سنگاپور 100 میلیون دلار سنگاپور برای آوردن 10G NBN به تمام خانه های محلی سرمایه گذاری می کند


سنگاپور 100 میلیون دلار سنگاپور برای آوردن 10G NBN به تمام خانه های محلی سرمایه گذاری می کند

منبع تصویر: Pixabay.

به دنبال اعلام بودجه 2024 سنگاپور از مدرن سازی شبکه پهن باند ملی سنگاپور با سرعت 10 گیگابیت در ثانیه تا سال 2030، سازمان توسعه رسانه Infocomm (IMDA) برنامه هایی برای سرمایه گذاری تا سقف 100 میلیون دلار سنگاپور فاش کرد برای نوسازی شبکه ملی پهنای باند (NBN).

NBN ارتقا یافته ستون فقرات برنامه‌ها و نوآوری‌های آینده مانند هوش مصنوعی، محتوای جریان با وضوح بالا، راه‌حل‌های خانه هوشمند، برنامه‌های کاربردی واقعیت مجازی و ساخت‌های مبتنی بر زیرساخت تعریف‌شده تحت نسل اول NBN در سال ۲۰۰۸ را تشکیل خواهد داد.

به گفته IMDA، NBN به هر خانوار سنگاپوری خدمات می دهد، به طوری که بیش از 85 درصد خانوارهای مسکونی از خدمات حداقل 1 گیگابیت بر ثانیه برخوردار هستند. THE ارتقا NBN از اواسط سال 2024 تا 2026 انجام خواهد شد و بیشتر ارائه دهد اتصال انتها به انتها متقارن با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه.

پشتیبانی تلفنی و انتظارات آینده

در حال حاضر، NBN در هر خانوار در سنگاپور در دسترس است، به طوری که بیش از 85 درصد از خانوارهای مسکونی از بسته های اینترنت حداقل 1 گیگابیت در ثانیه برخوردار هستند. انتظار می رود بیش از نیم میلیون خانوار تا سال 2028 ثبت نام کنند و از سرعت بالاتر تا 10 گیگابیت بر ثانیه بهره مند شوند.

  تحقیقات انجام شده توسط CrowdStrike نقصی را در نرم افزار تست نشان داد که باعث می شود به روز رسانی معیوب بدون شناسایی ارسال شود.

اما زیرساخت تنها بخشی از معادله است. برای کمک به ارائه دسترسی 10G به خانوارها به عنوان بخشی از بسته های اینترنتی آنها، پشتیبانی شرکت های مخابراتی مورد نیاز است.

به گفته نگ تیان چونگ، مدیر عامل شرکت Singtel سنگاپور:

ما از تلاش‌های IMDA برای دسترسی بیشتر به این فناوری برای خانواده‌ها برای حفظ رقابت‌پذیری سنگاپور و باز ، فرصت‌های جدید برای مردممان حمایت می‌کنیم و پیشنهاد آن را بررسی خواهیم کرد. ما از نزدیک با IMDA و سایر سهامداران کلیدی، از جمله تولید کنندگان تجهیزات و توسعه دهندگان برنامه، کار خواهیم کرد تا خانواده های بیشتری را تشویق کنیم که خدمات پهنای باند 10 گیگابیت بر ثانیه را اتخاذ کنند.

سخنگویان M1 و StarHub از حمایت دولت برای ارتقاء شبکه پهنای باند ملی برای بهبود اتصال شبکه برای مشتریان استقبال کردند. سخنگوی StarHub اضافه کرد که شرکت مخابرات مشتاق ارائه آن است تجارب سرگرمی نسل بعدیمانند جریان با کیفیت فوق العاده بالا و محتوای ویدیویی 8K با حداقل بافر. StarHub همچنین اضافه کرد که شبکه ارتقا یافته به کارگران و زبان آموزان از راه دور اجازه می دهد تا کنفرانس ویدیویی روان تر، اشتراک گذاری فایل سریع تر و دسترسی یکپارچه به ابزارهای بهره وری مبتنی بر ابر را تجربه کنند. افزایش بهره وری در خانه.

اپراتورهای مخابراتی My Republic، StarHub و Singtel در حال حاضر بسته های اینترنت 10 گیگابیت در ثانیه و اخیراً با روترهای Wi-Fi 7 ارائه می دهند. اما این پیشنهادات موجود تحت صلاحیت دولت قرار نمی گیرند. در عوض، آنها تحت بهبود زیرساخت های خود شرکت مخابرات هستند. اما درست مانند شرکت‌های مخابراتی MVNO که قیمت‌گذاری طرح‌های داده تلفن همراه را تغییر داده‌اند، می‌توان انتظار داشت که در زمان آینده شاهد تغییراتی در قیمت‌گذاری برنامه‌های 10 گیگابیت بر ثانیه باشیم.

  ارائه انواع متون خوشمزه ارومیه

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-singapore-invest-100m-bring-10g-nbn-all-homes