شیائومی در نمایشگاه MWC 2024 از اکوسیستم هوشمند جدید «Human x Car x Home» رونمایی کرد.


شیائومی در نمایشگاه MWC 2024 از اکوسیستم هوشمند جدید «Human x Car x Home» رونمایی کرد.

Xiaomi MWC 2024. منبع: شیائومی.

در اواخر سال 2023، شیائومی نه تنها اعلام کرد که از MIUI به HyperOS در تلاش برای ایجاد یک اکوسیستم متصل به هم که قادر به کار با همه دستگاه‌های AIoT بسیاری است، در حال انتقال است، بلکه اولین خودروی الکتریکی خود، Xiaomi SU7 را نیز رونمایی کرد.

منبع: شیائومی

در نمایشگاه MWC 2024، شیائومی اکوسیستم هوشمند جدید «انسان x خودرو x خانه» را برای ادغام دستگاه‌های شخصی، دستگاه‌های خانه هوشمند و خودروها برای اتصال یکپارچه معرفی کرد.

در شیائومی، فناوری همیشه بر محوریت انسانیت خواهد بود. نوآوری ما بیش از همه با توجه به نیازهای کاربران طراحی شده است. “انسان x ماشین x خانه” مظهر این است، تعهد ما به ارائه تجربیات جامع و بهتر. با ادغام افراد، اتومبیل‌ها و خانه‌ها، هدف ما ایجاد ارتباط متقابل سرتاسری فراتر از هر چیزی است که امروزه در دسترس است. – دانیل دژارلایس، مدیر ارتباطات شیائومی اینترنشنال.

شیائومی ادعا می‌کند که این اکوسیستم جدید بیش از اتصال به یکدیگر، می‌تواند با ترجیحات و خواسته‌های کاربر سازگار شود و سیستم عامل قادر به پیش‌بینی و واکنش به نیازها باشد.

منبع: شیائومی

در حالی که اطلاعات زیادی در مورد معنای این موضوع وجود ندارد، ما فکر می‌کنیم که احتمالاً روال و عادات کاربر را یاد می‌گیرد و کارهای تکراری را خودکار می‌کند. شاید شخصی دوست داشته باشد پس از خروج از خانه برای کار، دستگاه تصفیه هوا را از راه دور روشن کند، یا دوست دارد پس از رسیدن به خانه، دستگاه تهویه هوا را روشن کند. اگر فرد از اکوسیستم دستگاه های هوشمند شیائومی استفاده کند، می توان این رفتارها را آموخت و خودکار کرد.

  شما ویندوز 10 دارید، Wi-Fi 7 را تنظیم کنید!

البته، این فراتر از خانه‌های هوشمند با اکوسیستم Human x Car x Home است که برای ادغام با اتومبیل‌ها نیز طراحی شده است، درست به موقع برای اولین خودروهای الکتریکی SU7 شیائومی.

شیائومی SU7.  منبع: شیائومی

با معرفی SU7 در سال گذشته، شیائومی گفت انتظار می رود تولید در نیمه اول سال 2024 آغاز شود و در سه ماهه دوم سال 2024 در چین تحویل داخلی شود. در حال حاضر، SU7 تنها محصول چین است، اما اگر به سنگاپور بیاید، ما قطعاً مراقب آن خواهیم بود.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-xiaomi-human-x-car-x-home-smart-ecosystem-aiot-mobile-automobile-hyperos-mwc-2024