طراحی گوشی های سری آیفون 16 فاش شد; آیا اپل راه سامسونگ را دنبال می کند؟


به تازگی تصاویری از سری آیفون 16 منتشر شده است که طراحی جالب آن را به تصویر می کشد. در صورت صحت اطلاعات منتشر شده، به نظر می رسد اپل نیز همانند سامسونگ قصد دارد چینش دوربین را در گوشی های پیشرو خود تغییر دهد و از آرایش خطی برای دوربین های خود استفاده کند. جزئیات بیشتر را در ادامه این مقاله از شهر سخت افزار بخوانید.

تصویر لو رفته از طراحی نسل بعدی آیفون حکایت از بازطراحی جامع سری آیفون 16 دارد.ظاهرا اپل در نظر دارد آرایش مثلثی دوربین ها را به آرایش عمودی تغییر دهد که ممکن است پس از سال ها طراحی آیفون با تغییر بزرگی روبرو شود. .

عکس هایی از سری آیفون 16

جزئیات بیشتر در مورد سری آیفون 16

طبق ادعا com. gizmochina سری آیفون 16 در پنج مدل آیفون 16، آیفون 16 پرو، آیفون 16 پرو مکس، آیفون 16 اس ای و آیفون 16 پلاس SE عرضه خواهد شد. آیفون 16 اس ای احتمالا دارای دوربین، نمایشگر با نرخ رفرش 60 هرتز و همچنین Dynamic Island خواهد بود. قیمت نسل چهارم آیفون SE ممکن است کمی گرانتر از نسل قبلی باشد.

مدل استاندارد آیفون 16 با صفحه نمایش 120 هرتزی، دوربین دوگانه و عمر باتری بهبود یافته گفته می شود که تجربه کاربری را بهبود می بخشد و رقیب اصلی مدل گلکسی اس 24 سامسونگ خواهد بود.

پیش از این اعلام شده بود که اپل تصمیم گرفته است یکی از بزرگترین نقاط ضعف گوشی های هوشمند خود یعنی میزان شارژ باتری را برطرف کند. بر همین اساس شایعاتی منتشر شده است که نشان می دهد گوشی پرچمدار بعدی این شرکت یعنی آیفون 16 پرو مکس با سخت افزار قدرت کمتر و باتری بزرگتر عرضه خواهد شد.

  یک گوشی میان رده با قلم می خواهید؟ این Moto G Stylus 5G 2024 است

در این رابطه بخوانید:

– اولین تصاویر آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس را مشاهده کنید
– تماشا کنید: اولین ارائه های آیفون 16 و سورپرایز متفاوت

عمر باتری iPhone 16 Pro Max به لطف ترکیب باتری بزرگتر و سخت افزاری که به اندازه A18 Pro 3 نانومتری انرژی مصرف نمی کند، بالاترین عمر باتری در تاریخ آیفون خواهد بود.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/49591-iphone-16-series-all-models-renders-leak