سامسونگ نسخه ویژه Twin Panda Galaxy Buds2 Pro را عرضه کرد


سامسونگ نسخه ویژه Twin Panda Galaxy Buds2 Pro را عرضه کرد

سامسونگ برای جشن تولد پانداهای دوقلو در پارک موضوعی سئول خود، Everland، Galaxy Buds2 Pro Special Edition Twin Bao را عرضه می کند.

سامسونگ دو قاب الهام‌گرفته از پاندا را برای هدفون‌های بی‌سیم واقعی Galaxy Buds2 Pro خود ارائه می‌کند که واقعاً زیبا هستند.

شرکت الکترونیک کره ای نسخه ویژه “بسته دوقلو بائو” گلکسی بادز 2 پرو را برای جشن تولد پانداهای غول پیکر دوقلو راه اندازی کرد. سال گذشته در Everland اتفاق افتاد. – آ پارک موضوعی متعلق به سامسونگ در سئول، کره جنوبی.

پانداهای دوقلو  آنها ناز نیستند؟  منبع تصویر: Straits Times.

نسخه Twin Bao هدفون ها از بچه پانداهای دوقلو Hui Bao و Rui Bao با رنگ های مختلف هدفون الهام گرفته از هر دوقلو الهام گرفته شده است. هدفون های گرافیتی رنگ با قاب Ruibao عرضه می شوند، در حالی که Galaxy Buds2 Pro سفید دارای قاب Huibao هستند. اگر به دهان پاندا نگاه کنیم، این دو مورد کمی متفاوت هستند.

نسخه Huibao Twin Bao Galaxy Buds2 Pro.

Galaxy Buds2 Pro Twin Bao Special Edition به طور رسمی در فروشگاه آنلاین سامسونگ در کره جنوبی در تاریخ 21 فوریه 2024 و همچنین در فروشگاه های فیزیکی سامسونگ در اطراف سئول (Samsung Gangnam، Bucheon Jung-،، Starfield Hanam، The Hyundai Seoul، Gwanggyo) به فروش می رسد. گالریا، پانگیو هیوندای و AK بوندانگ).

در حالی که کیس و هد برای هر ست 195000 KRW (196 دلار سنگاپور) قیمت دارند، کره ای ها می توانند به جای آن کیس ها را به تنهایی با قیمت 42900 KRW (~43 دلار سنگاپور) خریداری کنند. طبق گفته سامسونگ، این قاب با Galaxy Buds FE، Galaxy Buds 2، Galaxy Buds Live و Galaxy Buds Pro نیز سازگار است. سهام محدود است.

منبع: اتاق خبر سامسونگ

  ویژگی های جذاب مادربردهای سری MSI Z790 MAX را به شما معرفی می کنیم. همه چیزهایی که بازیکنان نیاز دارند

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-samsung-twin-panda-bao-special-edition-galaxy-buds2-pro-south-korea