سختی کار تعمیر موبایل در زمینه سخت افزار و نرم افزار چیست؟


در این مقاله می خواهیم در مورد سختی های کار تعمیر موبایل و چالش هایی که در این شغل وجود دارد صحبت کنیم. اگر قصد دارید وارد کار تعمیر موبایل شوید حتما این مقاله را بخوانید زیرا می خواهیم سختی ها و چالش های این شغل را توضیح دهیم که از طریق آن می توانید با سرمایه اندک درآمد خوبی کسب کنید.

وقتی برای یکی آموزشگاه تعمیر و نگهداری تلفن همراه شیراز اگر به تهران یا هر شهر دیگری بروید از مزایای این کار به شما می گویند. پس گوش های شما برای این شغل کم سرمایه پر از مزایا و درآمد مناسب است اما در این مقاله می خواهیم این نکته را روشن کنیم که شغل تعمیر موبایل مانند تمام مشاغل دنیا چالش ها و سختی هایی را در کنار مزیت های خود دارد. این اجازه دهید مشکلات را صادقانه بیان کنیم تا شما بتوانید این یکی را انتخاب کنید.شغل به عنوان شغل آینده شما با چشمانی باز و دید روشن.

تعمیر موبایل به دو حرفه تعمیر سخت افزار و نرم افزار تقسیم می شود که در مورد هر کدام به صورت جداگانه صحبت می کنیم و در پایان بررسی می کنیم که کدام یک از این دو حرفه را بهتر یاد بگیرید و سپس نتیجه گیری در مورد کار تعمیر موبایل . بیان ایده کلی.

مشکلات در تعمیر دستگاه های تلفن همراه

ابتدا اجازه دهید بررسی کنیم که مشکلات پیش روی تعمیر تلفن همراه در بخش سخت افزار چیست؟ تعمیر سخت افزار کمی راحت تر از نرم افزار است و درآمد بیشتری دارد اما به شرطی که تعمیر را انجام دهید و فقط قطعات موبایل را تعویض نکنید!!

اما منظور شما از “تغییر عملکرد قطعات متحرک” چیست؟ جایگزینی کار به این معنی است که شما فقط می توانید قطعاتی مانند صفحه نمایش، میکروفون، جک شارژ، کانکتورها، شیشه و غیره را تعویض کنید.

البته بسیاری از تعمیرکاران در این سطح درآمد بالایی نیز دارند اما اگر بتوانید تعمیرات موبایل را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام دهید قطعا درآمد بیشتری خواهید داشت اما برای انجام تعمیرات تخصصی پنل تلفن همراه باید نقشه خوانی بلد باشید. ، الکترونیک و تکنیک های عیب یابی. شما نیاز به تحقیق دارید

برای یادگیری باید در یک دوره آموزشی صحیح تعمیرات موبایل شرکت کنید و به طور مستمر در زمینه تعمیرات موبایل مطالعه کنید، زیرا علم الکترونیک و موبایل روز به روز در حال گسترش است، نیاز به مطالعه مستمر در زمینه الکترونیک و عیب یابی در موبایل دارید. تعمیر و تعمیر گوشی به طور کلی بیانگر آموزش و مطالعه صحیح است تعمیر دستگاه موبایل همچنان یک چالش در تعمیر دستگاه تلفن همراه است.

  سری MSI PROJECT ZERO رسما راه اندازی شد. راه حلی جذاب و موثر برای مونتاژ تمیزترین کیس های کامپیوتر

برای یادگیری سعی کنید در هر شهری که هستید با سوال از دیگران یک مدرسه معتبر پیدا کنید. به عنوان مثال، به گفته بسیاری از کارشناسان، بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در شیراز این مکتب ویدار است که اصلاح طلبان زیادی را به بازار فرستاد.

اما این دو وضعیت تنها چالش های پیش روی تعمیرات تخصصی موبایل نیست، مشکل دیگر کمبود قطعات است. پس از عیب یابی و یافتن قطعه معیوب برای تعمیر قطعه مورد نیاز، باید قطعه را تعویض کنید، یافتن قطعه سالم یکی از مهم ترین مشکلات در تعمیر موبایل است.

شاید به جرات بتوان گفت یکی از مهم ترین مشکلات در کار تعمیر دستگاه های موبایل، یافتن قطعات یدکی برای تعویض قطعات خراب مانند مدارهای مجتمع، خازن، مقاومت، سلف و … است. حتی گاهی اوقات در برخی از گوشی ها و برندها، قطعات یدکی اصلی مشکل هستند. قطعاتی مانند صفحه نمایش لمسی LCD، باتری و غیره را پیدا کنید.

مشکل دیگر تعمیر تلفن همراه این است که کوچکترین اشتباه می تواند میلیون ها دلار برای شما هزینه داشته باشد. به عنوان مثال هنگام باز و بسته شدن آیفون و سامسونگ های جدید که صفحه نمایش آنها OLED است، به دلیل حساسیت صفحه نمایش، کوچکترین سهل انگاری منجر به شکسته شدن صفحه نمایش می شود و جبران خسارت بسیار گران است. پس یادتان باشد اگر این کار را انتخاب کردید وقتی به هر دلیلی تمرکز کافی ندارید سراغ تعمیر هیچ گوشی نروید زیرا باید با دقت و حوصله زیاد کار را انجام دهید.

البته ابزار مناسب می تواند کمک زیادی به شما کند، اما ابزار مناسب برای تعمیر تلفن همراه ممکن است کمی گران باشد. به عنوان مثال بخاری هوای چرخشی کمک بزرگی در تعمیر تلفن همراه با کارکرد آسان است. اگرچه ابزارهای مناسب برای تعمیر تلفن همراه در مقایسه با سایر ابزارها قیمت نسبتا بالایی دارند، اما هنوز سرمایه مورد نیاز برای کسب و کار شما نسبت به بسیاری از مشاغل دیگر کمتر است. یعنی حتی اگر گران ترین تجهیزات را بخرید باز هم کار تعمیر موبایل نسبت به بسیاری از مشاغل دیگر به سرمایه کمتری نیاز دارد و البته بازگشت سرمایه در این شغل نیز سریعتر است.

  نمایشگاه عکس OPPO در Orchard Road به شما نشان می دهد که تلفن های Find N3 چه کاری می توانند انجام دهند

چالش های تعمیر نرم افزار تلفن همراه

mobile_repair_j_2.jpg

در مورد چالش ها و سختی های تعمیر سخت افزار تلفن همراه صحبت کردیم و اکنون به بررسی چالش ها و سختی های تعمیر نرم افزار موبایل می پردازیم. یکی دیگر از حرفه های تعمیرات موبایل، حرفه تعمیرات نرم افزار تلفن همراه است، هر زمان که کارآموزی بخواهد شغل تعمیر موبایل را انتخاب کند، بین تعمیر سخت افزار و نرم افزار سردرگم می شود.

تعمیرات نرم افزار درآمد و بازار کمتری نسبت به تعمیرات موبایل دارد، اما چالش هایی مانند آسیب در تعمیرات نرم افزار موبایل کمتر است. البته این احتمال هم وجود دارد که به دلیل فلش یک فایل اشتباه باعث خاموش شدن گوشی شوید اما باز هم آسیب کمتر از تعمیر موبایل است.

از طرفی حذف پسورد، قفل frp، خاموش شدن فلش گوشی های شیائومی، بازیابی اطلاعات پاک شده و … درآمد خوبی دارند و احتمال خاموش شدن گوشی ها و آسیب های عمده به گوشی احتمالا در نرم افزار کمتر است. همچنین این سری عیب یابی گوشی مرده نیازمند دانش رفع نرم افزارهای تلفن همراه است. به عنوان مثال، عیب یابی گوشی شیائومی تی ممکن است مشکل سخت افزاری نباشد و مشکل در عملکرد گوشی باشد که به کمک تکنیک ها و روش های عیب یابی نرم افزاری مانند فلش گوشی در حالت EDL می توان به آن پی برد. حال اگر تعمیرکار تلفن همراه نداند که چگونه نرم افزار را تعمیر کند و شیائومی یا هر گوشی برند دیگری شما به دلیل پرش بوت خاموش شود، عیب یابی آن گوشی مشکل خواهد بود.

امروزه خرابی آی سی حافظه گوشی یکی از رایج ترین چالش ها در تعمیر تلفن همراه است که نیاز به دانش سخت افزاری و نرم افزاری در عین حال برای عیب یابی و تعمیر گوشی دارد، با گوشی خود با مشکل مواجه خواهید شد. حتی یک سری عیب یابی پردازنده و رم گوشی نیز با استفاده از تکنیک های نرم افزاری انجام می شود که بدون اطلاع از رفع نرم افزارهای گوشی موبایل، در عیب یابی مشکلات مختلف مربوط به پردازنده و رم با مشکل مواجه خواهید شد.

به طور کلی سختی های کار تعمیر موبایل در نرم افزار کمتر است، اما درآمد و بازار کار تعمیر نرم افزار کمتر از تعمیر موبایل است، اما از طرفی برای عیب یابی و تعمیر گوشی موبایل نیز باید تسلط بر دانش تعمیر نرم افزار تلفن همراه

  باشد که چهارمین با شما باشد: ادای احترام به همه چیز جنگ ستارگان

مزایا و معایب کار تعمیر موبایل

mobile_repair_j_3.jpg

به طور کلی کار تعمیر موبایل شغلی است که با سرمایه گذاری اندک درآمد خوبی به دست می آورید اما باید دانش کافی در زمینه تعمیر تلفن همراه داشته باشید. همچنین با توجه به مدرن شدن علم الکترونیک و موبایل، باید از دانش روز تعمیرات موبایل آگاه باشید و همواره دانش خود را در زمینه مدارهای مجتمع جدید، روش های تعمیر موبایل، روش های عیب یابی و … مطالعه و به روز کنید.

نمی توان گفت تعمیر سخت افزار موبایل یا تعمیر نرم افزار موبایل بهتر است و برای موفقیت در تعمیر موبایل بهتر است هر دو را یاد بگیرید زیرا اگر نرم افزار را نمی دانید باید تمام دانش خود را بر روی تعمیرات در شرایط سخت افزاری، در عیب یابی بسیاری از مشکلات تعمیرات تلفن همراه با مشکل مواجه خواهید شد. پس توصیه ما این است که هر دو حرفه را با هم یاد بگیرید. می توان گفت یادگیری تعمیرات نرم افزاری و تعمیرات سخت افزاری یکی از سختی های تعمیرات موبایل است.

یکی دیگر از مشکلات شغل تعمیر موبایل این است که اگرچه با یک سرمایه گذاری اندک درآمد خوبی کسب خواهید کرد و سرمایه شما به راحتی در مدت زمان کوتاهی برگشت داده می شود، اما درآمد در تعمیر موبایل محدود است و باید همیشه کسب و کار خود را برای افزایش درآمد گسترش دهید. به عنوان مثال بسیاری از تعمیرکاران با خرید و فروش گوشی و لوازم جانبی، آموزش و فروش تجهیزات تعمیر درآمد خود را تکمیل می کنند اسپری در حال اجرا و… نیز وارد می شوند.

به طور کلی تعمیر موبایل مزایا و چالش های خاص خود را دارد، اگر بتوانید با سختی های شغل تعمیر موبایل روبرو شوید می توانید با سرمایه کم درآمد خوبی داشته باشید و با افزایش سرمایه در سایر زمینه ها درآمد خود را افزایش دهید.

راسلب مسئولیت: مطالب منتشر شده در دسته گزارش های تبلیغاتی توسط شرکت های خارجی تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا انتشار خبری دارد. این مطلب فقط در حال بازنشر است و شهر الشهزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/pr/49713-difficulties-of-the-mobile-repair-job