عجیب ترین مکان برای نصب کارت گرافیک که تا به حال اختراع شده است

عجیب ترین مکان برای نصب کارت گرافیک که تا به حال اختراع شده است

برند کمتر شناخته شده Maxsun از طراحی منحصر به فرد مادربرد رونمایی کرده است. این سازنده چینی درگاه کارت حافظه را به پشت مادربرد منتقل کرده است که می تواند راه حل خوبی برای ساخت کیس های کوچک با گرافیک قدرتمند باشد. بهتر است خودتان این مادربرد را ببینید.

مادربرد اختصاصی جدید Maxsun MS-Challenger B760BKB D5 نام دارد و در فرم فاکتور mini-ITX ساخته شده است، بنابراین سیستم‌های کوچک را هدف قرار داده است.

مادربرد با اسلات کارت گرافیک پشت آن

این محصول نیز مانند سایر مادربردهای mini-ITX تنها دارای یک اسلات برای نصب کارت گرافیک می باشد. با این حال ما با مادربردی با اسلات PCIe 5.0 x16 در پشت برد روبرو هستیم که می تواند میزبان یک کارت گرافیک قدرتمند باشد. همانطور که از نام محصول پیداست، بردی مبتنی بر چیپست اینتل B760 با قابلیت نصب مجموعا 96 گیگابایت رم DDR5 داریم.

گرافیک در پشت تخته

تنها مشکل این مادربرد نوآورانه کیس آن است، زیرا نمی توان از کیس های سنتی استفاده کرد. جالب اینجاست که برخلاف رقبایی مانند MSI که سعی می کنند تمام کانکتورهای مادربرد را به پشت منتقل کنند، Maxsun تنها اسلات کارت گرافیک را به پشت برد منتقل کرده است.

مارک مکسون

از نظر ظاهری، این مادربرد دارای مدار منبع تغذیه با مجموع 10 فاز تنظیم ولتاژ است. این مادربرد از پردازنده های نسل 13، 12 و 14 از مدل های Celeron تا Core i9 پشتیبانی می کند.

در این رابطه بخوانید:

– جذاب ترین کیس بازی برای علاقه مندان به دنیای اکشن فیگورها ارائه شده است
– InWin جدیدترین و لوکس ترین کیس گیمینگ (ساعت) را معرفی کرد
-قاب جدید لیان لی با طراحی عجیب کارت گرافیک در جلو و خنک کننده در پشت!

  اولین پردازشگر زیستی جهان با استفاده از ارگانوئیدهای مغز انسان ساخته شد!

مادربرد Maxson

متاسفانه مشخصات کامل مادربرد MS-Challenger B760BKB D5 اعلام نشده است.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/events/fair-seminar/computex/51139-maxsun-motherboard-gpu-slot-on-backside