار کرده است و شایعات حاکی از آن است که این شرکت در حال آماده شدن برای رونمایی از برادر بزرگتر خود، Edge 50 Ultra در 16 آوریل است.

اگرچه اطلاعات جزئی زیادی از این گوشی به بیرون درز کرد، اما فاش کننده معروف تلفن همراه DigitalChatStation مشخصات کامل Edge 50 Ultra را فاش کرد.

مشخصات گوشی Motorola Edge 50 Ultra

انتظار می رود Edge 50 Ultra دارای صفحه نمایش OLED با وضوح بالا (احتمالا 1440p) با نرخ تجدید 144 هرتز باشد. ظاهراً این نمایشگر خمیده، دوربین سلفی گوشی را نیز در طراحی سوراخ پانچ خود جای داده است. گفته می شود این گوشی دارای فریم فلزی با فریم شیشه ای است.

از نظر دوربین، شایعات حاکی از آن است که این گوشی دارای دوربین سه گانه خواهد بود. دوربین اصلی یک سنسور 50 مگاپیکسلی با اندازه بزرگ 1.3 اینچی است. این دوربین دارای یک لنز تله فوتو 75 میلی متری با زوم اپتیکال 3.2 برابر برای گرفتن عکس های دقیق از اجسام دور است. مشخصات سنسور سوم هنوز فاش نشده است، اما ممکن است یک دوربین فوق عریض برای ثبت تصاویر با دامنه وسیع باشد.

  اینتل با افزایش اندازه حافظه نهان پردازنده های Xeon خود وارد جنگ AMD می شود

مشخصات گوشی Edge 50 Ultra

با توجه به عملکرد لو رفته از این گوشی، گفته می شود که Edge 50 Ultra از جدیدترین چیپست Snapdragon 8s Gen 3 قدرت می گیرد. با همان چیپست 12 گیگابایت رم نیز با چیپست قدرتمند کوالکام همراه خواهد بود.

در بخش شارژ، گفته می‌شود که گوشی فوق از شارژ سیمی 125 واتی برای شارژ سریع علاوه بر شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند. با وجود قابلیت شارژ سریع 125 واتی، انتظار می رود موتورولا پرچمدار جدید خود را با باتری نسبتاً متوسط ​​4500 میلی آمپر ساعتی عرضه کند.

در این رابطه بخوانید:

– Motorola Edge 50 Ultra در Geekbench با یک تراشه پرچمدار ظاهر می شود
– مشخصات Edge 50 Fusion فاش شد. نسل بعدی گوشی های مقرون به صرفه موتورولا با تراشه Snapdragon 6 Gen 1
– طراحی گوشی Motorola Edge 50 Fusion در این ویدیو تبلیغاتی لو رفت (تماشا کنید)

نظر شما در مورد قابلیت های لو رفته گوشی پرچمدار موتورولا اج 50 اولترا چیست؟ با توجه به مشخصات اعلام شده، انتظار شما برای این گوشی چقدر است؟

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/50399-motorola-edge-50-ultra-specs-leaked-sd-8-gen3