جذاب ترین طرح های کارت گرافیک دنیا با اژدهای MSI

جذاب ترین طرح های کارت گرافیک دنیا با اژدهای MSI

کارت گرافیک یک بخش پردازشی مهم کامپیوتر است که معمولا شکل و طراحی مشخص و ثابتی دارد. اما گاهی مشاهده می شود که شرکت های مختلف با کمی خلاقیت با تغییر هیت سینک یا رنگ بدنه آن طرح های متفاوتی را خلق می کنند. اما بدون شک عجیب ترین، زیباترین و زیباترین طرح هایی که تا به حال در نظر گرفته شده، مربوط به کارت گرافیک است. MSI در این رویداد کامپیوتکس من اخیرا در معرض مردم قرار گرفتم. منتظر این طرح های کارت گرافیک باشید.

معمولاً یک ویژگی متمایز یا طراح متفاوت وجود دارد که شاید برای مدتی متفاوت از طرح های سنتی محصول باشد. مددریا افرادی که در زمینه اصلاح فعالیت دارند، محصولات مختلفی را تولید می کنید. این طرح ها عمدتا برای نشان دادن قدرت اصلاح در تغییر ظاهر و احساس و البته در برخی موارد استحکام یا کارایی آن قطعه مورد استفاده قرار می گیرند.

MSI-Dragon-Graphics-Card-Modded-4-s.jpg

یک شرکت MSI او در غرفه امسال خود در رویداد Computex، یک سری مهمان جدید و جالب داشت که شاید هیچکس انتظارش را نداشت. این مهمانان در واقع حاصل هنرمندانی هستند که عشق طراحی و ساخت خود را در دنیای کارت های گرافیک پیاده کرده اند.

MSI-Dragon-Graphics-Card-Modded-5-s.jpg

طراحی های جدید با هدف نشان دادن قدرت سفارشی سازی در معرفی طرح های مختلف برای کارت های گرافیک و خارج ، آنها از دنیای طراحی های خسته و ساده فعلی، شبیه به لوگوی اژدها برای محصولات است. MSI در لوگو و برند این شرکت ساختارهای مختلفی را تشکیل دادند.

MSI-Dragon-Graphics-Card-Modded-3-s.jpg

با بررسی های خبرنگار شهرالهزار مشخص شد که این طرح ها با هم همکاری داشته است MSI بهترین مادربردهای حرفه ای دنیای سخت افزار به صورت طرح مفهومی در غرفه این شرکت طراحی و به نمایش درآمد. به طور طبیعی MSI با توجه به سیاست های شرکت، اقدامی برای معرفی رسمی و یا بیان قابلیت های این کارت ها انجام نداده است، اما طبق تمامی آن ها بر اساس نسل جدید می باشد. RTX 40 طراحی شده توسط Nvidia.

  Immersive View تنها یکی از به‌روزرسانی‌هایی است که به Google Maps ارائه می‌شود

MSI-Dragon-Graphics-Card-Modded-2-s.jpg

نکته جالب دیگر بازدید جنسون هوانگ، مدیرعامل انویدیا از پاویون است MSIاو متوجه این طرح ها شد و با امضای تاییدیه آن را به همگان ارائه کرد.

MSI-Dragon-Graphics-Card-Modded-1-s.jpg

بچه ها نظرتون در مورد این طرح های مختلف چیه؟ آیا این کارت گرافیک را دوست دارید؟

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/events/fair-seminar/computex/51101-msi-modded-graphic-card-dragon-design-computex-2024