دموی Dark Souls Archthrones را دانلود کنید


طبق اخبار جدید، نسخه بتای مود جالب بازی های دارک سولز معروف به Dark Souls Archthrones هم اکنون برای علاقه مندان به این سری از بازی ها منتشر شده است. در ادامه این خبر از شهر سخت افزار به بررسی این بازی و تماشای ارائه تبلیغاتی آن می پردازیم.

بازی بتای Dark Souls Archthrones بالاخره منتشر شد و برای طرفداران این سری بازی قابل آزمایش است. سازندگان این مود در ابتدا سپتامبر 2023 را برای انتشار بتا هدف قرار داده بودند، اما تاخیرها بخشی از صنعت بازی سازی است و حتی وقتی در مورد پروژه های غیرحرفه ای مانند مود صحبت می کنیم، باز هم انتظار تاخیر وجود دارد. با این حال، اکنون نسخه دموی بازی برای علاقه مندان به سبک Souls منتشر شده است تا آن را امتحان کنند.

دانلود بازی Dark Souls

توجه داشته باشید که Dark Souls Archthrones اساسا یک بازی ماد است و از این رو برای دانلود رایگان این بازی باید Dark Souls III را در استیم داشته باشید. Dark Souls Archthrones بر روی تمامی دستگاه های دارای ویندوز و لینوکس (مانند Steam Deck) اجرا خواهد شد.

به گفته سازندگان این حالت، Dark Souls Archthrones برای بازگویی دنیای دارک سولز طراحی شده است و با تغییرات و دگرگونی هایی که در دنیای Dark Souls 3 و اسطوره های خاص خود به وجود آمده، با الهام از عمیق ترین اسرار اساطیر دارک سولز، این یک تجربه جدید برای تصمیم گیری طرفداران فراهم می کند. علاوه بر این، مددرها از شاهکارهای دیگری که توسط استودیوی معروف FromSoftware منتشر شده بود، الهام گرفتند، مانند Demon’s Souls، Bloodborne، Sekiro: Shadows Die Twice و Elden Ring.

  کارت گرافیک RTX 4080 SUPER انویدیا با دو سیستم خنک کننده را اینجا ببینید

البته این فقط یک نسخه بتا است و هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار نسخه کامل Dark Souls Archthrones وجود ندارد.

دمو Dark Souls Archthrones شامل 17 باس فایت جدید، سلاح ها و توانایی های جدید، زره ها و سپرهای مختلف از سری Dark Souls و ماموریت های جانبی بیشتر برای بازی است.

دانلود Throne of Dark Souls

در این رابطه بخوانید:

ویژگی های جدیدی برای PS5 Pro به بیرون درز کرد. ردیابی پرتو با پشتیبانی از وضوح 8K تا 3 برابر قوی تر است
– خبر خوب برای طرفداران PUBG: منتظر توسعه گرافیکی با Unreal Engine 5 و نقشه تخریب پذیر باشید!
– نامزدهای بهترین بازی سال در مراسم جوایز BAFTA Games 2024 معرفی شدند

نظر شما در مورد Dark Souls Archthrones چیست؟

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/console-game/50060-dark-souls-archthrones-demo-free-download