دستگاه‌های Latitude جدید دل با یک کلید Copilot و یک گام به سمت دریاچه Meteor اینتل ارائه می‌شوند.


دستگاه‌های Latitude جدید دل با یک کلید Copilot و یک گام به سمت دریاچه Meteor اینتل ارائه می‌شوند.

Dell Latitude 7350 قابل جدا شدن.  منبع تصویر: Dell.

دل ادعا می کند که آخرین نسخه خود از نوت بوک های Latitude تقویت هوش مصنوعی با Meteor Lake اینتل (که همراه با یک پردازش عصبی واحد) پردازنده و دکمه اختصاصی Copilot برای دسترسی به دستیار هوش مصنوعی مایکروسافت در ویندوز 11.

نمونه کارها به طور کامل به روز شده شامل به روز رسانی در سراسر 3000 و 5000 سری، در حالی که 7000 و 9000 این سری ویژگی ها و دستگاه های جدیدی دارد.

لپ تاپ سری Latitude Dell

منبع تصویر: Dell.

دستگاه‌های جدید Dell Latitude 7000 توسط دستگاه‌های پشتیبانی می‌شوند پردازنده های Core Ultra اینتل با اینتل vPro و یک بسته چند پردازنده یکپارچه جدید با یک واحد پردازش مرکزی (CPU)، یک واحد پردازش گرافیکی (GPU) و یک واحد پردازش عصبی سازگار با Meteor Lake اینتل (NPU). اینتل می‌گوید پردازنده‌های Core Ultra آن از بیش از 100 برنامه بهینه‌شده با هوش مصنوعی و بیش از 300 تجربه بهینه‌شده با هوش مصنوعی، از ابزارهای همکاری و کمک‌های شخصی گرفته تا امنیت پیشرفته، پشتیبانی می‌کنند.

با این حال، بسته به کاربرد و/یا مورد استفاده، حجم کاری هوش مصنوعی را می توان در CPU، GPU و اکنون NPU بارگیری یا توزیع کرد. این بارهای کاری هوش مصنوعی، هنگامی که در xPU (CPU، GPU یا NPU) بارگذاری می شوند، عملکرد کلی دستگاه را بهبود می بخشند و عمر باتری را افزایش می دهند. به عنوان مثال، Dell ادعا می کند که با اجرای یک تماس سه ساعته Teams در Latitude با NPU، کاربر 23 دقیقه عمر باتری اضافی دریافت می کند.

  IT Show 2024 از 14 تا 17 مارس به Suntec باز می گردد

برای متخصصان موبایل که به دنبال تجربه‌ای ممتاز هستند، سری جدید Latitude 7000 گزینه‌هایی را ارائه می‌دهد 13 اینچ، 14 اینچو 16 اینچ اندازه های صفحه نمایش، بیشتر فاکتور فرم 2 در 1 گزینه ها، و 13 اینچ و 14 اینچ مدل های فوق سبک نیز

فقط 0.98 کیلوگرم و 1.05 کیلوگرم به ترتیب، عرض جغرافیایی 7350 و 7450 فوق سبک ایده آل برای کسانی که دائما در حال حرکت هستند. علاوه بر پردازنده‌های جدید Core Ultra اینتل، پیشنهادات Latitude Ultralight عملکرد رایانه‌های شخصی هوش مصنوعی را در قالبی فوق‌العاده قابل حمل با پد لمسی همکاری Dell، وب کم 5 مگاپیکسلیو بلندگوهای سطح بالا ارائه صدای شفاف

منبع تصویر: Dell.

THE Dell Latitude 7350 قابل جدا شدن است (نباید با Dell Latitude 7350 Ultralight اشتباه گرفته شود) شکل آشنای ما با مایکروسافت سرفیس را دارد. با استفاده از صفحه کلید و قلم قابل جدا شدن اختیاری، کاربران می توانند به طور کامل به میز کار متصل شده یا در حال حرکت با تبلت کار کنند.

دل اضافه کرد که عملکرد را با راه حل های حرارتی پیشرفته، از جمله حالت های حرارتی هوشمند، در اولویت قرار می دهد تا دستگاه بتواند در حالت لپ تاپ تا 51 درصد سریعتر کار کند. 7350 قابل جدا شدن شامل یک جفت دوربین 8 مگاپیکسلی با وضوح بالا همراه با دوربین رو به روی کاربر تکنولوژی HDR برای یک تصویر با کیفیت بالا بدون توجه به شرایط نور. همچنین تجاری جهان با یک پد لمسی همکاری که از تیم های مایکروسافت و زوم پشتیبانی می کند با NPU جدید 7350 Detachable که قادر به این کار است جلوه های ویندوز استودیو برای اصلاح نگاه، کاربر را به صورت خودکار کادر بندی کنید و پس زمینه او را همانطور که در اینجا دیدیم محو کنید.

  سامسونگ RAM نوآورانه LPCAMM، LPDDR ماژولار برای لپ‌تاپ‌ها را معرفی می‌کند

از نظر دوام، امسال نسل جدید لپ تاپ های Latitude به بازار عرضه می شوند 50 درصد کبالت بازیافت شده در باتری. Latitude 7350 قابل جدا شدن با یک شاسی منیزیم 90% بازیافتی و پایه کیک ساخته شده از 75% آلومینیوم بازیافتی و همچنین WWAN و SSD مقیاس پذیر، تعمیر و نگهداری را آسان و سریع می کند.

Dell Latitude 9450 2-in-1

منبع تصویر: Dell.

Dell Latitude 9450 2-in-1 14 اینچی را “نهایی در همکاری و اتصال” می نامد. به همراه یک تاچ پد همکاری لمسی ارائه می شود که از تیم های مایکروسافت و زوم پشتیبانی می کند نمایشگر QHD+ Infinity Edge، بلندگوهای سطح بالا، و جدید وب کم HDR. همچنین شامل الف صفحه کلید بدون پرده با کلیدهای بزرگ و منحنی برای بهبود پاسخ لمسی و نور پس زمینه با استفاده از مینی ال ای دی. به منظور تداوم Latitude 9450، همراه با آن است پشتیبانی از وای فای 7.

قیمت و در دسترس بودن

متأسفانه، ما فقط برای مدل های سری Latitude تاریخ های عرضه برنامه ریزی شده ای داریم. هنگامی که این مقاله را دریافت کردیم، آن را با اطلاعات قیمت به روز خواهیم کرد.









تولید – محصول

در دسترس بودن در سنگاپور

قیمت اولیه (SGD)

عرض جغرافیایی 9450

13 مارس

تایید شود

عرض های جغرافیایی 7350، 7450، 7650

13 مارس

تایید شود

عرض های جغرافیایی 5350، 5450، 5550

13 مارس

تایید شود

عرض های جغرافیایی 3450، 3550

13 مارس

تایید شود

Latitude 7350 قابل جدا شدن

2 آوریل

تایید شود

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-dell-new-latitude-come-npu-make-ai-faster