شش برد جدید Pineberry Pi سازگار با Raspberry Pi 5 منتشر شده است. شامل NVMe دوگانه، هوش مصنوعی و اترنت 2.5G است


پس از ظهور بردهای Raspberry Pi B5 با اسلات گریه ، و قابلیت اتصال کارت گرافیک هم اکنون شش برد جدید با آن سازگار است B5 آن اسلات دوگانه معرفی شد NVMeاز هوش مصنوعی و 2.5 گیگابیت اترنت پشتیبانی می کند.

پای تمشک از زمان انتشار بشقاب ها B5 تا کنون، پیشرفت فوق العاده ای داشته است. حتی رسانه ها دستگاه های تام برنده می شود درایو کلاه زنبوری Pineberry! نسخه بالاتر آن را در بین بهترین واحدها قرار می دهد.

امروز خبری از عرضه شش تبلت جدید با رزبری پای 5 همچنین سازگار و به اشتراک گذاشته شده است. این اطلاعات مربوط به یک پست اخیر در صفحه رسمی شبکه اجتماعی X است بینبری پی منتشر شد، گرفت.

Raspberry Pi-5-1.jpg

بردهای جدید شامل پشتیبانی از دو درایور است NVMeشبکه محلی کابلی 2.5 گرم و حتی دستگاه های هوش مصنوعی از طریق آنمرجان گوگل او هست. بسیاری از این بردها می توانند به یکدیگر متصل شوند، بنابراین اگر پروژه ای دارید که می تواند از ویژگی های اضافی استفاده کند، می توانید از چندین مورد از آنها استفاده کنید.

شاید هیجان انگیزترین اتحاد در میان آنها باشد کلاه درایو! این یک برد دو شیار است که حداکثر دارای دو درایو است NVMe پشتیبانی می کند. این تابلو نیز مشابه است NVMe Duo Base از شوراها بیمورونی او هست. در حال حاضر برای پیش‌سفارش با قیمت 39.99 یورو (یا 43.82 دلار آمریکا) در دسترس است.

همچنین کلاه آجری! رهبر برای پیش خرید 34.99 یورو (یا 38.12 دلار آمریکا) موجود است. این یکی از دو برد است گریه ، پشتیبانی می کند. برنده می شود کلاه درایو! سازمان عفو ​​بین الملل همچنین با قیمت 39.99 یورو (43.82 دلار آمریکا) در دسترس خواهد بود که از واحد پردازش Tensor پشتیبانی می کند. لبه مرجانی انرژی می دهد

  عجیب ترین دلیل خرابی کارت Nvidia RTX 4090 را پیدا کنید!

برد Raspberry Pi 5

برنده می شود کلاه درایو! خالص 1G همچنین پشتیبانی کنید NVMe اترنت گیگابیت را با قیمت 42.99 یورو (46.86 دلار آمریکا) ارائه می دهد. همچنین اگر به اترنت سریعتر نیاز دارید از برد استفاده کنید شبکه را دریافت کنید! 2.5 گرم با قیمت 45.99 یورو (50.12 دلار)، بهترین گزینه احتمالاً گزینه ای است که از 2.5 گیگابایت پشتیبانی می کند.

تنهایی کلاه درایو! نور بالا همچنین نسخه کاهش یافته نسخه اجلاس – همایش آیا این پشتیبانی می شود؟ NVME 2230 و 2242 نسل 3 فقط 16.99 یورو (18.60 دلار آمریکا).

بسته به فروشگاه بینبری پیعرضه این محصولات بین 2 تا 4 هفته زمان خواهد برد.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/computers/49939-six-new-raspberry-pi-5-compatible-pineberry-pi-boards-announced