صفحه کلید مکانیکی مینی XYZA فقط 3 کلید دارد!


شرکت ژاپنی شیزا از یک صفحه کلید کوچک به نام مینی کیبورد سفارشی 2.0 من فاش کردم که فقط 3 کلید و صفحه چرخشی دارد. این محصول قابلیت سفارشی سازی و برنامه نویسی بسیار بالایی دارد و با کلیدهای مکانیکی خطی قرمز متفاوت است (Cherry MX Red) فواید.

وقتی در مورد صفحه کلید صحبت می کنیم، معمولاً به صفحه ای فکر می کنیم که مجموعه ای کامل از کلیدهای مختلف در آن تعبیه شده است.

صفحه کلید سفارشی صفحه کلید 2.0

اما شرکت ژاپنی شیزا از صفحه کلید کوچکی رونمایی کرد که این ایده را کنار گذاشت. این برند اخیرا مینی کیبورد سفارشی 2.0 که تنها 3 کلید مکانیکی قابل برنامه ریزی را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این، در کنار این کلیدها، یک چرخ صفحه با نورپردازی قرار دارد لامپ ها او دارد.

این صفحه کلید کوچک در حال حاضر با قیمتی در حدود 25 دلار در دسترس است و علاقه مندان می توانند آن را از طریق فروشگاه های آنلاین مانند آمازون خریداری کنند.

از کلید قرمز روی صفحه کلید استفاده کنید صفحه کلید سفارشی 2.0

برای گزارش دادن تامشاردوراین کیبورد کیبورد مکانیکی است Cherry MX Red یا از کلیدهای خطی قرمز گیلاسی استفاده می شود. این کلیدها به لطف درپوش یا درپوش کلید قابل جابجایی و تعویض هستند.کلید) امکان شخصی سازی واضحی وجود خواهد داشت.

صفحه کلید سفارشی صفحه کلید 2.0

چرخ تماس یا برقراری ارتباط همچنین می‌تواند به عنوان یک اسکرول افقی/عمودی عمل کند یا برای نگاه ، به چپ/راست در بازی‌های مختلف استفاده شود.

از دیگر ویژگی های صفحه کلید کوچک است مینی کیبورد سفارشی 2.0 نام تجاری شیزا می تواند 70 گرم و پورت باشد USB C گفته شده است که برای شارژ دستگاه و همچنین انتقال داده استفاده می شود.

  رئیس جمهور ولادیمیر پوتین می خواهد روسیه کنسول پلی استیشن یا Steam Deck خود را داشته باشد

صفحه کلید سفارشی صفحه کلید 2.0

این کیبورد از نظر شخصی سازی و قابلیت برنامه ریزی بسیار شبیه به هم است Joy-Con نینتندو سوییچ کار می کند و می توان از آن برای کارهای مختلف استفاده کرد.

مثلاً با برنامه ریزی می توانید مینی کیبورد سفارشی 2.0 از آن برای عملکردهای ماکرو هنگام ویرایش عکس ها و فیلم ها یا بازی های مختلف استفاده کنید.

در این رابطه بخوانید:

– راهنمای انتخاب بهترین سوئیچ برای کیبوردهای مکانیکی و توضیح تفاوت ها و مزایای سوئیچ های Cherry نسبت به رقبا
-صفحه کلید و ماوس جدید Cherry برای مبارزه با باکتری ها طراحی شده اند

علاوه بر موارد ذکر شده می توان از صفحه چرخشی منحصر به فرد برای کنترل صدای خروجی سیستم نیز استفاده کرد.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/peripheral/50384-xyza-tiny-keyboard-custom-2-0-launched