طبق گزارش ها، هواوی در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند تاشو سه گانه قبل از سامسونگ است


طبق گزارش ها، هواوی در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند تاشو سه گانه قبل از سامسونگ است

مفهوم نمایشگر S-Fold سامسونگ که برای اولین بار در سال 2021 نمایش داده شد.

بعد از گوشی های هوشمند تاشو مانند Samsung Galaxy Z Flip5 و OPPO Find N3 چه اتفاقی می افتد؟ به گفته یک منبع، این مرحله مربوط به گوشی های تاشو است.

کره ای هرالد گزارش داد که هواوی قصد دارد اولین گوشی هوشمند تاشو سه گانه خود را تا سه ماهه دوم سال 2024 به بازار عرضه کند تا سلطه آهنین سامسونگ در بازار گوشی های هوشمند تاشو را به چالش بکشد. گوشی تاشو هوآوی دارای الگوی تاشو S یا Z شکل با دو مجموعه لولا و سه صفحه نمایش است.

این گزارش همچنین می‌افزاید که فاکتور فرم این گوشی صفحه نمایش بزرگ‌تری را ارائه می‌دهد و حتی می‌تواند جایگزین تبلت‌های مدرن شود. کره ای هرالد تلاش کرد این شایعه را تایید کند اما با هیچ اظهارنظری از سوی سخنگوی هواوی مواجه نشد.

این اولین بار نیست که کسی می گوید هواوی در عرضه یک گوشی هوشمند تاشو از سامسونگ پیشی گرفته است. شایعات قبلی از کارشناسان صنعت نمایشگر نیز حاکی از آن بود که قابلیت تمدید هواوی امسال وارد بازار خواهد شد.

در اوایل سال 2020 شایعاتی در مورد گوشی های سه تاشو و رول شونده به گوش می رسد و سامسونگ دیسپلی قبلا طرح هایی از گوشی های دارای این نوع نمایشگرها را منتشر کرده است. در سال 2021، سامسونگ چندین مفهوم تاشو مانند پنل OLED S-Foldable و پنل OLED کشویی را نیز معرفی کرد.

میدان نبرد تاشو دقیقاً متعلق به چند برند تلفن نیست، زیرا برندهایی مانند Tecno اخیراً تلفن‌هایی با صفحه‌نمایش رول شونده معرفی کرده‌اند. حتی Honor که به دنبال عرضه گوشی های پرچمدار با قیمت های قابل قبول در سنگاپور است، یک مفهوم موبایل تاشو نیز ارائه می دهد که شبیه یک کیف دستی است.

  معرفی بهترین گوشی های سامسونگ سری M موجود در بازار

منبع: کره ای هرالد

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-huawei-triple-foldable-multifoldable-smartphone-q2-2024-samsung