تولید ایرپادهای جدید در ماه مه آغاز می شود و می تواند بزرگترین عرضه اپل در تاریخ باشد


تولید ایرپادهای جدید در ماه مه آغاز می شود و می تواند بزرگترین عرضه اپل در تاریخ باشد

انتظار می‌رود نسل چهارم ایرپادها در دو مدل عرضه شوند.

طبق گزارش‌ها، اپل در حال آماده شدن برای بزرگ‌ترین ایرپادهای خود است.

مارک گورمن از بلومبرگ در آخرین خبرنامه Power On خود نوشت که اپل در نظر دارد عرضه کند بین 20 تا 25 میلیون ایرپاد برای امسال، که دستورات نسل های گذشته را تحت الشعاع قرار می دهد. طبق گزارش ها، تامین کنندگان در حال آماده شدن برای تولید در ماه مه برای یک “رکورد” هستند.

ایرپادهای نسل چهارم باید موجود در دو مدل برای جایگزینی مدل های نسل دوم و سوم. الفبای انتهای هر مدل با نام‌های B768(E) و B768(M)، به ترتیب نشان‌دهنده «سطح ورودی» و «سطح متوسط» است.

گورمن می گوید هر دو مدل جدید AirPods اسپرت خواهند بود طرح‌های جدید و مناسب‌تر و جعبه‌های شارژ USB-C. مدل میان رده با داشتن قابلیت حذف نویز فعال و بلندگوهای تعبیه شده در جعبه شارژ برای قابلیت Find My، خود را متمایز می کند.

در بخش نرم افزاری، گورمن انتظار دارد ارتقاهای عمده مرتبط با AirPods به عنوان بخشی از iOS 18 در سپتامبر. ظاهراً یک حالت سمعک و عملکرد تست شنوایی برای AirPods Pro در حال توسعه است.

در حالی که نسل چهارم مدل های ایرپاد احتمالاً این کار را انجام می دهند در سپتامبر یا اکتبر (در کنار آیفون های جدید) عرضه می شودنسل بعدی AirPods Pro ممکن است در اوایل سال آینده وارد بازار شود.

منبع: بلومبرگ

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-apple-new-airpods-may-start-production-september-debut

  بلک ول B200 انویدیا رونمایی شد. قدرتمندترین تراشه هوش مصنوعی جهان حاوی 208 میلیارد ترانزیستور است