دستگاه کافه پاد ولز هوم قهوه و چای را با آب تمیز و فیلتر شده در صورت نیاز دم می کند.


کافه خانه ولز

ولز، برند کره ای سطح بالا که به خاطر خطوط ظریفش شناخته شده است یکی از سیستم تصفیه و توزیع آب، محصول مکملی به نام کافه خانه ولز. این طراحی شده است که کاملاً با The One مطابقت داشته باشد و همچنین دارد طرح نقطه قرمز و iF-Design قیمت

از نظر عملکردی، کافه خانه ولز اساساً یک سازگار با نسپرسو دستگاه کپسول – دستگاهی که کپسول‌های Nespresso Original Line را مصرف می‌کند، نه سری جدید Vertuo، بنابراین می‌توانید طیف وسیعی از غلاف‌های جایگزین برای قهوه و چای را انتخاب کنید.

چیزی که کافه خانه ولز را در مقایسه با یک دستگاه نسپرسو اصلی به یک محصول جالب تبدیل می کند این است که مستقیماً لوله کشی شده و به همان سیستم فیلتراسیون The One متصل می شود. شما هرگز نیازی به پر ، مخزن آب ندارید و همیشه قهوه و چای را با آب تازه و فیلتر شده در دمای مناسب دم می‌کند. لازم نیست نگران تمیز ، نیز باشید، زیرا در آن گنجانده شده است خود عقیم سازی و چرخه های تمیز ،.

کافه ولز هوم یک رستوران بی نظیر نیز دارد سیستم استخراج دوگانه، با کشوها و دستور العمل های اختصاص داده شده به کپسول های قهوه و چای. دستگاه تشخیص می دهد که کدام کشو وارد شده است و گزینه های آماده سازی مناسب را پیشنهاد می کند. هنگامی که کشو قهوه در حال استفاده است، کافه هوم یک ریسترتو (25 میلی لیتر)، اسپرسو (40 میلی لیتر)و Lungo (110ml). وقتی از کشوی چای استفاده می شود، گزینه ها به یکی تغییر می کنند غنی (80 میلی لیتر)، متوسط ​​(100 میلی لیتر)یا نرم (130 میلی لیتر) فنجان. همچنین قهوه و چای را توزیع خواهد کرد نازل های جداگانه برای جلوگیری از آلودگی متقابل طعم ها و حفظ پاکیزگی کلی در طول زمان.

  پردازنده Tensor G4 به لطف سامسونگ قدرتمند ظاهر خواهد شد

جنبه منفی لوله کشی و نیاز به سیستم فیلتراسیون به این معنی است که هزینه نصب اولیه شما به طور قابل توجهی بیشتر از خرید ساده دستگاه نسپرسو خواهد بود. با این حال، برای مشتریان فعلی که قبلاً در Wells The One سرمایه‌گذاری کرده‌اند، کافه هوم یک ارتقاء خواستگاری ساده خواهد بود، اما توجه داشته باشید که فقط در قهوه ای تیره یا سفید رنگ ها در حال حاضر بنابراین اگر صاحب یکی از رنگ‌های بدبوتر The Ones با رنگ صورتی یا نعنایی هستید، شانسی ندارید، اگرچه ما مطمئن هستیم که Wells در نهایت این خط را گسترش خواهد داد.

ولز قیمت را نشان نمی دهد یکی از و قهوه در خانه آنلاین و ترجیح می دهد که مشتریان برای یک نقل قول شخصی تماس بگیرند. اگر شما علاقه مند هستید، آنها همچنین یک نام تجاری جدید را باز کردند مرکز تجربه واقع شده در TradeHub 21 در Boon Lay Way با یک آشپزخانه کاربردی و اتاق خواب کودکان، بنابراین می‌توانید بچه‌ها را به حال خود رها کنید در حالی که امکانات The One و Home Café را در خانه خود بررسی می‌کنید.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-wells-home-cafe-coffee-tea-pod-machine-clean-filtered-water-singapore