خبر خوب برای بازیکنان شبیه ساز بازی پلی استیشن 1 برای آیفون منتشر شد (+ لینک دانلود)

خبر خوب برای بازیکنان  شبیه ساز بازی پلی استیشن 1 برای آیفون منتشر شد (+ لینک دانلود)

یک خبر خوب برای گیمرهای نوستالژیک، شبیه ساز گاما برای گوشی ها و تبلت های اپل راه اندازی شده است که به شما امکان می دهد نمادین ترین بازی های پلی استیشن 1 را در این پلتفرم های اپل انجام دهید. توضیحات بیشتر در مورد شبیه ساز مذکور و لینک دانلود آن را در ادامه این مقاله از شهر سخت افزار بخوانید.

شبیه ساز جذاب گاما هم اکنون در اپ استور برای گوشی ها و تبلت های اپل موجود است تا امکان اجرای بازی های فراموش نشدنی را در کنسول پلی استیشن 1 به کاربران ارائه دهد.

Gamma-2.jpg

طبق گزارش theverge، این برنامه از Google Drive و Dropbox نیز پشتیبانی می کند تا بتوانید فایل های مربوط به بازی را ذخیره کرده و در فضای ابری خود ذخیره کنید. Gamma Simulator به طور خودکار اطلاعات مربوط به کاور آرت بازی های شما را ذخیره می کند.

Gamma-2.jpg

بنجامین استارک که با نام ZodTTD نیز شناخته می شود را می توان توسعه دهنده شبیه ساز گاما دانست که قبلاً شبیه ساز TurboGrafx-16 و N64 را به ترتیب در سال های 2008 و 2009 برای آیفون معرفی کرده بود. در نهایت باید گفت که شبیه ساز گاما هم اکنون در اپ استور موجود است و هم اکنون می توانید آن را دانلود کنید.

شبیه‌ساز گاما در حالی منتشر شد که شرکت ژاپنی نینتندو قبلاً موفق شده بود میلیون‌ها دلار خسارت از توسعه‌دهنده Yuzu دریافت کند که به دلیل تقلید از اجرای بازی‌های سوییچ بر روی پلتفرم‌های دیگر در طول تعطیلی تجارت خود مشهور است. اکنون اخباری منتشر می‌شود که نینتندو تسلیم نشد و ۸۳۵۳ توسعه‌دهنده دیگر در GitHub را مجبور کرد پروژه‌های خود را متوقف کنند.

  SIM و موسسه امنیت سایبری Singtel 1000 کارمند UOB را در زمینه آمادگی کلاهبرداری سایبری آموزش می دهند.

در این رابطه بخوانید:

-شکایت نینتندو از شرکتی که از شما می خواهد بازی های سوییچ را در همه دستگاه ها بازی کنید
شورش نینتندو علیه شبیه سازها: 8353 توسعه دهنده علیه ممنوعیت سراسری شکایت کردند

شبیه ساز یوزو برای اندروید پس از ویندوز منتشر شد تا بازیکنان بتوانند انواع بازی های کنسول نینتندو سوییچ را در گوشی های هوشمند اندرویدی تجربه کنند. پس از مدتی توسعه این شبیه سازی به دلیل شکایت نینتندو متوقف و بسته شد.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/console-game/50797-gamma-ps1-emulator-iphone-ios-apple-app-store