شایعه شده است که اپل در اواخر ماه مارس از مک بوک ایر و آی پد جدید رونمایی خواهد کرد


شایعه شده است که اپل در اواخر ماه مارس از مک بوک ایر و آی پد جدید رونمایی خواهد کرد

اگر شایعات صحت داشته باشند، می توانیم آیپد ایر 12.9 اینچی بزرگتر را تهیه کنیم.

مارک گورمن از بلومبرگ پیش بینی می کند که اپل پایان ماه مارس شلوغی خواهد داشت. او در آخرین خبرنامه خود بیان می کند که از شرکت انتظار دارد برای معرفی مدل های جدید iPad Air، iPad Pro و همچنین MacBook Air.

به گفته منابع خود، محصولات این دستگاه های جدید است “در حال حاضر در خارج از کشور در حال تولید هستند.” علاوه بر این، اولین نسخه بتا iOS 17.4 حاوی کدهایی است که به لوازم جانبی جدید مانند صفحه کلید جادویی جدید و مداد اپل اشاره می کند.

اگر شایعات صحت داشته باشند، آیپد پروهای جدید می توانند درست باشند اولین تبلت های اپل با صفحه نمایش OLED. این یک پیشرفت جالب خواهد بود زیرا آیپد پرو 12.9 اینچی فعلی از یک نمایشگر مینی LED استفاده می کند، در حالی که مدل کوچکتر 11 اینچی دارای صفحه نمایش LCD است.

در مورد آیپد ایر، شایعات در مورد اضافه شدن اپل به گوش می رسد نسخه بزرگتر 12.9 اینچی به برنامه نویسی در واقع، اخیراً رندرها به بیرون درز کرده اند.

و در نهایت، اپل باید مک بوک ایر 13 و 15 اینچی را به طور همزمان به روز کنید با تراشه جدید M3 این شرکت. برای یادآوری، تراشه M3 بر اساس یک فرآیند 3 نانومتری ساخته شده است و دارای یک GPU به روز شده با حافظه پنهان پویا و پشتیبانی از سایه‌زنی مش با شتاب سخت‌افزاری و ردیابی پرتو است.

  کو پیش بینی می کند که تا 80000 دستگاه از هدست ویژن پرو در زمان عرضه در دسترس خواهد بود و احتمالاً فروخته خواهد شد.

منبع: بلومبرگ

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-apple-rumoured-unveil-new-macbook-air-ipads-late-march