درگیری سالن اجرایی: BMW 520i در مقابل مرسدس بنز E200

درگیری سالن اجرایی: BMW 520i در مقابل مرسدس بنز E200

درگیری سالن اجرایی: BMW 520i در مقابل مرسدس بنز E200

توجه: این ویژگی برای اولین بار در 28 آگوست 2024 منتشر شد.

بی ام و و مرسدس بنز اخیراً نسخه های جدیدی از سالن های اجرایی خود را عرضه کرده اند. عکس: HWZ

بی ام و سری 5 و مرسدس بنز کلاس E دو مؤسسه پیشرو در دنیای خودرو هستند. برای چندین دهه، این خودروها اولین انتخاب برای کسانی بوده اند که می خواهند یک سدان نسبتا بزرگ (اما نه خیلی بزرگ) داشته باشند تا خانواده خود را با خیال راحت حمل کنند و به دنیا نشان دهند که پول در جیب خود دارند. این موضوع با آخرین نسخه های سری 5 و کلاس E تغییر نکرده است.

در هر صورت، آنها اکنون نمادهای وضعیت بزرگتری هستندترکیب تورم، رژیم مالیاتی جدید و افزایش سرسام‌آور قیمت‌های مالکیت باعث شده است که قیمت این خودروها در چند سال گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد. اگر یکی از این خودروها را بخرید، 400 هزار دلار تغییر چندانی برای شما ایجاد نمی کند.

سری پنجمی که ما در حال آزمایش آن هستیم 520i Launch Edition است. عکس: HWZ

اگر تسلی است، شما در قبال پول خود یک ماشین عالی می گیرید. سری 5 و کلاس E همیشه خودروهای بزرگی بوده اند، اما بزرگتر از همیشه می شوند. سری 5 جدیدتر بسیار عظیم است. این اولین خودروی سری 5 است که طول آن به پنج متر می رسد. همچنین 11 سانتی متر بلندتر از کلاس E است.

آیا من تنها کسی هستم که می بینم کاپوت سری 5 برای صندوق عقب آن خیلی بلند است؟ عکس: HWZ

در داخل، به سختی می توان فهمید که 11 سانتی متر کجا رفته است، زیرا کلاس E هم اندازه سری 5 است. اینها اتومبیل های غارنشینی هستند که چهار بزرگسال می توانند به راحتی در آنها بنشینندفضای آرنج زیادی برای راننده و سرنشین جلو و فضای پا و سر زیادی در عقب وجود دارد. در مورد فضای صندوق عقب، کلاس E به لطف قوس‌های چرخ‌های کمتر مزاحم، مزیت کمی دارد. اما هر دو خودرو دارای صندوق عقب هستند که با خوشحالی چندین چمدان را برای سفرهای جاده ای به سمت شمال در خود جای می دهند.

  عجیب ترین دلیل خرابی کارت Nvidia RTX 4090 را پیدا کنید!

@hwztech نگاهی گذرا به جدیدترین مدل E200 مرسدس بنز. #hwz #hwzsg #mercedes #e200 #amg #carsofsingapore ♬ Soul Catcher – MikhailovMusic


در حالی که هر دو خودرو امتیاز بالایی کسب می کنند و از نظر کاربردی شبیه به هم هستند، بدون شک E-Class کابین شیک تری دارد. Superscreen MBUX یک لذت بصری خالص است نورپردازی داخلی به قول بچه‌ها این روزها بیشتر محیط است. کیفیت مواد نیز بالاتر است. با این حال، می ترسم این نمایشگرهای دیجیتال به شدت قدیمی شده باشند. در مقایسه، فضای داخلی سری 5 محافظه کارانه تر و نیمه عملی تر است. مهم این است که هر دو خودرو از Apple CarPlay و Android Auto بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند.

فضای داخلی E200 رویای علاقه مندان به فناوری است. گرچه می ترسم بد پیری شود. عکس: HWZ

بسیاری از مردم فکر می کنند E-Class ماشین بهتری است – از جمله من. خطوط آن بهتر جریان می یابد و منسجم تر به نظر می رسد. قطعا برای چشم راحت تر از سری 5 است. مانند بسیاری از BMW های اخیر، سری 5 جدید دارای جلوپنجره های برجسته و طراحی بحث برانگیز است. جدای از نشانه های طراحی بحث برانگیز، نسبت های آن کمتر ظریف به نظر می رسد. شاید زاویه شیشه عقب باشد، اما صندوق عقب برای کاپوت خیلی کوتاه به نظر می رسد. یه جورایی خیلی درست به نظر نمیرسه

@hwztech برای گشت و گذار سریع در BMW 520i G60 جدید به ما بپیوندید. این واحد نسخه راه اندازی ویژه است. #hwz #hwzsg #bmw #520i #bmwsg #carsofsingapore ♬ ALMOST HOME – Mad Adix، Marc Steinmeier


سواری هر دو ماشین عالی بود. اما اگر راحتی در اولویت باشد، این E-Class است که باز هم مزیت کمی دارداین لوکس ترین و بی صداترین سواری در ماشین است. سری 5 هنوز هم سواری عالی دارد، اما محکم تر و کم صداتر است، به خصوص در جاده هایی با سطوح ضعیف. با این حال، کنترل بدن و چابکی بهتری دارند.

  آموزش محدود ، دسترسی کودکان به اینترنت و فضای مجازی در گوشی و کامپیوتر

طراحی داخلی سری 5 سنتی تر است. چشمگیر نیست اما بسیار کاربردی است. عکس: HWZ

ضعیف ترین حلقه در کلاس E، پیشرانه است. این خودرو به یک موتور 2 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر مجهز شده است که 201 ، بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. در سفرهای طولانی، موتور ساکت و بی صدا است. با این حال، پای خود را پایین بیاورید و به شیوه ای نامتناسب با بقیه خودرو پاسخ می دهد.این خودرو با اکراه 201 ، بخار قدرت تولید می کند و عدم تمایل آن به شتاب گیری به این معنی است که هرگز آنقدر سریع به نظر نمی رسد که مشخصات آن نشان می دهد. این مشکلی است که سایر خودروهای مرسدس بنز را تحت تأثیر قرار می دهد. و پیشرانه های آن نسبت به قیمتی که می خواهد به اندازه کافی خاص به نظر نمی رسند.

خطوط E-Class بهتر جریان می یابد. در Verde Silver نیز خوب به نظر می رسد. عکس: HWZ

سری 5 کاملا برعکس است زیرا پیشرانه آن یکی از بهترین چیزهای آن است. زیر کاپوت بلند، واحد قدرتمند B48، همچنین یک توربوشارژ 2 لیتری چهار سیلندر قرار دارد. این با گیربکس افسانه ای هشت سرعته ZF همراه است. بنابراین اگرچه این سری 5 خاص قدرت کمتری نسبت به E200 تولید می کند – 187 ، بخار و 310 نیوتن متر، اما اشتیاق بسته کلی آن را جبران می کند. اگر سریعتر نباشد، درست شبیه کلاس E است. به لطف هندلینگ بهتر، سری 5 بدون شک سرگرم کننده ترین و لذت بخش ترین خودرو برای رانندگی است.بدون شک ماشینی است که اگر به رانندگی علاقه دارید باید داشته باشید.

قابل درک است که انتخاب خودرو می تواند دشوار باشد. اما اگر جای من بودم، باید بی ام و را انتخاب می کردم. بهتر است رانندگی کنید و اگرچه فضای داخلی کاملاً مدرن نیست، اما نمی توانید با تأثیرگذاری آن بحث کنید. اما مهمتر از همه، قیمت ها از 100 دلار شروع می شود. 346888 دلار سنگاپور. این حدود 40000 دلار کمتر از ارزان ترین کلاس E است در واقع مدل AMG Line که در اینجا آزمایش کردیم از 100000 دلار شروع می شود. 425,888 دلار سنگاپور.

  معرفی گوشی های سری 14 شیائومی و سیستم عامل HyperOS در سه روز دیگر

اگر دست من بود، بی ام و را انتخاب می کردم. عکس: HWZ

علیرغم تلاش هایم، برای توجیه قیمت بالای خودرو مشکل دارم. ممکن است برخی از افراد بتوانند این را توجیه کنند، و هیچ ایرادی در آن وجود ندارد. به هر حال، Tristar یک نشان دارد، و اکثر افرادی که از آنها پرسیده‌ام فکر می‌کنند که ظاهر بهتری دارد. همچنین سخت است که تحت تأثیر کابین با ظاهری آینده نگرانه و فناوری آن قرار نگیرید.

به طور کلی، اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که در موقعیتی هستید که می توانید این خودروها را خریداری کنید، نمی توانید با هیچ یک از آنها اشتباه کنید.






مدل BMW 520i مرسدس بنز E200 AMG Line
خوبی
  • پیشرانه بسیار عالی است
  • فضای زیادی
  • دینامیک رانندگی پیشرو در کلاس
  • رانندگی رضایت بخش تر و لذت بخش تر
  • به طور قابل توجهی ارزان تر است

  • فضای زیادی
  • سواری شیک
  • کابین چشمگیر با تکنولوژی بالا
  • بوت بیشتر قابل استفاده است
  • در مشخصات AMG Line خوب به نظر می رسد

بد
  • طراحی بخش
  • طول پارک ، را دشوار می کند
  • سواری کمی محکم تر
  • محبوب

  • سیستم انتقال ناقص است
  • صفحات نمایش مستعد لکه شدن هستند
  • واقعا گرونه

در دسترس بودن و قیمت

هر دو BMW 520i و مرسدس بنز E200 اکنون در دسترس هستند.

قیمت BMW 520i از 346888 دلار سنگاپورقیمت 520i M Sport از 355888 دلار سنگاپور شروع می شود.

قیمت مرسدس بنز E کلاس از 390888 دلار سنگاپور. قیمت مدل AMG Line تست شده در اینجا از 425888 دلار سنگاپور شروع می شود.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-bmw-520i-vs-mercedes-benz-e200-comparison-review-singapore