دنیای Roblox فرودگاه چانگی، ChangiVerse، یک T2 اصلاح شده و آخرین جاذبه آن، Wonderfall را اضافه می کند.


دنیای Roblox فرودگاه چانگی، ChangiVerse، یک T2 اصلاح شده و آخرین جاذبه آن، Wonderfall را اضافه می کند.

The Wonderfall، بازسازی شده در ChangiVerse.

گروه فرودگاه چنگی امروز (5 مارس 2024) به‌روزرسانی بزرگی را اعلام کرد ChangiVerseفرودگاه واقعیت مجازی آن که در پلتفرم محبوب بازی آنلاین وجود دارد، روبلوکس.

ChangiVerse برای اولین بار در آوریل 2023 راه اندازی شد و دارای فرودگاه Jewel Changi (مرکز خرید) و برج کنترل فرودگاه معروف است. فضای بازی واقعیت مجازی MMO نیز اخیراً دنیایی با تم شیرینی به نام CandyVerse را اضافه کرده است.

از 7 مارس 2024به روز رسانی ChangiVerse به بازیکنان امکان دسترسی به آن را می دهد ترمینال 2 تازه بازسازی شده در بازی.

یکی از نکات قابل توجه نسخه مجازی آن است سقوط عجایب. این جاذبه واقعی با استفاده از یک صفحه نمایش دیجیتال 14 در 17 متر، یک آبشار غول پیکر را شبیه سازی می کند. به T2 اصلاح شده در ChangiVerse اضافه شد.

مینی بازی Gardentopia و UGC در ChangiVerse

Gardentopia، یک مینی بازی جدید در ChangiVerse با جوایز UCG با زمان محدود.

پس از گذشتن از ChangiVerse’s Wonderfall، بازیکنان Roblox می توانند به دو بازی جدید دسترسی داشته باشند: Butterfly Catcher و Gardentopia.

به گزارش گروه فرودگاه های چانگی، Gardentopia در مورد کسب امتیاز (به نام Seeds) برای باز ، قفل دسترسی به “Garden Bosses” است که باید تا انتها (از طریق “سطوح رضایت”) آنها را “راضی” کنید. پیشرفت ردیابی می‌شود و به کاربران این امکان را می‌دهد که این باس‌فایت‌ها را با توانایی‌هایی که از اجراهای قبلی منتقل شده‌اند، دوباره امتحان کنند.

  درایوهای آخر هفته: هیوندای کونا الکتریک – یک خودروی الکتریکی ابتدایی

نمونه UCG Gardentopia را می توان با تکمیل چالش های آن به دست آورد.

بازیکنانی که این Garden Bosses را شکست می‌دهند، می‌توانند آیتم‌های آرایشی درون بازی (محتوای تولید شده توسط کاربر یا UGC) و اقلام پوشیدنی مانند Firey Wings و Ice Cape (تصویر بالا) را دریافت کنند. 11 UGC با سطوح مختلف کمیاب وجود دارد، از آیتم های دیجیتال رایج تا آیتم های دیجیتال با کیفیت افسانه ای.

قیمت گذاری واقعی برای به روز رسانی ChangiVerse

برای بازیکنان Roblox ساکن سنگاپور، Changi Airport Group یک را اضافه می کند عنصر قیمت جهانی واقعی، معتبر از 7 مارس تا 7 آوریل 2024. برای واجد شرایط بودن، باید:

  • چهار رئیس اول را در باغ گاردنتوپیا شکست دهید
  • با Fire Boss از آواتار Roblox خود اسکرین شات بگیرید
  • با عجایب واقعی در ترمینال 2 فرودگاه چانگی عکس بگیرید
  • اسکرین شات Fire Boss و عکس واقعی Wonderfall را در حساب اینستاگرام، TikTok یا X خود و تگ آپلود کنید. @فرودگاه چانگی (فراموش نکنید که حساب خود را روی Public تنظیم کنید)
  • شماره عضویت Changi Rewards، شناسه حساب Roblox و URL پست رسانه اجتماعی خود را به [email protected] ارسال کنید.

THE 100 نفر اول که تمام کارهای بالا را انجام می دهند می تواند شانس برنده شدن 10000 امتیاز Changi Rewards (به ارزش 50 دلار سنگاپور در کوپن های الکترونیکی Changi) و یک کارت هدیه Roblox 30 دلاری را داشته باشد. شرایط و ضوابط درخواست.

جزئیات بیشتر (توسط گروه فرودگاه چانگی) در مورد ChangiVerse را می توانید در اینجا بیابید. برای بازی واقعی، آن را اینجا پیدا کنید.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-changi-airport-changiverse-roblox-wonderfall-renovated-terminal-2-gardentopia-garden-boss-cag