رئیس جمهور ولادیمیر پوتین می خواهد روسیه کنسول پلی استیشن یا Steam Deck خود را داشته باشد


رئیس جمهور ولادیمیر پوتین می خواهد روسیه کنسول پلی استیشن یا Steam Deck خود را داشته باشد

رئیس جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین، فرمانی را برای دولت خود صادر کرده است، و اگر وضعیت کنونی اروپای شرقی (یا در کل اروپا، برای آن موضوع) را دنبال می کنید، کاملاً آنطور که فکر می کنید نیست.

با توجه به الف گزارش رسانه هاپوتین می خواهد یک اکوسیستم بازی ملی و مستقل را در کشور توسعه دهد، در شرایطی که ناشران جهانی بازی مانند سونی، مایکروسافت و نینتندو به دلیل تحریم های غرب فعالیت خود را متوقف می کنند. به طور خلاصه، اگر در مسکو زندگی می کنید، دریافت یک کپی از آن بسیار دشوار است (حتی اگر ممکن باشد). Final Fantasy VII: Rebirth. حتی اگر این کار را انجام دهید، ممکن است حتی امکان انجام بازی هایی مانند این وجود نداشته باشد Helldiverse 2که نیاز به اتصال اینترنت به سرورهای سونی دارد.

به عنوان بخشی از این پروژه، او می خواهد یک کنسول بازی روسی راه اندازی کند.

آره

برنامه های آن همچنین شامل بهبود توسعه نرم افزار و زیرساخت ابری برای حمایت از صنعت بازی روسیه است.

روزنامه روسی کامرسانت گزارش داد پیشنهاد می کند که یک مجتمع فناوری محلی V.K. به احتمال زیاد پروژه را هدایت می کند. با این حال، این امر مستلزم تلاش‌های هرکولی از سوی دولت روسیه است. از یک طرف، روسیه تخصص و زیرساخت لازم برای تولید کنسول «پلی استیشن» یا «ایکس باکس» را در خاک خود ندارد. چالش حتی بزرگ‌تر است: این کنسول‌های با فناوری پیشرفته به فناوری‌های تراشه‌های پیشرفته‌ای از Intel، AMD، NVIDIA، Qualcomm … نیاز دارند. و این منبعی است که با تحریم های اعمال شده توسط ایالات متحده کمیاب شده است. همچنین فاقد صحنه بازی پر جنب و جوش است، زیرا بسیاری از توسعه دهندگان روسی کشور را ، کرده اند تا از اعزام شدن به نیروهای مسلح اجتناب کنند.

  نحوه خرید Nothing Phone (2a) محدود در سنگاپور

همچنین مشخص نیست که آیا بازار روسیه به اندازه کافی بزرگ است که از اکوسیستم بازی خود پشتیبانی کند یا خیر. فقط زمان نشان می دهد که پوتین به خواسته خود می رسد یا خیر.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-president-vladimir-putin-russia-playstation-console-steam-deck