در اینجا چهار نکته برای خرید اپل آیپد پرو (M4) وجود دارد.

در اینجا چهار نکته برای خرید اپل آیپد پرو (M4) وجود دارد.

در اینجا چهار نکته برای خرید اپل آیپد پرو (M4) وجود دارد.

اگر قصد دارید M4 Apple iPad Pro جدید را تهیه کنید، چهار چیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید: eSIM، نداشتن دوربین فوق عریض، نداشتن زوم اپتیکال 2 برابر و عدم سازگاری با Apple Pencil (نسل دوم).

M4 iPad Pro جدید اپل بزرگترین به‌روزرسانی در این طیف در سال‌های اخیر است و طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های جدید را در خود جای داده است. بنابراین، آسان است این چهار تغییر کوچکتر را از دست ندهید که ما احساس می کنیم ارزش دانستن دارد، به خصوص اگر قصد خرید آن را دارید.

فقط eSIM را پشتیبانی می کند

مدل های تلفن همراه اپل آیپد پرو M4 فقط از سیم کارت پشتیبانی می کنند.

در حالی که M2 iPad Pro از Nano-SIM و eSIM پشتیبانی می کند، … M4 iPad Pro فقط از eSIM پشتیبانی می کند. این بدان معناست که کاربران فعلی مدل‌های آی‌پد تلفن همراه باید به یک eSIM تبدیل شوند، که ممکن است بسته به شرکت مخابراتی‌شان، هزینه‌های اضافی را متحمل شود یا خیر.

M1 در حال حاضر نمایش داده می شود ارتقاء رایگان 5G eSIM برای مشتریان فعلی در 4G SIM/4G eSIM (قیمت 37.80 دلار) تا اطلاع ثانوی. ستاره هاب eSIM فقط برای اشتراک های جدید Star Plan آن در دسترس است.

به Singtail برای مشتریان، هزینه اسمی 10.90 دلار به عنوان قدردانی در هنگام ثبت نام برای یک شماره جدید، وارد ، آن یا بازگرداندن قرارداد صرفنظر می شود. در غیر این صورت، در صورتی که قرارداد شما آماده تمدید نباشد، باید هزینه ای را برای تغییر از سیم کارت فیزیکی به سیم کارت الکترونیکی بپردازید.

  Tiny11 را فراموش کنید. کوچکترین نسخه ویندوز 11 تنها 100 مگابایت است! (او تماشا میکند)

بدون دوربین فوق عریض

M4 Apple iPad Pro دوربین فوق عریض M2 iPad Pro را کنار گذاشته است.

اپل M4 iPad Pro برای اسکن بهتر اسناد دارای فلاش Adaptive True Tone است من از شر دوربین اولترا واید 10 مگاپیکسلی خلاص شدم برای M2 iPad Pro. این نباید برای اکثر کاربران مشکلی ایجاد کند، اما بخش ویژه ای از کاربرانی که می خواهند با iPad Pro خود عکس بگیرند، ممکن است لنز فوق عریض را از دست بدهند.

هیچ زوم اپتیکال 2 برابری وجود ندارد

M4 Apple iPad Pro از زوم اپتیکال 2 برابری پشتیبانی نمی کند.

با توجه به حذف دوربین فوق عریض، M4 iPad Pro جدید نیز حذف شده است از زوم اپتیکال 2 برابری پشتیبانی نمی کند. باز هم، این ویژگی نیست که بسیاری از کاربران از دست بدهند. با این حال، گروه کوچکی از کاربران ممکن است این ویژگی را در iPad Pro خود بخواهند.

ناسازگاری با Apple Pencil (نسل دوم)

M4 Apple iPad Pro از Apple Pencil (نسل دوم) پشتیبانی نمی کند.

ما این را دیدیم که آمد. Apple Pencil (نسل دوم) که در سال 2018 عرضه شد با M4 iPad Pro سازگار نیست.

iPad Pro جدید از Apple Pencil (USB-C) و Apple Pencil Pro پشتیبانی می کند، بنابراین برای کاربران فعلی iPad که از Apple Pencil (نسل دوم) استفاده می کنند، ناراحتی ایجاد می کند زیرا باید Apple Pencil Pro یا S را با قیمت 199 دلار سنگاپور تهیه کنند. 119 دلار اپل مداد (USB-C) با تبلت های جدید.

منبع: اپل

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-things-to-note-before-buying-apple-ipad-pro-m4-singapore