سونی زیر نام تجاری جدید Ult Power را راه‌اندازی کرد که برای هدهای صوتی متمرکز بر باس طراحی شده است


سونی زیر نام تجاری جدید Ult Power را راه‌اندازی کرد که برای هدهای صوتی متمرکز بر باس طراحی شده است

برج اولت 10 سونی.

سونی راه اندازی را اعلام کرد قدرت نامحدود؛ قدرت بیکران؛ قدرت مطلقیک زیر نام تجاری جدید صوتی که برای علاقه مندان به صدا طراحی شده است که می خورند، نفس می کشند و برای موسیقی مهمانی باس سنگین زندگی می کنند.

نام تجاری جدید با طیف وسیعی از محصولات صوتی راه اندازی شد، از جمله a Ult Tower 10 باردار ایستاده، Ult Field 7 و فیلد اولت 1 اسپیکر بی سیم قابل حمل و لباس نهایی هدفون بی سیم

یک مزیت ثابت در همه محصولات صوتی Ult Power این است که دکمه Ult. این ویژگی منحصربه‌فرد، که سونی می‌گوید «کیفیت صدای امضا» را ارائه می‌کند، به شما امکان می‌دهد بین یک یا دو حالت مختلف صدا جابه‌جا شوید تا تجربه صوتی خود را بر اساس ترجیحات خود ارتقا دهید.

در اینجا نگاهی دقیق تر به هر مدل Ult Power داریم تا ببینید واقعاً چه چیزی ارائه می دهد.

Ult Tower 10

Sony Ult 10 Tower (مرکز).

سونی Ult Tower 10 یک 29 کیلوگرم، 1.1 میلیون بلندگوی برجی روی زمین با پوشش 360 درجه که تقریباً در هر جنبه ای تعبیه شده است: صدای مهمانی 360 درجه، نور مهمانی 360 درجه و کارائوکه (با یک میکروفون بی سیم همراه).

دکمه Ult آن بین دو امضای صدای متمرکز بر باس جابجا می شود، که برای تشویق شنوندگان به رقصیدن سخت تر طراحی شده است. صدای مهمانی 360 درجه و نور مهمانی 360 درجه با نمایش نور هماهنگ با پخش موسیقی به این تجربه اضافه می کنند.

  آنچه در مورد ویژگی های اصلی هوش مصنوعی سری گلکسی اس 24 سامسونگ می دانیم

برای استفاده کامل از طراحی 360 درجه آن، بهینه سازی میدان صوتی نیز دارد که نویز را تشخیص می دهد و به طور خودکار تنظیمات صدا را برای جبران و ارائه موسیقی واضح تنظیم می کند.

THE کارائوکه داخلی این ویژگی همچنین دارای کنترل‌های اکو و کلید در پنل بالایی برای خواننده‌هایی است که می‌خواهند پانچ اضافی داشته باشند. همچنین دارای یک پورت برای میکروفون های سیمی است و می تواند به عنوان یک تقویت کننده برای گیتارهای متصل عمل کند.

برج اولت 10 سونی.

Ult Tower 10 همچنین می تواند با تلویزیون جفت شود و به عنوان بلندگو عمل کند و تقویت کننده صدای تلویزیون آن این را بیشتر تقویت می کند.

در نهایت، Ult Tower 10 همچنین از Party Connect پشتیبانی می‌کند، یک اتصال زنجیره‌ای با حداکثر 100 بلندگوی سازگار برای پوشش طولانی‌تر.

تنظیم بلندگو شامل دو توییتر، یک واحد میان رده و دو توییتر عقب و همچنین یک ووفر 320 میلی متری برای بیس نهایی است. برای صدای بی سیم از اتصال بلوتوث 5.2 (SBC، AAC، LDAC) استفاده می کند. ورودی/خروجی شامل یک ورودی مینی جک استریو، یک پورت USB-A، یک ورودی دیجیتال نوری و یک ورودی گیتار یا میکروفون 6.3 میلی متری است.

برج اولت 10 در آگوست 2024 با قیمت رسمی وارد سنگاپور خواهد شد 1399 دلار سنگاپور. جزئیات خرید متعاقبا اعلام خواهد شد.

Field Ult 7 و Field Ult 1

سونی UltField 7.

Sony Ulti Field 7 و Ult Field 1 اسپیکرهای بی سیم قابل حملی هستند که به ترتیب 6.3 کیلوگرم و 650 گرم وزن دارند. اختلاف وزن تقریباً 10 برابری نیازهای مختلف را برآورده می کند، به طوری که Ult Field 7 یک انتخاب مناسب برای ماشین قابل حمل است و Ult Field 1 یک جایگزین فوق العاده قابل حمل برای کیف است.

  جذاب ترین طرح های کارت گرافیک دنیا با اژدهای MSI

سونی UltField 7.

به طور طبیعی، Ult Field 7 بزرگتر می تواند ویژگی های بیشتری را نسبت به دوست کوچکتر خود در خود جای دهد. Ult Field 7 دارای بهینه سازی میدان صوتی، 30 ساعت عمر باتری (طبق آزمایش سونی) و ورودی کارائوکه + گیتار، علاوه بر نور محیط است. همچنین در صورت نیاز به اتصال چند بلندگو، Party Connect نیز دارد.

سونی UltField 1.

Ult Field 1 کوچکتر این مزایا را ندارد، اما سایر ویژگی های اساسی را که در پسرعموی بزرگترش نیز دیده می شود، به اشتراک می گذارد. به عنوان مثال، هر دو دارای استاندارد IP67 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستند، دکمه Ult (فیلد 1 دارای یک حالت بیس اضافی، میدان 7 دارای دو حالت).

Ult Field 1 با توجه به اندازه قابل حمل خود، تماس بدون هندز را با فناوری داخلی لغو اکو ارائه می دهد.

Ult Field 7 (699 دلار سنگاپور) و فیلد اولت 1 (299 دلار سنگاپور) در آگوست 2024 وارد سنگاپور خواهد شد. جزئیات بیشتر در دسترس بودن تایید می شود.

لباس نهایی

سونی Ult Wear.

اگر می‌خواهید موسیقی با صدای باس بدون ایجاد مزاحمت برای اطرافیانتان ایجاد کنید، این سری جدید همچنین Ult Wear (WH-ULT900N) را ارائه می‌کند، هدفون بالای سر که دارای دو پروفایل باس روی دکمه Ult است.

این گوشی از همان پردازنده یکپارچه Sony V1 که در هدفون های پرچمدار سری 1000X یافت می شود، استفاده می کند، اما درایور آن به طور خاص برای نیازهای Ult Power طراحی شده است (بنابراین با میل بیشتر به رقص یا موسیقی).

Ult Wear همچنین یک سنسور نویز دوگانه را برای مزایای حذف نویز ارائه می دهد و دارای یک فرمت تاشو برای حمل بهتر است. سونی گفته است که با فعال ، حذف نویز تا 30 ساعت و اگر از NC استفاده نکنید تا 50 ساعت دوام می آورد.

  تماشا کنید که کیت بلانشت، کوین هارت، جیمی لی کرتیس و کلپترپ در تریلر جدید Borderlands همه چیز را منفجر می کنند.

سونی Ult Wear.

لباس نهایی خرده فروشی در 299 دلار سنگاپور از 12 آوریل 2024 و در دسترس است فروشگاه آنلاین رسمی سونی.

از 12 تا 15 می 2024، سونی 40 دلار سنگاپور تخفیف ارائه می دهد (که آن را به 259 دلار سنگاپور کاهش می دهد) و در صورت خرید بلندگوی بی سیم SRS-XB100 رایگان (به ارزش 90 دلار سنگاپور) در فروشگاه های سونی، فروشگاه آنلاین سونی و سونی به شما هدیه می دهد. فروشندگان مجاز

دانش‌آموزان می‌توانند در صورت خرید آن از طریق پورتال دانشجویی سونی یا خرید آن از طریق اشتراک دانشجوی چلنجر، 10 درصد تخفیف اضافی دریافت کنند.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-sony-ult-power-sub-brand-bass-focused-standing-wireless-portable-speakers-headphones-singapore-price