عملی: Poco F6 Pro و Poco F6 دلیلی هستند که عکاسی مقرون به صرفه نباید ارزان به نظر برسد.

عملی: Poco F6 Pro و Poco F6 دلیلی هستند که عکاسی مقرون به صرفه نباید ارزان به نظر برسد.

عملی: Poco F6 Pro و Poco F6 دلیلی هستند که عکاسی مقرون به صرفه نباید ارزان به نظر برسد.

Poco F6 Pro (سفید، چپ) و Poco F6 (سیاه، راست).

پوکو سری گوشی های پرچمدار خود را برای سال 2024 عرضه می کند

اگر خودت دلتنگش شدی، پوکو این شرکت به تازگی گوشی های هوشمند پرچمدار خود را برای سال 2024 معرفی کرده است پوکو اف 6 پرو و پوکو اف 6. به طور خلاصه، این دستگاه‌های پرچم‌دار زیرمجموعه‌های شیائومی با اجزای پرچم‌دار Lite هستند.

اگر آنچه را که آنها ارائه می دهند بررسی نکرده اید، می توانید جزئیات را از پوشش راه اندازی ما دریافت کنید زیرا ما اینجا هستیم تا بدانیم 599 دلار سنگاپور تا 869 دلار سنگاپور گوشی ها به خوبی کنترل می کنند و به خوبی عکس می گیرند.

@hwztech لوازم یدکی اصلی با قیمت مقرون به صرفه. جزئیات بیشتر در پوشش راه اندازی ما! #pocof6pro #pocof6 #xiaomi #poco ♬ والپیپر هیپ هاپ (814204) – Pavel

پوکو اف 6 پرو

Poco F6 Pro در دو رنگ مشکی (سمت چپ) و سفید (راست).

را پوکو اف 6 پرو (از 709 دلار سنگاپور برای 256 گیگابایت شروع می شود) این مقدار کمی فراتر از انتظارات معمول ما برای گوشی هایی با این سطح قیمت است. این باید از کلیپ TikTok ما آشکار می شد، اما مطمئناً انتظار نداشتیم که Poco ظاهر خود را تا این حد به جزئیات توجه کند.

در حالی که پشت گوشی از پلاستیک ساخته شده است تا هزینه‌های آن را کاهش دهد، پوکو کار بسیار خوبی را انجام داده است تا به آن روکشی مانند گرانیت/مرمر بدهد تا به F6 Pro کمک کند بدون اینکه زرق و برق دار یا زیاده‌روی شود، برجسته شود. بهترین از همه این است که چگونه می توانید این روکش را در هر دو رنگ پیدا کنید، بنابراین بدون توجه به ترجیح خود، همان رفتار را دریافت خواهید کرد.

  مشکل جدید خودروهای هوشمند برای رانندگان در همه جا!

پوکو اف 6 پرو.

ما همچنین تحت تاثیر پوشش دوربین و انتخاب قاب‌های لنز قرار گرفتیم. جزیره شیشه‌ای شفاف که مدار دوربین را نگه می‌دارد به طرز دلپذیری نازک است، در حالی که خود لبه‌های فلزی دوربین با لنزهای تیره رنگ مطابقت دارند تا ظاهری براق و متفکر به تلفن ببخشند. اگر نسخه مشکی آن را دریافت می کنید، لبه های دوربین دارای رنگ طلایی هستند که به تکمیل ظاهر گرانیتی آن کمک می کند. همه این‌ها در کناره‌های فلزی مستقیم و صفحه‌نمایش مسطح گوشی با هم ترکیب شده‌اند و دستگاهی به‌طور غیرمنتظره‌ای براق و خوش‌نظر به ما می‌دهند که قیمتی نصف قیمت Xiaomi 14 Ultra دارد.

پوکو اف 6 پرو.

این باعث می‌شود که شکایات ما در مورد ضعف‌های طراحی گوشی شبیه ناله‌های بچه‌های لوس به نظر برسد، اما ما هنوز آن را مطرح می‌کنیم. Poco F6 Pro اگر کمی سبک‌تر و نازک‌تر بود، عالی بود. همچنین می‌تواند سعی کند رنگ‌های پشتی به لبه‌ها نشت نکند تا پنل AMOLED گوشی در حین استفاده توهم بیشتری ایجاد کند. اما باز هم، این فقط یک بیهوشی است.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Poco F6 Pro (از سیستم دوربین سه گانه پشتی) بیشترین کار سخت عکس گرفتن را با تلفن انجام می دهد، زیرا عکس های 1x، 2x و حتی زوم دیجیتال 10 برابر را مدیریت می کند. در آزمایش خود، متوجه شدیم که دستگاه کاملاً قادر به ثبت تصاویر واقعی و اضافه ، نکات ظریف در موارد مهم است، حتی اگر دقیق‌ترین دستگاه تصویربرداری نباشد. در اینجا چند نمونه آورده شده است تا منظور ما را به شما نشان دهیم.

Poco F6 Pro، دوربین اصلی.

گالری بسیار کم نور است که تاریخچه و سفر آسمان خراش برج خلیفه دبی را به نمایش می گذارد، که بازدیدکنندگان می توانند قبل از رفتن به عرشه رصد در طبقه 124، آن را در طبقه همکف مشاهده کنند بنای یادبود غرور دبی (به معنای واقعی کلمه تلفن نشان می دهد که چگونه نمایشگاه از نظر استراتژیک روشن شده است).

  5 سازه برتر لگو که بهترین تعریف جنگ ستارگان را دارند!

Poco F6 Pro، دوربین اصلی.

Poco F6 Pro، دوربین اصلی.

Poco F6 Pro، دوربین اصلی.

به بیرون بروید و همچنین متوجه خواهید شد که Poco F6 Pro هیچ مشکلی در تکرار آب و هوای خشک یک رستوران تاریخی با ظاهر تاریخی، یا اذعان به عظمت موزه آینده‌نگر و دایره‌ای شکل دبی در هنگام آفتاب ظهر نداشت.

Poco F6 Pro، دوربین اصلی.

Poco F6 Pro، دوربین اصلی.

البته، این تلفن دارای برخی ویژگی‌های عکاسی است که ما فکر می‌کنیم علم رنگ و تنظیم الگوریتم مورد علاقه پوکو است. F6 Pro تعصب عجیبی نسبت به رنگ های نارنجی دارد و تمام تلاش خود را می کند تا در هر فرصتی آن را اغراق کند. حتی مرغ کبابی هم در امان نبود. همچنین می‌تواند از هوش ترکیبی هوش مصنوعی بیشتری برای کمک به نشان دادن سایه‌ها و نقاط برجسته در موقعیت‌های با کنتراست بالا استفاده کند، مانند عکس امروز عصر گردشگران از هر نژاد و ملیتی که از نمایش کوتاه خیره‌کننده در کنار فواره دبی لذت می‌برند.

پوکو اف 6

پوکو اف 6.

را پوکو اف 6 از نظر کیفیت ساخت و اندازه بسیار شبیه به نسخه Pro است، البته به استثنای چند مورد.

برای تطبیق با سیستم دوربین دوگانه عقب، Poco F6 جزیره دوربین شفاف را به نفع دو حلقه بزرگ برای دوربین های خود حذف می کند. این گوشی زیباتر یا زشت‌تر از Poco F6 Pro نیست، اما دارای قاب‌های دوربین ضخیم‌تری است که در دست گرفتن آن‌ها با احتمال بیشتری برای خراشیده شدن یا آسیب رساندن به سایر موارد در جیب، بسیار دشوار است (ما می‌دانستیم، زیرا ما به دنبال آن هستیم. بسیاری از تلفن ها در پایتخت مالی کشور امارات متحده عربی).

Poco F6 Pro (پشت)، Poco F6 (جلو).

همچنین فاقد پوشش سنگ مرمری است که در نسخه پرو دیده می شود، اگرچه پوکو با ارائه رنگ های بیشتر در F6 (مشکی، سبز، نقره ای) آن را جبران می کند.

در نهایت، همچنین به طور قابل توجهی نازک تر و سبک تر از Poco F6 Pro است، اما خود Poco F6 در دست احساس نازکی نمی کند، احتمالاً به دلیل لبه های سخت و مستقیم در کناره های تلفن.

  مانیتور بازی بعدی یا تلویزیون OLED شما می‌تواند دارای برچسب ClearMR باشد: در اینجا دلیل مهم بودن آن است.

Poco F6 با دوربین‌های عقب کمتری نسبت به برادر پرو خود (از 559 دلار سنگاپور برای 256 گیگابایت شروع می‌شود) به وضوح به دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX882 برای انجام تقریباً تمام کارهای سنگین خود متکی است. ما نمونه‌هایی را در زیر آورده‌ایم تا به شما کمک کنیم تا ببینید که با وجود ارزان‌تر بودن 150 دلار سنگاپور، می‌تواند مطابق با برادر حرفه‌ای خود عمل کند.

Poco F6، دوربین اصلی.

Poco F6، دوربین اصلی.

Poco F6، دوربین اصلی.

Poco F6، دوربین اصلی.

Poco F6، دوربین اصلی.

Poco F6، دوربین اصلی.

چشمگیر است، اینطور نیست؟ Poco F6 نسبت به نسخه Pro دقت رنگ کمی کمتر دارد، اما شما فقط این را می دانید زیرا تصاویر نمونه برای مقایسه وجود دارد. بدون ارائه زمینه ای برای F6 Pro، به سختی متوجه خواهید شد که این نسخه چقدر “غیر حرفه ای” با قیمت 150 دلار سنگاپور کمتر است. علاوه بر این، قرار دادن پیکسل در سنسور سونی به روشن شدن تصاویر در جایی که به جزئیات بیشتری نیاز است کمک می کند. ما آرزو داشتیم که در عکاسی به اندازه Poco F6 Pro سازگار باشد.

قیمت Poco F6 Pro و Poco F6 در سنگاپور

Poco F6 Pro (سمت چپ)، Poco F6 (مشکی).

در سنگاپور، پوکو اف 6 پرو این گوشی در دو رنگ (سیاه و سفید) و سه نوع (رم 12 گیگابایتی + حافظه داخلی 256 گیگابایتی، 12 + 512 گیگابایتی و 16 + 1 ترابایتی) در دسترس خواهد بود. قیمت آن در است 709 دلار سنگاپور، 769 دلار سنگاپور، 869 دلار سنگاپور، به ترتیب.

را پوکو اف 6 موجود در سه رنگ (مشکی، سبز و تیتانیوم) و دو نوع (8 + 256 گیگابایت و 12 + 512 گیگابایت). قیمت های رسمی خرده فروشی در 559 دلار سنگاپور و 599 دلار سنگاپور، به ترتیب.

هر دو در پلتفرم های رسمی تجارت الکترونیک پوکو، Lazada و Shopee در دسترس هستند. برای اطلاعات خاص در مورد پیش‌سفارش‌ها و تبلیغات راه‌اندازی، فراموش نکنید که پوشش قیمت ما را در اینجا بررسی کنید.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-first-look-hands-on-poco-f6-pro-handling-photos-imaging-singapore-price