طراحی Apple iPhone SE 4 به این صورت است. پورت USB-C و Face ID


به نظر می رسد زمان زیادی تا رونمایی از آیفون SE 4 اپل باقی نمانده است، در همین راستا شاهد رونمایی از تصاویر و تصاویری از این گوشی بوده ایم که ظاهری مشابه با آیفون 14 را به تصویر می کشد و حکایت از حضور یک پورت USB-C روی بدنه این گوشی. جزئیات بیشتر را در ادامه این مقاله از شهر سخت افزار بخوانید.

اخیرا سایت 91 موبایل طراحی نسل چهارم آیفون SE به نمایش گذاشته شد. این رندرها یک گوشی با پنل تمام صفحه 6.1 اینچی را نشان می دهد که بریدگی خود اپل در بالای آن قرار دارد.

جزئیات بیشتر در مورد iPhone SE 4

طبق رندرها، آیفون SE 4 اپل با لبه صاف و پورت USB-C روی بدنه خود به بازار عرضه شده است. ظاهرا اپل با فاصله گرفتن از زبان طراحی آیفون SE 3، طراحی نسل چهارم آیفون SE را تغییر داده است.

در حال حاضر آیفون SE 2022 به صفحه نمایش 4.7 اینچی با لبه خمیده، دکمه هوم و حاشیه های بزرگ در اطراف صفحه نمایش مجهز شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، ابعاد نسل چهارم آیفون SE اپل به ۱۴۷ در ۷۱.۵ در ۷.۷ میلی متر می رسد.

    درباره iPhone SE 4

جزئیات بیشتر در مورد iPhone SE 4

در واقع می توان گفت که گوشی مورد بحث تقریباً هم اندازه آیفون 14 با ابعاد 146.7 x 71.5 x 7.8 میلی متر است. پیش از این شایعه شده بود که اپل قصد دارد طراحی آیفون 14 را به آیفون SE منتقل کند و به سراغ نمایشگر قدیمی 6.1 اینچی و Face ID برود.

طبیعتا آیفون SE تفاوت هایی با آیفون 14 دارد که مهم ترین آنها تعداد دوربین های پشتی است و آیفون SE تنها یک دوربین خواهد داشت. گفته می شود آیفون SE 4 در سال 2025 عرضه می شود.

  Bandai Namco نسخه One Piece Odyssey Deluxe Edition را در 25 جولای روی نینتندو سوییچ عرضه می کند.

در این رابطه بخوانید:

آیفون SE 4 با طراحی مشابه سری آیفون 16 در سال 2025 وارد بازار خواهد شد

قبلا گفته شده بود که آیفون SE 4 با دوربین عقب و جزیره پویا عرضه خواهد شد. اگرچه آیفون 16 از Dynamic Island پشتیبانی می کند، اما دارای دو دوربین قدرتمند در پشت خواهد بود.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/49871-iphone-se-4-cad-renders-new-design