صوتی نیروانا: نکات برجسته CanJam Singapore 2024


چیزهای جدید و جدید از CanJam Singapore 2024 (قسمت 1)

CanJam احتمالاً بزرگترین نمایش صوتی شخصی در جهان است و نسخه سنگاپور امسال در تاریخ 6-7 آوریل در هتل پان پاسیفیک برگزار شد. این نمایش نه تنها مکان خوبی برای کشف جدیدترین و بهترین ها در زمینه صوتی شخصی است، بلکه فرصتی برای بازدیدکنندگان نمایش است تا با بنیانگذاران و افرادی که پشت برندهای صوتی مورد علاقه خود هستند ملاقات کنند. هدفون، IEM، آمپلی فایر، DAC و موارد دیگر وجود دارد. در اینجا نکات برجسته ای است که در این نمایشگاه دیدیم.

Astell & Kern A&Ultima SP3000T

آیا به دنبال یک پخش کننده صوتی دیجیتال با کیفیت بالا هستید؟  A&ultimate SP3000T جدید Astell & Kern ممکن است این کار را انجام دهد.

Astell & Kern اخیراً جدید خود را عرضه کرده است A&ultima SP3000T پرچمدار پخش کننده صوتی دیجیتال در CanJam NYC 2024 و این اولین حضور این بازیکن در سنگاپور است. طبق گفته این برند، SP3000T اولین آمپر لوله ای را در یک پخش کننده صوتی دیجیتال با وضوح بالا ادغام می کند.

پخش کننده صوتی با جدیدترین DAC AKM، AK4499X، و AK4499EX برای جداسازی واضح سیگنال های دیجیتال و آنالوگ ارائه می شود. پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 6125 با 8 گیگابایت حافظه DDR4 به آن قدرت می دهد و پخش کننده بر روی سیستم عامل اندروید سفارشی Astell & Kern اجرا می شود.

این پخش کننده صوتی استیل ضد زنگ با روکش نقره دارای ورودی متعادل 2.5 میلی متری، ورودی متعادل 4.4 میلی متری و ورودی نامتعادل 3.5 میلی متری است تا نیازهای شما را برآورده کند. SP3000T نیز هست آماده برای ROON و می تواند در یک سیستم صوتی خانگی مستقر شود.

این را با نوع SP3000 اشتباه نگیرید، زیرا “T” در SP3000T به گنجاندن دو مورد اشاره دارد. تیوب های Raytheon JAN6418 MIL-SPEC در مدار تقویت یک سیستم آمپر سه گانه وجود دارد که شامل حالت آمپر لوله (با تنظیم جریان 3 مرحله ای)، حالت Op-Amp و ترکیبی از این دو، حالت آمپر هیبریدی است.

انتظار می رود Astell & Kern A&ultima SP3000T به صورت خرده فروشی عرضه شود 4799 دلار سنگاپور و در دسترس خواهد بود وب سایت AV ONE.

Cayin iHA-8، iDAC-8 و iDAP-8

در سمت چپ iDAP-8 قرار دارد، در حالی که iHA-8 در سمت راست، در بالای iDAC-8 قرار گرفته است.

دنبال کنندگان قدیمی Cayin می دانند که اختصارات مختلف به چه معنا هستند. برای کسانی که تازه وارد این برند شده اند، این سه راه حل دسکتاپ جدیدترین راه حل های Cayin برای شنوندگان فهیم هستند. این شامل یک تقویت کننده هدفون، یک DAC و یک استریمر شبکه دیجیتال است و هر یک از اجزای آن برای تکمیل یکدیگر طراحی شده اند.

  لاجیتک از کیبورد موبایل جدید Keys-To-Go 2 رونمایی کرد که می تواند به طور همزمان با سه دستگاه تلفن همراه جفت شود.

بیایید با شروع کنیم iHA-8، که یک آمپلی فایر هدفون گسسته متعادل کلاس A خالص است. در حالت تمام قدرت “Hyper” خود، قادر است تا 9.5 وات توان را برای هدفون شما ارائه دهد. به عبارت دیگر، تقریباً می‌تواند هر هدفون موجود در بازار، از جمله Hifiman Susvara را که بسیار تشنه‌ی قدرت است، رانندگی کند. برای راحتی بیشتر، سه خروجی برای هدفون شما دارد: 6.35 میلی متر، 4 پین XLR، و 4.4 میلی متر متعادل.

THE iDAC-8 یک DAC متعادل است که از پلتفرم پرچمدار AKM AK1491 + AK4499EX DAC استفاده می کند. دارای ورودی های معمول USB، کواکسیال، اپتیکال و AES/EBU است و از موسیقی تا 32 بیت/768 کیلوهرتز و موسیقی DSD تا DSD512 پشتیبانی می کند. نکته جالب این است که این دو مرحله لوله خلاء و خروجی حالت جامد هستند و به کاربران اجازه می‌دهند بین صدای کمی گرمتر لوله‌ها یا صدای فشرده تر ترانزیستور یکی را انتخاب کنند.

آخرین قطعه است iDAP-8 استریمر شبکه دیجیتال این دستگاه اندرویدی را اجرا می کند و دارای صفحه نمایش لمسی 5 اینچی Full HD در پنل جلویی است که کاربران می توانند از آن برای دسترسی مستقیم به موسیقی خود استفاده کنند. می‌توانید موسیقی را از طریق Wi-Fi و LAN پخش کنید یا آن را مستقیماً از یک دستگاه ذخیره‌سازی خارجی مانند کارت SD یا درایو فلش USB پخش کنید. حتی دارای یک درایو داخلی است که می تواند هارد دیسک های 2.5 اینچی یا SSD تا ظرفیت 4 ترابایت را در خود جای دهد.

Cayin iHA-8 است 1499 دلار سنگاپورiDAC-8 است 1999 دلار سنگاپورو iDAP-8 است 1799 دلار سنگاپور. همه آنها در حال حاضر در دسترس هستند زپلین و شرکت.

Creative Zen Hybrid SXFI و Zen Air SXFI

این هدست Creative Zen Hybrid SXFI است.  طرفداران سونی ممکن است آن را به طرز عجیبی آشنا بدانند.

رایج ترین شکایت در مورد فناوری Super X-Fi Creative این است که با سرویس های پخش مانند Apple Music، Netflix و Spotify کار نمی کند. همانطور که می توانید تصور کنید، این محدودیت تا حد زیادی مفید بودن فناوری Super X-Fi و دستگاه های خلاق طراحی شده برای آن را کاهش می دهد. با عرضه هدفون‌های بی‌سیم Zen Hybrid SXFI و هدفون‌های Zen Air SXFI True Wireless این موضوع در شرف تغییر است، زیرا هر دوی این دستگاه‌ها دارای Super X-Fi خواهند بود که مستقیماً یکپارچه شده‌اند، بنابراین این فناوری می‌تواند برای هر محتوایی که شما استفاده می‌کنید اعمال شود. انتخاب کنید. بازی. این بدان معناست که در نهایت می توانید از Super X-Fi با محتوای سرویس های پخش مورد علاقه خود لذت ببرید.

  Tecno از تلفن مفهومی خود با صفحه نمایش AMOLED 120 هرتزی رول شونده استفاده می کند

Creative Zen Hybrid SXFI و Zen Air SXFI در ماه می یا ژوئن در دسترس خواهند بود و قیمت آن در 149 دلار و 119 دلار به ترتیب.

مرورگر دیتا

آیا زمان زیادی را در فضای باز می گذرانید؟ این DAC / آمپر قابل حمل گفت، مرورگر یکی برای اضافه ، به حمل روزانه خود است.

Navigator با ساختار آلومینیومی از دو استفاده می کند تراشه های DAC ES9219. Navigator همچنین دارای مشخصات فنی زیر است:

  • قابلیت اتصال: ورودی Type-C، خروجی های نامتعادل 3.5 میلی متری، خروجی های متعادل 4.4 میلی متری
  • توان خروجی: 4.4 میلی‌متر – 340 میلی‌وات در 32 اهم 4.4 میلی‌متر / 3.5 میلی‌متر – 110 میلی‌وات در 32 اهم
  • پشتیبانی: Native 16x MQA، 768kHz/32-bit PCM، Native DSD256
  • دو ساعت نوسانگر کریستالی مستقل از FPGA

چیزی که توجه ما را در مورد Navigator در میان راه‌حل‌های DAC/amp به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه جلب کرد، طراحی منحصر به فرد آن بود. این آلیاژ از جنس آلومینیوم سری 6000 ساخته شده است که به گفته این برند نوعی آلیاژ آلومینیومی است که به دلیل استحکام و دوام و مقاومت آن در برابر خوردگی معمولاً در ساخت هواپیماها و دریانوردی یافت می شود.

در Navigator ساعت‌های نوسان‌گر دوبل کریستالی FPGA وجود دارد که به کاهش لرزش و اعوجاج کمک می‌کند. این با تراشه های DAC ES9219 برای خروجی صدای متعادل واقعی جفت شده است.

می توانید Dita Navigator را در اینجا پیدا کنید زپلین و شرکت برای 459 دلار سنگاپور.

گوش نوک باروک Eletech

تجربه گوش دادن IEM خود را با نکات گوش باروک Eletech افزایش دهید.

IEM های مورد علاقه خود را با آن جفت کنید نوک گوش باروک از Eletech نوک گوش از سیلیکون ژاپنی درجه پزشکی ساخته شده و دارای گواهی ضد حساسیت هستند. این نوک گوش دارای طراحی با سوراخ گسترده است و در سه اندازه کوچک، متوسط ​​و بزرگ موجود است که هر کدام به ترتیب دارای دهانه هایی به قطر 11 میلی متر، 12.25 میلی متر و 13.3 میلی متر هستند.

  معرفی بهترین حافظه SSD برای سیستم‌های گیمینگ و کنسول پلی استیشن 5

نوک گوش از سه نوآوری Eletech برای تجربه گوش دادن راحت بهره می برد. با استفاده از فناوری‌های اختصاصی Tria، Flexion و Satin، آن‌ها در نکات باروک به کار می‌روند و برای یک تجربه شنیداری پیشرفته ایجاد شده‌اند. Tria امواج صوتی را در نوک آن پراکنده می‌کند و رزونانس‌های ناخواسته را برای صحنه‌ای واضح و فراگیر به حداقل می‌رساند. خم شدن، با الهام از اوریگامی، به راحتی برای یک تناسب ایمن در گوش شما قرار می گیرد و لرزش را برای بازتولید دقیق صدا کاهش می دهد. در نهایت، Satiné از خطوط نانو موج دار برای ایجاد یک بافت صاف و ساتنی برای راحتی لوکس استفاده می کند. این فناوری های ترکیبی عملکرد را هم از نظر راحتی و هم از نظر کیفیت صدا بهبود می بخشند.

نکات باروک برای فروش در دسترس است 30.55 دلار سنگاپور آنلاین در جابنفروشنده مجاز Eletech در سنگاپور.

Flipears Aurora XXIV

یکی از تاثیرگذارترین IEM هایی که در نمایشگاه شنیدیم، این بود Flipears Aurora XXIV. Aurora دارای یک پیکربندی “Tribrid” متشکل از 2 درایور دینامیک + 6 آرمیچر متعادل + 2 درایور الکترواستاتیک است. دو درایور دینامیک “Firewoofers” دینامیک 9 میلی متری هستند که به طور خاص برای باس استفاده می شوند و در نتیجه یک پاسخ باس فشرده با گسترش عمیق ایجاد می شود.

دو درایور الکترواستاتیک فرکانس‌های فوق‌العاده بالا را کنترل می‌کنند در حالی که شش درایور آرمیچر متعادل در دو میانه پایین، دو میانی و دو میانی بالا پیکربندی شده‌اند. برای مشخصات فنی، Aurora 24 دارای حساسیت 124 دسی بل در 1 مگاوات، امپدانس 21 اهم در 1 کیلوهرتز و پاسخ فرکانسی ادعایی از 5 هرتز تا 70 کیلوهرتز است.

صفحات جلو و عقب شفق قطبی طراحی سفارشی خود را با الگوهایی شبیه پرده ها، پرتوها و مارپیچ هایی شبیه به شفق شمالی دارند. آنها با یک کابل مسی استاندارد 8 هادی OCC با پایانه های پیش فرض 2.5 میلی متری عرضه می شوند، اما آداپتورهای 3.5 میلی متری و 4.4 میلی متری رایگان نیز دارند.

از گوش دادن کوتاه ما با Aurora XXIV Flipears، آنها ارتفاعات واضح، میانه های شفاف و بسیار دقیق داشتند. از نظر لحن، Aurora XXIV به سمت تنظیم V شکل متمایل می شود. باس آن به طرز سلیقه ای بالا بود و اوج ها واضح و دقیق بودند.

Flipears Aurora XXIV به فروش می رسد 2099 دلار (~2831 دلار سنگاپور) و در وب سایت آنها یافت می شود اینجا.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-canjam-singapore-2024-highlights-singapore-price-specs-buy