دسترسی آسان به اینترنت در سازمان ها با استفاده از اینترنت Teknet


فرآیندهای تجاری و اداری که تا چند سال پیش بر روی کاغذ و تحویل فیزیکی تکیه داشتند، اکنون به صورت آنلاین انجام می شوند. اسناد روز به روز از نسخه فیزیکی به نسخه الکترونیکی تغییر می کنند. تأیید هویت و اعتبارسنجی دیگر نیازی به ارائه اسناد فیزیکی و کار با استفاده از شناسه های ثبت شده و اسناد دیجیتالی ندارد.

تمامی این فرآیندها که شامل ارسال و دریافت تصاویر اسناد و تبادل داده های حساس می شود، نیازمند سیستم های کامپیوتری و ارتباطات پایدار و پرسرعت بین آنهاست. این ارتباط از طریق سرویس اینترنت پرسرعت انجام می شود.

اینترنت مورد نیاز برای برقراری ارتباط بین سیستم های کامپیوتری و مراکز داده علاوه بر سرعت بالا باید دارای ویژگی های دیگری نیز باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های مورد نیاز اینترنت برای شرکت ها و حرفه ای ها، پایداری آن است. در واقع، یک سرویس اینترنتی مناسب برای استفاده سازمانی و شخصی حرفه ای باید در عین حال پرسرعت و پایدار باشد.

این بدان معناست که کاربر باید بتواند به اینترنت پایدار تکیه کند و نگران کاهش سرعت یا قطع ناگهانی آن نباشد. علاوه بر این، امنیت شبکه و مسائل دیگری وجود دارد که تنها با راه حل های هماهنگ سازی پیشرفته مانند پهنای باند اختصاصی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اینترنت مورد نیاز در سازمان ها داستان متفاوتی است. کاربران عادی و خانگی معمولا از خدمات اشتراکی مانند ADSL یا LTE استفاده می شود که به خوبی با نیازهای روزانه مقابله می کند. سرویس های اشتراکی پهنای باند مشخصی را بین تعدادی از مشترکین به اشتراک می گذارند، به همین دلیل است که به آنها سرویس های اشتراکی می گویند.

در این سرویس ها پهنای باند به اشتراک گذاشته می شود و ممکن است در ساعات شلوغی و پیک ترافیک شبکه به تعداد بیشتری از مشترکین اختصاص یابد و در نتیجه هر کاربر سهم کمتری را به خود اختصاص دهد. در این حالت کاهش سرعت و کاهش پهنای باند در ساعات اوج مصرف به خصوص در محله های شلوغ طبیعی است.

  Omnidesk با هنرمند محلی Tobyato به مناسبت ششمین سالگرد تاسیس خود همکاری می کند

یکی دیگر از مواردی که بر کاربران سرویس های اینترنت پرسرعت مشترک تأثیر می گذارد، محدودیت ترافیک یا اندازه دانلود/آپلود است. خدمات اشتراک معمولاً برای حجم معینی از ترافیک فروخته می شود. این موضوع باعث می شود تا کاربران نگران نرخ دانلود و آپلود باشند و در خرید بسته های بزرگ اینترنتی با چالش هایی مواجه شوند.

در مورد سومین محدودیت سرویس های اشتراکی باید به عدم یکنواختی سرعت دانلود و آپلود آنها اشاره کرد. خدمات اشتراک اینترنت پرسرعت با سرعت دانلود مشخصی به فروش می رسد و این عدد فقط برای دانلودها اعمال می شود.

سرعت دانلود در این نوع سرویس ها با سرعت دانلود یکسان نیست و معمولاً با نسبت 1 به 8 تنظیم می شود یعنی سرعت دانلود هر چه باشد سرعت آپلود به قیمت خواهد بود. همه این مسائل باعث می‌شود که سرویس‌های اینترنت پرسرعت مشترک انتخاب مناسبی برای استفاده سازمانی و حرفه‌ای شخصی نباشد.

اینترنت با پهنای باند اختصاصی، بهترین راه حل سازمانی

خدمات اینترنت اشتراکی پرسرعت برای استفاده خانگی و معمولی مناسب و کاربردی هستند. چالش های اینترنت اشتراکی از جایی شروع می شود که کاربر نیاز به اینترنت پایدار و نامحدود دارد که امنیت ارتباطی بالاتری نیز دارد. برای دریافت این ویژگی ها و البته سایر ویژگی ها، بهترین معامله استفاده از این سرویس است اینترنت نقطه به نقطه او هست. برخلاف سرویس های اشتراکی، در اینترنت نقطه به نقطه یا پهنای باند اختصاصی، مقدار مشخصی از پهنای باند به کاربر اختصاص می یابد.

technet-m-2.jpg

پهنای باند اختصاص داده شده دارای مقدار مشخصی است که همیشه در دسترس مصرف کننده تجاری است و به تراکم شبکه یا تراکم جمعیت در منطقه بستگی ندارد. این سرویس نقطه به نقطه پیشرفته از وب سایت ارائه دهنده خدمات با استفاده از رادیو به محل استفاده منتقل می شود. این اتصال اینترنتی نقطه به نقطه، پهنای باند اختصاصی را در اختیار یک سازمان قرار می دهد که دارای مزایای زیر است:

  • پهنای باند ثابت اختصاصی: در این سرویس بر اساس نیازسنجی حرفه ای و یا درخواست مشتری پهنای باند مشخصی تخصیص داده می شود و میزان آن بدون توجه به شرایط شبکه و موقعیت مکانی یکسان خواهد بود.
  • سرعت بالا برحسب تقاضای کاربر: سرعت سرویس های نقطه به نقطه بیشتر از سرویس های اشتراکی است و به دلیل نحوه کار آنها کاهش نخواهد یافت.
  • حجم دانلود و آپلود نامحدود: محدودیتی برای حجم ترافیک اینترنت نقطه به نقطه وجود ندارد. در واقع با خرید این نوع اینترنت پرسرعت، مبلغ پرداختی به پهنای باند بستگی خواهد داشت نه به میزان استفاده از اینترنت.
  • ترافیک دانلود و آپلود متقارن: برخلاف سرویس های اشتراکی، اینترنت پهنای باند اختصاصی سرعت دانلود و آپلود یکسانی را ارائه می دهد که آن را به گزینه ای ایده آل برای اینترنت تجاری و حرفه ای تبدیل می کند.
  • امنیت بالاتر به دلیل اتصال اختصاصی: ارتباط بین سازمان و ارائه دهنده از طریق یک لینک رادیویی اختصاصی برقرار می شود که امنیت اتصال را افزایش می دهد.
  • پشتیبانی فنی اختصاصی: استفاده از سرویس اینترنتی این شرکت امکان دسترسی کاربر به پشتیبانی اختصاصی شرکت ارائه دهنده را فراهم می کند.
  تقویت CPU چیست؟ چگونه سرعت CPU را افزایش دهیم؟

تمام مزایای فوق، پهنای باند اختصاصی را به بهترین راه حل برای شرکت ها و مشاغل تبدیل کرده است. این نوع سرویس اینترنت پرسرعت با توجه به ویژگی ها و مزیت های فنی منحصر به فرد خود پاسخگوی تمامی نیازهای اینترنتی شرکت های بزرگ می باشد. پهنای باند اختصاصی، همراه با کارایی سازمانی، به متخصصان و متخصصانی که به خدمات حرفه‌ای‌تری نیاز دارند، کمک می‌کند تا از محدودیت‌های معمول اینترنت مشترک عقب نمانند.

Teknet، بهترین ارائه دهنده راه حل های سازمانی

راهکارهای سازمانی در حوزه فناوری اطلاعات به شرکت ها کمک شایانی به پیشبرد و گسترش دامنه فعالیت خود می کند. یکی از محبوب ترین خدمات شرکتی تک نت اینترنت نقطه به نقطه یا پهنای باند اختصاصی است.

اینترنت سازمانی که به مزایای آن اشاره کردیم، بهترین و پیشرفته ترین اینترنت برای شرکت ها، سازمان های بزرگ و حرفه ای ها است. در عین حال، تک نت با تکیه بر زیرساخت های پیشرفته و در مقیاس بزرگ، پهنای باند اختصاصی را در اختیار تعداد زیادی از مشتریان سازمانی و حرفه ای قرار می دهد.

خدمات نقطه به نقطه TechNet در کنار تمامی مزیت های نهفته در این روش دسترسی به اینترنت، از ویژگی های منحصر به فرد TechNet نیز بهره می برند. با خرید اینترنت سازمانی تک نت علاوه بر بهره مندی از اینترنت پرسرعت، پایدار و با کیفیت، به خدمات نظارتی تک نت نیز دسترسی خواهد داشت.

می توانید از خدمات تلفن آنلاین استفاده کنید صدا از طریق پروتکل اینترنت Teknet را که با نام Tekfone ارائه می شود در این اینترنت فعال کنید یا به قدرت بالای پهنای باند اختصاصی تکیه کنید و از سرور اختصاصی این شرکت برای دستیابی به اهداف نرم افزاری تجاری خود استفاده کنید.

  کارت گرافیک خارجی OneXGPU RX 7600M XT با قیمت 599 دلار عرضه می شود. برای کنسول های قابل حمل

راسلب مسئولیت: مطالب منتشر شده در دسته گزارش های تبلیغاتی توسط شرکت های خارجی تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا انتشار خبری دارد. این مطلب فقط در حال بازنشر است و شهر الشهزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/pr/49703-carefree-access-to-the-internet-with-teknet-internet