سشوار جدید Supersonic Nural Dyson به محافظت از پوست سر شما در برابر آسیب کمک می کند، که اواخر ماه می عرضه شد.


سشوار جدید Supersonic Nural Dyson به محافظت از پوست سر شما در برابر آسیب کمک می کند، که اواخر ماه می عرضه شد.

تصویر: دایسون

Dyson مقوله مراقبت از مو را بسیار جدی می گیرد، به طوری که در سال 2022 تعهد خود را برای سرمایه گذاری 500 میلیون پوندی برای تقویت نوآوری محصولات اعلام کرد. و ما شروع به دیدن ثمرات کار او کرده ایم، زیرا او چند محصول جدید مو مانند صاف کننده Airstrait را که اخیراً معرفی شده است، معرفی کرده است. این شرکت فناوری به وضوح روی موفقیت های خود تکیه نمی کند، زیرا از نسل بعدی سشوار نیز خبر داده است.

ملقب به نورال مافوق صوت، Dyson آن را به عنوان “هوشمندترین” سشوار خود تا کنون معرفی می کند. Supersonic Nural مجهز به توانایی مدیریت گرما به لطف آن است روش محافظت از پوست سر، که از شبکه ای از حسگرها برای منحرف ، جریان گرما استفاده می کند. این ویژگی بسیار راحت است، زیرا از پوست سر شما در برابر گرمای بیش از حد محافظت می کند، زمانی که خشک کن برای راحتی بیش از حد نزدیک می شود.

دایسون ویژگی هایی مانند یادگیری دلبستگی و تشخیص مکث این می تواند به کاهش آسیب حرارتی به مو و پوست سر شما کمک کند و تجربه کلی حالت دادن را بهبود بخشد. حالت یادگیری پیوست می تواند تنظیمات برگزیده شما را به خاطر بسپارد و آخرین تنظیمات شناخته شده را برای تجربه ای روان تر به یاد بیاورد. از سوی دیگر، تشخیص مکث، گرمایش را خاموش کرده و جریان هوا را در صورت کنار گذاشته شدن و بیکار بودن دستگاه کاهش می دهد.

  نسخه جدید DLSS دنیای بازی را با هوش مصنوعی متحول خواهد کرد

Dyson Supersonic Nural دارای پنج لوازم جانبی است و در دسترس خواهد بود پتینه سرامیکی و وینس بلو رنگ ها سشوار در پایان ماه مه در دسترس خواهد بود، و شما می توانید اولین نفری باشید که از ورود آن به سنگاپور با ثبت نام در https://www.dyson.com.sg/new-launches/hair-care/supersonic-nural-sign-up.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-dysons-supersonic-nural-hair-dryer-protect-scalp-damage