زمانی که تیم کوک از مرکز توسعه دهندگان در سنگاپور بازدید کرد تا در مورد بازی ها صحبت کند، آنجا بودم.


تیم کوک، مدیر عامل اپل در مرکز توسعه دهندگان تازه افتتاح شده در سنگاپور با توسعه دهندگان دیدار می کند.  از چپ به راست: جیکوب لیکگارد، جیانگ تانگ یو، چین یونگ کیان، پنگ یی‌وی.  (منبع تصویر: اپل)

تیم کوک، مدیر عامل اپل در یک تور گردباد در جنوب شرق آسیا است. تیم کوک پس از بازدید از ویتنام و اندونزی، اکنون در سنگاپور توقف کرده است.

به عنوان بخشی از توقف خود در اینجا، او از مرکز توسعه اخیرا افتتاح شده در شمال بازدید کرد تا با توسعه دهندگان بازی و ما در مورد برنامه های اپل در زمینه بازی صحبت کند.

بازی‌سازانی که او با آنها صحبت می‌کرد، از جوان و مشتاق تا استودیوهای حرفه‌ای برنده جوایز را شامل می‌شد.

این شامل دانش آموز توسعه دهنده جیانگ تانگ یو، که برنده 2023 و 2024 WWDC Swift Student Challenger است، تانگ یو، دانشجوی موسسه رافلز، بازی ریتم برنده خود را به کوک ارائه کرد که به نظر می رسید تحت تاثیر قرار گرفته است که بازی کاملاً توسط تانگ یو ساخته شده است. برنامه نویسی، بلکه گرافیک و حتی خود را تشکیل داده است. موسیقی (با GarageBand).

تغییری در بازی ریتم تانگ یو، داستان Tambourine Story.  (منبع تصویر: اپل)

دیگر توسعه دهندگان کوک با آنها صحبت کرد چین یونگ کیاناستاد بازی سازی پاره وقت، که آخرین بازی او، A Slight Chance of Sawblades، به زودی در Apple Arcade در دسترس خواهد بود. P’ng Yiwei از استودیوی مالزیایی Kurechii، چه کسانی پشت بازی Kings League II هستند; و در نهایت Jacob Lykkegard از Lykke Studio مستقر در تایلنداز جمله بازی Stitch، یکی از اولین بازی های موجود برای هدست ویژن پرو بود.

کوک همچنین لحظاتی را صرف صحبت و پاسخ به چند سوال در مورد برنامه های بازی اپل کرد. وی در خصوص برنامه های اپل برای معرفی عناوین بازی Triple-A به پلتفرم مک گفت:

  جعبه گشایی کنسول بازی Sony PlayStation Portal قبل از عرضه رسمی (ساعت)

ما روی آن کار می کنیم. همانطور که با دنبال ، ما می دانید، ما در چند سال گذشته موفقیت هایی داشته ایم، به خصوص در نقطه عطف با سیلیکون اپل. بنابراین ما به تازگی رشد کرده ایم و (به رشد و سرمایه گذاری ادامه خواهیم داد) زیرا می دانیم که برای بخشی از جامعه کاربری ما مهم است و می خواهیم از هر طریق ممکن آنها را راضی کنیم. این یک منطقه تمرکز کلیدی است.

کوک همچنین از آنچه در مرکز توسعه‌دهندگان جدید دید و بحث‌هایش با توسعه‌دهندگان بازی تشویق شد. وقتی از او پرسیده شد که پس از صحبت با توسعه دهندگان چه فکر می کند و برنامه های شرکت برای کمک به توسعه دهندگان در منطقه چیست، او پاسخ داد:

ما همیشه این سوال را از خود می پرسیم. بنابراین از پرسیدن سوالات و تفکر در مورد آنها است که ما این مرکز را افتتاح کردیم. ما یکی را در این منطقه می خواستیم که برای همه در جنوب شرقی آسیا قابل دسترسی باشد. و من نمی‌توانستم از آنچه امروز اینجا دیدم، میزان اشتیاق جامعه توسعه‌دهندگان و تمرکز بر دسترسی نیز خوشحال باشم. من فکر می کنم که (دسترسی) واقعا مهم است زیرا ما می خواهیم محصولات ما برای همه طراحی شود.

مدت کوتاهی پس از آن جلسه، او در Apple Marina Bay Sands، آخرین فروشگاه اپل که در جزیره ما افتتاح شد، ظاهر شد تا در جلسه ویژه Today at Apple با حضور هنرمندان و تهیه کنندگان سنگاپوری Benjamin Kheng و evanturetime شرکت کند.

@hwztech چه روزی برای همه کسانی که در این فروشگاه اپل در سنگاپور کار می کنند! مدیر عامل اپل تیم کوک شخصاً برای یک رویداد ویژه که هنرمندان محلی را برای اجرای زنده با Apple Logic Pro برجسته می کند. #بنجامین خنگ #سیب #Timcook #fyp #tiktoksg #سنگاپور #فروشگاه اپل #دریایی ماسه ها ♬ صدای اصلی – HardwareZone


منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/blog-tim-cook-developer-center-singapore-visit-gaming-developers